Precies ik moet nog een teiltje.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:08 schreef noekje het volgende:
Daar zitten ze hoor, de moraalridders. Zo schandalig! :\'(
Ik kan me uitspraken herinneren van die twee naar Lieke toe en Huub. Ze zijn geen haar beter.
Mooie TTquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:14 schreef Nostalgist het volgende:
Volgt
Nadia en Dennix is niet veel beterquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:15 schreef itsme het volgende:
Heb amanda en brian maar weggezapt. Ik erger me te veel![]()
Willen we ooit nog meer gelekte beelden ?? Dan is het denk ik slim dat ikquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:15 schreef BuffyJan het volgende:
Hey dgk fan, waar komt t filmpje vandaan dan?
Me too, weer terug naar de woonkamer..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:15 schreef itsme het volgende:
Heb amanda en brian maar weggezapt. Ik erger me te veel![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:17 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Willen we ooit nog meer gelekte beelden ?? Dan is het denk ik slim dat ik
het hier bij hou
Dan had je t ook niet moeten zeggenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:17 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Willen we ooit nog meer gelekte beelden ?? Dan is het denk ik slim dat ik
het hier bij hou
Waarom kun je geen COSsen teruglezen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:18 schreef lillkiss het volgende:
wat is er gebeurd als ik vragen mag? kan geen cossen teruglezen..
Ik had mijn muil moeten houden ja..........maar ja....in de heat of the moment.......quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:19 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Dan had je t ook niet moeten zeggen![]()
nee, ze vroeg net wie het geregeld heeft.. .kon alleen niet verstaan wie het gedaan heb.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:19 schreef Kinga het volgende:
Dit heeft Lieke zelf ook geregeld, net als die massage.
Wie ? Waar? Is al begonnen met zn favoriete spelletje ? Verstoppertje spelen en dan als straf slaafje zijn ??quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:21 schreef wie.. het volgende:
Wat is Dennis onzichtbaar
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:22 schreef Desii het volgende:
[..]
nee, ze vroeg net wie het geregeld heeft.. .kon alleen niet verstaan wie het gedaan heb.
Ik dacht Japie (maar weet het niet zeker)
amanda is kindje van godquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:20 schreef riri het volgende:
Zullen we de scheldwoorden die Amanda tegen Lieke heeft gebruikt even op een rijtje zetten?
Nee...Amanda scheld nooit natuurlijk
JaJaJapiequote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:22 schreef Desii het volgende:
[..]
nee, ze vroeg net wie het geregeld heeft.. .kon alleen niet verstaan wie het gedaan heb.
Ik dacht Japie (maar weet het niet zeker)
Laat maar, dat heeft geen nut bij dat kindje. Heeft in haar korte kutleventje zo'n enorme hoop shit over haar heen gehad dat ze niet weet hoe het leven in elkaar steekt. Zielig hoor.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:21 schreef BuffyJan het volgende:
Mannie zit nu weer bij Luc te blaten dat Huub zo slecht was
Kan iemand even een realitycheck bij dat kind doen?
De hele dag is een goedmakertje en ik kan inmidddels de stem en het stomme gelul van Amanda niet meer aanhoren.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:20 schreef noekje het volgende:
Nou, wat een toffe redactie. Eerst even dat kutkreng op haar dak gooien maar dat allemaal goedmaken met een ijsje.![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:24 schreef Nomrc2 het volgende:
brian noemt vrouwen nooit hoer
oja toch nena
Ohhhhquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:24 schreef BuffyJan het volgende:
Nadia snapt niet waarom Tas dat doet, ze denkt dat ze er veel geld voor krijgt, anders zou ze zoiets noooooit doen...
niet op tvquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:20 schreef riri het volgende:
Zullen we de scheldwoorden die Amanda tegen Lieke heeft gebruikt even op een rijtje zetten?
Nee...Amanda scheld nooit natuurlijk
Nee Tas zou zoiets nooit doen als het niet voor geld was, waar is haar manager nu?? En trouwens had ze niet voordat ze de Kooi in kwam de achterburen bedreigd en daar een baksteen door de ruiten gegooid?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:24 schreef BuffyJan het volgende:
Nadia snapt niet waarom Tas dat doet, ze denkt dat ze er veel geld voor krijgt, anders zou ze zoiets noooooit doen...
Huub werd boos nadat Natas over zijn zus en moeder begon.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:23 schreef BuffyJan het volgende:
Terwijl Huub zoveel sterker was geweest als ie rustig was gebleven
Luc: hij heeft zich echt laten gaan, hij kan niet de eer aan zichzelf houden. Je weet hoe ie is
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie ? Waar? Is al begonnen met zn favoriete spelletje ? Verstoppertje spelen en dan als straf slaafje zijn ??
Vrijdag "live"op TV .....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:31 schreef pullup het volgende:
Ik heb het moment van de dag gemistde complete afgang van Natasia
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:31 schreef pullup het volgende:
Ik heb het moment van de dag gemistde complete afgang van Natasia
Doe ik ook altijd. Ik ben veel te ongeduldig om zo lang alleen maar te likkenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:30 schreef Kinga het volgende:
Jaap hapt gewoon in dat ijs.
Dat mag ook wel, want voor ons was het heel slecht te verstaan. Alhoewel ik persoonlijk niet op die rotkop zit te wachtenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:33 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Vrijdag "live"op TV .....![]()
![]()
Voor de gansche natie !
Ok schrale troostquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:33 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Vrijdag "live"op TV .....![]()
![]()
Voor de gansche natie !
En terecht; die hebben totaal niets met het spel te maken....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub werd boos nadat Natas over zijn zus en moeder begon.
We hadden haar bijna dood gezwegen voor de uitzending :-( . Lets try again pls !quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik me happy voel nadat ik dat wel heb meegemaakt.![]()
Ja Luc zei dat.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub werd boos nadat Natas over zijn zus en moeder begon.
stream 1 en 2 had alleen de audio uit de studio, was goed te verstaan...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat mag ook wel, want voor ons was het heel slecht te verstaan. Alhoewel ik persoonlijk niet op die rotkop zit te wachten![]()
Die lach, echt tenenkrommend nep.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:35 schreef Kinga het volgende:
Het vervelende van dat mens is gewoon dat het bij haar niet doordringt hoe gestoord ze wel niet is.
als ze zo doorgaat zit er vrijdag een zwart balkje voor d'r ogen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat mag ook wel, want voor ons was het heel slecht te verstaan. Alhoewel ik persoonlijk niet op die rotkop zit te wachten![]()
Nope, dat wordt weer tandenknarsen....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, pech. Als er nog een filmpje van komt zal ik dat dan wel bij de update vermelden.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:36 schreef Kinga het volgende:
[..]
stream 1 en 2 had alleen de audio uit de studio, was goed te verstaan...
Wat pas écht helpt is natuurlijk haar stembanden doorsnijden. Dan kan ze alles niet meer zo hard overschreeuwen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:36 schreef lorence1 het volgende:
[..]
als ze zo doorgaat zit er vrijdag een zwart balkje voor d'r ogen.
scheelt weer iets![]()
ja !!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
De hele dag is een goedmakertje en ik kan inmidddels de stem en het stomme gelul van Amanda niet meer aanhoren.
Gisteren had ik nog meelij na het telefoontje van haar moeder, ik ben inmiddels helemaal bijgekomen, Amanda is net zo erg als Zdngmw ondanks het feit dat ze 19 jaar is en een klotejeugd heeft gehad.
BCBGquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:39 schreef Kinga het volgende:
mascara en parfum van burberry britt
Daar is ze echt niet toe in staat.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:35 schreef Kinga het volgende:
Het vervelende van dat mens is gewoon dat het bij haar niet doordringt hoe gestoord ze wel niet is.
Trial and error.... keer na keerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:41 schreef petraa het volgende:
Dennis zat nog als een lulletje op de bank terwijl Nadia en Amanda naar Luc waren gekropen om zijn songteksten te lezen.
Dennis staat op loopt naar de keuken, gaat over de bankhangen om er toch bij te horen.
Ik kan dat gekweel van die lul echt niet meer aanhoren, te erg.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:43 schreef petraa het volgende:
Luc zit een rap voor te doen en Dennix zit er doorheen te zingen.
Wat een trieste achtergrond moet ze hebben. Jarenlang misbruikt, en nu komt ze voor zichzelf op. Helaas zonder enige vorm van introspectie.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar is ze echt niet toe in staat.
Ze kan zelfs milde en opbouwende kritiek niet verdragen. Dan schreeuwt ze er meteen overheen en begint te dreigen. Want "Tas laat niet over zich heen lopen. Dan kun je 'm krijgen!. Dan kun je 'm krijgen!"
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:43 schreef petraa het volgende:
Luc zit een rap voor te doen en Dennix zit er doorheen te zingen.
bon chic bon genrequote:
quote:
Vertel, wat posten ze daar?quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:44 schreef ruby het volgende:
Wat zit Dennis nou dom te reutelen tussendoor? Hij wil zeker een hit scoren met Luc.
Tja, nature of nurture, er is altijd wel een "verzachtende" omstandigheid waarom iemand een kwaadaardig en verachtelijk stuk vuil is.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:45 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Wat een trieste achtergrond moet ze hebben. Jarenlang misbruikt, en nu komt ze voor zichzelf op. Helaas zonder enige vorm van introspectie.
Maar ja, daar heb je hersenen voor nodig.![]()
Inspiratie van brianspoetry.com ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |