hebben we wel vaak hequote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:38 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
great minds think alike![]()
![]()
Niet naar hem luisteren hoor, wordt je alleen maar moe van..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:44 schreef staticdata het volgende:
[..]
hebbie wel eens infantry only gespeeld?
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Niet naar hem luisteren hoor, wordt je alleen maar moe van..![]()
vind het altijd gaaf om met 1 granaat 4 mannetjes om zeep te helpen die de vlag bij hotel willen pakkenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:27 schreef R_B het volgende:
Wat ik gaaf vind met antitank trouwens.
Vorige keer zat ik samen met nog een antitank gast in een squad.
Road to jalalabad.
Door de straatjes heen lopen ineens zie je een tank voorbij rijden...je loopt om de hoek heen.
Alle 2 tegelijk schieten op die tank...en hoppa tank weg.
Ik ben eerst nog wel benieuwd naar CoD4quote:
Als jij het beter kan, waarom hebben ze jou niet gevraagd dan??quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:09 schreef FJD het volgende:
Cursus gevolgtrekken in de politiek:
Je zit als PvdAer een vertrouwenscommissie voor om de kandidaten voor het burgemeesterschap van Utrecht te selecteren. Uit die selectieprocedure komen 2 mensen van de PvdA als enige geschikte kandidaten naar voren.
Vervolgens is er een referendum waar geen hond op komt draven. Belangrijkste reden is dat er geen echte keuze is.
Vervolgens interpreteer je de lage opkomst als Tweede Kamer zijnde als volgt: "de mislukking van het referendum in Utrecht [is] aanleiding om definitief te stellen dat een referendum geen goede methode is om een burgemeester te kiezen"
Demo kwam vandaag toch?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ben eerst nog wel benieuwd naar CoD4![]()
Dat is dus het tweede waaruit blijkt dat de gevolgtrekking in de politiek niet goed werktquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:12 schreef ursel het volgende:
Als jij het beter kan, waarom hebben ze jou niet gevraagd dan??![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:12 schreef ursel het volgende:
Demo kwam vandaag toch?
oeee... ze heeft fibromyalgie... dat heeft mijn moeder ook... dat gaat nooit over en zal erger worden... me moeder is nu gebonden aan een scootmobiel... is zeker geen fijne ziekte...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:34 schreef Keltie het volgende:
Hier zitten volgens mij wel wat samenwonenden/ relatiehebbenden?
In hoeverre passen jullie je aan in/ voor een relatie?
Ik ben sinds een paar weken een beetje aan het kloten met een grietje, nou jah grietje.
Ik heb een vrouwtje opgeduikeld van 27 jaartjes jong, nu heeft zij dingen als minpunten die ik heb/ doe.
Roken, blowen, tattoo's en, jaja, voetbal.
Zij geeft echter nog niet echt aan met welk gevoel ze bij mij heeft. Seks hebben we en ze laat wel vallen dat ze geen seksrelatie wil en alleen met iemand in bed beland bij wie ze 'gevoel' heeft.
Roken, houd ik al rekening mee in de vorm dat ik het niet doe als ze bij mij is.
Blowen, doe ik eigenlijk iedere maandagavond met een maatje bij mij op de bank. Wat gewoon lekker/ gezellig is maar zal op den duur wel afgelopen zijn omdat hij er, in de toekomst, mee wil nokken. Gozert is 28 en zei al eens te nokken zodra hij een kind heeft, wat waarschijnlijk binnen nu en 2 jaar is
Tattoo's, de huidige heeft ze vrede mee en ze weet al een tijd, bij de eerste ontmoeting waarin bleek dat we elkaar wel zagen zitten, dat ik gewoon nog met het 1 en ander bezig ben (Rugstuk, verbonden met bovenarm).
Voetbal, ze is geen voetbalfan en kijkt er nogal anders tegenaan.
Nu steekt mij eigenlijk een beetje (veel) dat ze dingen begint te eisen voordat er ook maar iets van een relatie is (4/5 ontmoetingen, 3x seks) en dat schrikt mij eigenlijk ook wel af.
Roken en blowen wil ik in de toekomst best afleren, maar wat mij een beetje zorgen baart is dat als ik nu al toegeef... Hoe is het later dan? Handleiding over hoe ik precies mijn tandenborstel in het bekertje/ houdertje moet zetten?
Na een half jaar beginnen te zeiken over het feit dat ik veel met Feijenoord bezig ben? Dat is dan sowieso een strijd die ze gaat verliezen. Daarnaast heb ik eigenlijk geheel geen zin om mij nu al aan te moeten passen, niet voordat ze ook maar iets van duidelijkheid geeft dat er iets is om een relatie aan te gaan.
Ik ben nu, eigenlijk sinds ik op mijzelf ben, mijzelf aan het ontwikkelen tot iemand die ik echt ben en daar ben ik eigenlijk tevreden mee.
Moet je dan jezelf gaan schikken op vlakken die voor mij "belangrijk" zijn en daarmee een stukje van je identiteit laten wegnemen?
Ook zij heeft minpunten, waar ze aan sommige niets kan doen (Fibromyalgie -> Reuma in de weke delen -spieren en aanhechtingen-), maar ik neem haar (wihihi) zoals ze is en zeg ook niet dat ik paarden en katten stom vind en dat ze die krengen maar moet verpatsen.
Daarnaast, iemand veranderen voordat het serieus is?
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ben eerst nog wel benieuwd naar CoD4![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:45 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik vind het al gaaf als ik een ping heb van <200![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:38 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
great minds think alike![]()
![]()
een nieuw vrouwtje is altijd leuk, helemaal als ze je een lekker gevoel geeft als je aan haar denkt. niemand is perfect en heeft habits die de ander niet leuk vind. het is geven en nemen in een relatie. vraag jezelf af; vind ik haar leuk genoeg om serieus iets mee gaan te beginnen? als dat antwoord ja is zal je kleine zaken moeten aanpassen, bijvoorbeeld blowen. er zullen altijd dingen over blijven waar de ander niks mee heeft, zoals bij jou voetbal, maar maakt dat uit?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:34 schreef Keltie het volgende:
-knip-
quote:
Idd wat IJs zegt. Vooral ook haar duidelijk maken welke dingen voor jou belangrijk zijn en die je echt wilt behouden, zoals de voetbal dus. Ook zij dient hier consessies te doen en bij zichzelf afvragen of ze het waard vindt.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:09 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
een nieuw vrouwtje is altijd leuk, helemaal als ze je een lekker gevoel geeft als je aan haar denkt. niemand is perfect en heeft habits die de ander niet leuk vind. het is geven en nemen in een relatie. vraag jezelf af; vind ik haar leuk genoeg om serieus iets mee gaan te beginnen? als dat antwoord ja is zal je kleine zaken moeten aanpassen, bijvoorbeeld blowen. er zullen altijd dingen over blijven waar de ander niks mee heeft, zoals bij jou voetbal, maar maakt dat uit?
een relatie is concessies doen, vind je elkaar erg leuk in de basis, moet de rest vanzelf komen/met enige gepraat overeen te komen zijn.
dus eerst de boel zelf voor je duidelijk zetten, dan de boel bij haar duidelijk krijgen en als dat een match is beide levens lichtelijk aanpassen zodat je met elkaar kan leven.
en dr neuken is altijd goed![]()
over die ziekte, een vriend van mij heeft ook dystrofie, en das echt geen pretje. al zijn spieren in zijn rechterarm en beide handen zijn weg... op het moment sluimert het stabiel, maar zoals rudy al zegt, het zal nooit overgaan. het is een vreselijke ziekte waar wel mee t eleven valt, al zullen er een boel dingen zijn die je niet samen kunt doen of waar je dr bij moet helpen. but who cares als je van elkaar houd??
maak een topic in R&Pquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:34 schreef Keltie het volgende:
-Verhaal-
Is dit IJs?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:09 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
-Copy paste van drphil.com-
Ow ja, duidelijkquote:en dr neuken is altijd goed![]()
Dat was, tot ze echt probeerde om veranderingen door te voeren. Dan krijg ik de kriebelsquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:09 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
een nieuw vrouwtje is altijd leuk, helemaal als ze je een lekker gevoel geeft als je aan haar denkt.
Mjah, dat blijft altijd een beetje de vraag natuurlijk.. In den beginne denk je altijd van welquote:niemand is perfect en heeft habits die de ander niet leuk vind. het is geven en nemen in een relatie. vraag jezelf af; vind ik haar leuk genoeg om serieus iets mee gaan te beginnen?
Op den duur ook geen problemen mee, maar zo zie ik er ook geen probleem mee als ik 1 keer per week een jointje rook op de bank. 'Tis niet dat ik de hele week stoned op de bank hangquote:als dat antwoord ja is zal je kleine zaken moeten aanpassen, bijvoorbeeld blowen.
Mij niet. Haar blijkbaar wel?quote:er zullen altijd dingen over blijven waar de ander niks mee heeft, zoals bij jou voetbal, maar maakt dat uit?
Klopt, maar ik weet dus eigenlijk niet of ik na zo'n korte periode mijzelf al aan wil passen. Vind het ook redelijk rap eigenlijkquote:een relatie is concessies doen, vind je elkaar erg leuk in de basis, moet de rest vanzelf komen/met enige gepraat overeen te komen zijn.
dus eerst de boel zelf voor je duidelijk zetten, dan de boel bij haar duidelijk krijgen en als dat een match is beide levens lichtelijk aanpassen zodat je met elkaar kan leven.
quote:en dr neuken is altijd goed![]()
Het is geen dystrofie eyquote:over die ziekte, een vriend van mij heeft ook dystrofie, en das echt geen pretje. al zijn spieren in zijn rechterarm en beide handen zijn weg... op het moment sluimert het stabiel, maar zoals rudy al zegt, het zal nooit overgaan. het is een vreselijke ziekte waar wel mee t eleven valt, al zullen er een boel dingen zijn die je niet samen kunt doen of waar je dr bij moet helpen. but who cares als je van elkaar houd??
Dat vrees ik dus, met name op het tattoo gebied.quote:-edit-
over die eisen die ze stelt, jezelf veranderen etc. dat hoort er wel bij, alleen moet het wel realistisch blijven en van bijde kanten komen. je zegt dat je jezelf op het moment aant ontwikkelen bent naar iemand waar je zelf tevreden mee bent. das het belangrijkste. past zij in dat plaatje > prima. kleine kantjes kun je eventueel gaan bijschaven.
maar neem van mij aan, als je in de basis niet bij elkaar past, wordt een succesvolle wedstrijd moeilijk. concessies doen van je eigen kant waar je het eigenlijk niet mee eens bent en die je vooral voor haar doet, kan je niet eeuwig blijven doen. op een gegeven moment ga je je er aan, en aan haar, irriteren en das wel het begin van het einde
Feijenoord is m'n leven, vanaf groep 6 basisschool geweest ookquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:21 schreef Sickert het volgende:
jezelf veranderen is grote onzin imo
er zijn wel dingen die je kunt laten (roken/blowen etc)
maar om nu de dingen die jij ECHT leuk vind en belangrijk vind (voetbal?)
te laten
Mijn angst dus ookquote:edit!
Verhaal nog een keer goed gelezen
als ze zo snel al begint te emmeren
ik zou als ik jou was wel heel goed nadenken
want voor je het weet sta je over 10 jaar alle lepeltjes/messen en vorken te sorteren en uit te meten hoe ze in de bestek lade moeten liggen
Ben ik al in het begin duidelijk over geweest.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Is dit IJs?
[..]
Ow ja, duidelijk
Ach in hoeverre je aan moet passen weet je nooit van tevoren dat merk je pas halverwege helaasWat met een beetje pech nog wel enorm gaat botsen is dat als zij straks jouw hulp nodig heeft ivm haar aandoening maar Feyenoord vervolgens ergens speelt. Voor jouw standpunt zal niet zo heel veel begrip zijn vrees ik dus misschien is dat wel iets om te overleggen
Ik rook niet, zonder problemen hoor, als ze bij mij is.quote:Dat roken zal wel meevallen. Met een beetje pech vraagt ze je buiten te roken als zij bij je is
Tis blijkbaar een subtiele healthfreakquote:en ik denk niet dat ze van blowen zo'n enorm probleem maakt als je eens per week samen met een maat zit. Een ander zuipt zich bv. elke zaterdag klem.
Huidige jah, nieuwe (rug) welquote:Tattoo's valt weinig aan te doen denk ik zo
Mjah, maar we hebben de status samenwonen nog niet eens bereiktquote:Verder beetje zoals Kevin zegtIk zit zelf veel meer achter m'n PC dan in de woonkamer dus we zochten een appartement waarbij een van de kamers een verlengde was v/d woonkamer. Hierdoor kan ik nu achter m'n PC bezig zijn en ondertussen toch een beetje bij de woonkamer horen
![]()
Samenwonen is sowieso veel inleveren, de bedoeling is alleen dat je er meer voor terug krijgt
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:21 schreef Keltie het volgende:
Mjah, maar we hebben de status samenwonen nog niet eens bereikt
Vandaar het *schrik* effect
Gezamelijk bierdrinken, groepsmastrubatie en bang zijn voor moedersdevrouwquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:40 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
![]()
Bier drinken met de mannen dat is pas leven
whehequote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:21 schreef Keltie het volgende:
Ben ik al in het begin duidelijk over geweest.
Thuiswedstrijden van Feijenoord gaan voor. Tenzij het heel belangrijk is en de wedstrijd niet.
Mjah, daar keek ze wel even vanop... Toen ik dat na een minuut of 5 in de kroeg zeiquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:47 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
whehedeze is wel mooi
![]()
zeker op het moment dat feyenoord kampioen wordtquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Tsss... Ook voetbalsupporters hebben hun gevoellige kant hoor![]()
![]()
Weet je meteen waarom we niet zo vaak onze gevoelens tonenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:57 schreef staticdata het volgende:
zeker op het moment dat feyenoord kampioen wordt
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Weet je meteen waarom we niet zo vaak onze gevoelens tonen
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Tsss... Ook voetbalsupporters hebben hun gevoellige kant hoor![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Weet je meteen waarom we niet zo vaak onze gevoelens tonen
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:19 schreef Keltie het volgende:
[..]
Feijenoordersgevoel was vorig seizoen bij mij meer aanwezig als dit seizoen eigenlijk.
Nederlaag gehad, volgende dag weer met een rechte rug en opgeheven hoofd naar het werk/ kroeg enz.
Iemand kritiek op Feijenoord? Trap z'n hele club de grond in.
En nu? Is dat minder
Wimpie zei het al: Feyenoorder ben je niet voor je plezier.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:41 schreef ursel het volgende:Eigenlijk heb je dus liever dat ze verliezen.. ???
Nee dat niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:41 schreef ursel het volgende:
[..]Eigenlijk heb je dus liever dat ze verliezen.. ???
Freakquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:20 schreef FJD het volgende:
Snel installeren dan, over een kleine drie kwartier komt de demo van CoD4 uit. 9am PST dus 17:00 hier
Demo'squote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:20 schreef FJD het volgende:
Snel installeren dan, over een kleine drie kwartier komt de demo van CoD4 uit. 9am PST dus 17:00 hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |