jaaaa kijk maar, ik ben heel flexibelquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:44 schreef FJD het volgende:
Ga dan de Datumprikker eens invullen. Dat is een Full version
Thuis komen en gelijk downloaden..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:30 schreef FJD het volgende:
Ik zoek een excuus om m'n scriptiewerk neer te leggenNog even half uurtje doortikken en dan
-edit-
Kut nog een uurBlijkbaar is het pas om 18:00.
had ik ookquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:59 schreef Mr_Baus het volgende:
en nu is mijn download voltooid![]()
![]()
25Mb ????
wtf is dit dan?
hier ook weerquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:03 schreef FJD het volgende:
Download is dichtgegooid of server gecrashed ofzoIk viel uit op 46mb.
komt ie nu meequote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:04 schreef RudyCarell het volgende:
Op 11-10-2007 @ 17:44 schreef RV_FOK:
[...]
NIET DOWNLOADEN, SCHIJNT VIRUS TE ZIJN !!!
18:00 officiele release !!!
Als er problemen, zijn... Ik kan er niets aan doen![]()
Ja ben net thuis... Ik had het van callofduty.nl... En de uiteindelijke link gaat wel naar de US Yahoo, misschien zat er vanuit activision wel een virus in, waardoor ze hem op het laatst hebben verwijdert...quote:
ik zit al de hele tijd te f5'en op de ftp van UT Twente.Staat ook nog niks op.quote:
Nou ik ga wel Halflife 2 episode 2 spelen straks...quote:UPDATE: Door de duizenden bezoekers die de game willen downloaden zijn er vele netwerken plat gegaan. We plaatsen de game later deze avond. Niemand kan de game bijna bemachtigen door de enorme aanvragen, wij zelf ook niet, Yahoo ligt ook plat, meer nieuws volgt!
Bron:www.callofduty.nl
Echt zo ontzettend kansloosquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:21 schreef Sickert het volgende:
# 504948
mocht iemand m later sneller willen downen
Waarom slingeren ze dat ding dan niet direct een torrent netwerk op, naar verschillende grote gamewebsites en usenet opquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:33 schreef RudyCarell het volgende:
Het is toch de echte, via callofduty.com kom je hier toch echt uit! Maar duurt mij te lang...
http://videogames.yahoo.c(...)f-duty-4-demo/533701
Yahoo zal wel goed betaald hebben...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Echt zo ontzettend kansloos![]()
Ja ik ga m straks binnenhalen en dan pas uploaden maar ik post nu alvast!
[..]
Waarom slingeren ze dat ding dan niet direct een torrent netwerk op, naar verschillende grote gamewebsites en usenet op![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:46 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Yahoo zal wel goed betaald hebben...
Om vervolgens iedereen over de zeik te hebben omdat het netwerk het niet aankanquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:46 schreef RudyCarell het volgende:
Yahoo zal wel goed betaald hebben...
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:52 schreef Mr_Baus het volgende:
http://youtube.com/watch?v=a4gYbvaBMis
Tot morgen hequote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:59 schreef Sickert het volgende:
sterf Yahoo Sterf!!!
ik wacht wel op usenet
tot morgenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:06 schreef FJD het volgende:
Sterf kut Yahoo
Waarom beginnen bedrijven hier in godsnaam aan. Ja leuk hoor exclusiviteit maar je hebt er geen flikker aan want geen hond kan het spel downloaden
Dat zei ik toch alquote:
<insert veels te voorspelbare reactie>quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:11 schreef RudyCarell het volgende:
Tiefus tering pleuris vista... Laatste tijd gewoon vet veel freezes, en natuurlijk blauwe schermen
Begint hier eigenlijk na de uodates 2 weken geleden behoorlijk stabiel te draaien..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:11 schreef RudyCarell het volgende:
Tiefus tering pleuris vista... Laatste tijd gewoon vet veel freezes, en natuurlijk blauwe schermen
Ik weet het... Maar dit is echt te erg... Ik had weinig problemen tot nu toe... Nu heb ik elke keer dat eerst explorer niet reageerd... Nou en dan kan je lachen dan staat gewoon me pc vast... Ik heb wel XP... Maar die is net clean... En heb geen zin alles weer te installen....quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat zei ik toch al![]()
[..]
<insert veels te voorspelbare reactie>
replace user?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat zei ik toch al![]()
[..]
<insert veels te voorspelbare reactie>
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:14 schreef Sickert het volgende:
pwned door jezelf dus?
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:16 schreef FJD het volgende:
[..]
![]()
http://www.charlieoscardelta.com/sitrep.php?b_id=MTE3Nw==&req=view&Off=&page=11#ViewComment
10 minuten geleden waren er pas 11 pagina's gevuld
Mik m meteen usenet eens opquote:
Het linkt toch naar allemaal naar Yahoo.... Zelf Gamershell heeft nog geen mirror... Ziet er uit als zo'n fileplanet crapshit...quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:25 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Het linkt toch naar allemaal naar Yahoo.... Zelf Gamershell heeft nog geen mirror... Ziet er uit als zo'n fileplanet crapshit...
Is Timeshift wat, de demo daarvan is er nu wel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |