alsof dat toevallig isquote:Op zondag 14 oktober 2007 02:40 schreef tong80 het volgende:
De Moffen zenden het uit omdat ze titelkandiadten hadden maar ze kregen allemaal de schijt.
De beste ooit moet toch nog wel Luc Van Lierde zijn hoor tongquote:Op zondag 14 oktober 2007 02:55 schreef tong80 het volgende:
Mooi de beste ooit wint eindelijk de mooiste
Jij vindt Lance Armstrong ook beter dan Eddy Merkcs ?quote:Op zondag 14 oktober 2007 03:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
De beste ooit moet toch nog wel Luc Van Lierde zijn hoor tongNog altijd recordhouder in Hawaii ...
![]()
Vreemde vergelijking. Luc Van Lierde liep z'n records net veel eerder dan degene die nu wonquote:Op zondag 14 oktober 2007 03:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij vindt Lance Armstrong ook beter dan Eddy Merkcs ?
Ja maar er is maar één grote held.quote:Op zondag 14 oktober 2007 03:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Vreemde vergelijking. Luc Van Lierde liep z'n records net veel eerder dan degene die nu won![]()
Net daarom , de éérste grote kampioen is meestal de grote held. Dus waarom jij nu zegt dat die Australier nu opeens groter zou zijn dan Van Lierde is mij een raadselquote:Op zondag 14 oktober 2007 03:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar er is maar één grote held.
Federer en Sampras hebben nooit de status van Borg bereikt
Ze zouden als straf volgend jaar alle 11 de Rode Duivels die vanavond tegen finland speelden dit moeten laten uitlopenquote:Op zondag 14 oktober 2007 03:23 schreef tong80 het volgende:
Gefeliciteerd JoostEcht mooi om te zien
Trusten mate
What the f ? 77?quote:Op zondag 14 oktober 2007 03:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Echt waanzinnig, de winnaar is binnen , en de laatsten moeten nog beginnen lopen![]()
Ik ben benieuwd of die Amerikaanse vrouw van 77 dit jaar opnieuw nog binnen tijd aankomt ...
77 ja, stond een heel stuk erover in de krant hier. Ze doet al sinds het begin nu en dan hieraan mee (dit was haar 18de deelname ofzo) en was vorig jaar op haar 76ste de laatste die nog binnen de tijd binnenkwam. Minder dan een minuut voor het sluiten van de tijdslimiet. Maar ze was er van overtuigd dat ze dit jaar beter zou doen.quote:
Wat een verhaal.quote:Op zondag 14 oktober 2007 03:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Het is zelfs nog een non ook:
De andere Madonna (77)
[ afbeelding ]
Niet iedere vrouw met de naam Madonna leidt of leidde een liederlijk showbizzleven. Neem nu Madonna Buder. Zuster Buder: een frisse 77 jaren jong en natuurlijk weer van plan om zaterdag de Ironman vol te maken. Ze komt voor de twintigste keer aan de start, zeventien keer kwam ze aan. Ze is nu de oudste vrouw. Vorig jaar, op haar 76ste dus, overschreed de lange, bruinharige rooms-katholieke non uit het Amerikaanse Spokane de wedstrijd in 16 uur, 59 minuten en 3 seconden. De tijdslimiet bedraagt 17 uur: ze had het dus net gehaald.
Of zuster Madonna dit jaar binnen tijd aankomt is in Kona net zozeer talk of the town als de vraag of Chris McCormack dan wel Normann Stadler wint. Vorig jaar kwam ze de dag na de wedstrijd in plaats van uitgeteld te bekomen gezellig een praatje slaan in de persruimte. Ze lijkt op een oma uit de duizend, onwezenlijk bescheiden en tegelijkertijd iemand met een ijzeren wil. Bijna alles wat ze zegt zijn oneliners. 'Een talent niet gebruiken dat God je gegeven heeft is een belediging voor de Schepper', zegt ze. Of deze goddelijke: 'Als ik train, ben ik in Gods kathedraal.'
Meer dan tweehonderd triatlons heeft ze al achter de rug. Ze begon op haar 49ste, toen een priester haar aanzette om het eens te proberen. Ze vroeg toestemming aan de bisschop, die gevat reageerde. 'Zuster, ik wens dat sommige van mijn priesters doen wat u doet.' Sindsdien is ze door de microbe gebeten. Elke morgen loopt ze naar verluidt een kilometer of zes naar de kerk. Fietsen doet ze wanneer ze er tijd voor heeft, meestal een kilometer of zestig. 'Ik vroeg me in het begin af of het niet te belachelijk was dat een vrouw boven de vijftig marathons liep', zegt ze. 'Maar God werkt een vreemde manier: Hij kiest niet altijd de meest voor de hand liggende levensweg voor je uit.' (vwf)
4/5de van de deelnemers moet nog binnenkomen ? Waaronder de eerste vrouw ...quote:
Ok, dan begrijp ik het. Geweldige sportprestaties worden hier toch geleverd.quote:Op zondag 14 oktober 2007 03:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
4/5de van de deelnemers moet nog binnenkomen ? Waaronder de eerste vrouw ...
En dat is iemand die niemand verwacht hadquote:Op zondag 14 oktober 2007 03:53 schreef Ambrosius het volgende:
Wellington wint bij de vrouwen na ruim 9 uur.
Is er neit meer van gekomen dusquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wieww, vannacht als ik terug kom maar even kijken met relaxte muziek op de achtergrond en gigantische pot koffie![]()
Geniaal, meer dan 1000 man inhalen met fietsen.quote:
Dat zou wel mooi zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:21 schreef mitt het volgende:
Zoiets zou eigenlijk vanaf begin tot einde live op de televisie moeten zijn.
quote:Lance Armstrong's coach: Ironman's the plan for 2011
In a video posted on EveryManTri.com, Lance Armstrong's longtime coach Chris Carmichael indicated that the Texan would compete at the 2011 Ironman World Championships in Kona, Hawaii.
Carmichael, speaking in Hawaii before the 2010 World Championships begin on October 10, dropped hints that the 38-year-old seven-time Tour de France winner wouldn't just be entering as an age grouper.
"2011, [Lance Armstrong] will be here. He's super psyched and I think he wants to do more than win his age group," Carmichael said.
Armstrong was a professional triathlete in the 1980s as a teenager, racing alongside Mark Allen, Dave Scott, Scott Tinley and Mike Pigg. The Texan transitioned to road racing in 1989, when Carmichael, himself a former road racer, became his coach.
Armstrong's new team sponsor RadioShack said that as part of its sponsorship arrangement, the 2009 Leadville 100 winner would participate in cycling, running and triathlon events around the world. He's also completed the New York City and Boston marathons, and includes time trials and cyclo-cross races in his training.
The 2011 Ironman World Championships would be Armstrong's second attempt at the big race; he last competed in the Ironman Triathlon in 1991 after signing a sponsorship with Subaru-Montgomery. He became the U.S. National amateur road champion that year. Ironman distances include 2.4 miles (3.86 km) swim, a 112 mile (180.25 km) bike leg, and a marathon(26 miles 385 yards, 42.195 km), raced in that order. Armstrong will be 40 years old in October 2011.
The current Ironman course record is held by Belgian Luc Van Lierde, whose winning time was 8:04.08, set in 1996.
Ja. Craig Alexander lijkt me de grote favoriet. Daarachter McCormack en een kransje Europeanen (Llanos, Stadler, Henning, Schlidknecht). Daar weer achter onder meer enkele Belgen (Vanhoenacker, Jammaer).quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:47 schreef Leatherface het volgende:
Wie zijn de favorieten eigenlijk?
Bij de heren weer Australiërs en bij de dames Wellington?
Is die niet moeten stoppen met gezondheidsproblemen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:03 schreef Leatherface het volgende:
Sindballe eventueel nog?
Trouwens, voor de belangstellenden: er lijkt een stream te zijn http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=52327&part=sports
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |