Ontdekt door Overmarsquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:49 schreef Boyce het volgende:
[..]
Speelde niet lang geleden nog voor Go Ahead Eagles. Kan je nagaan, wat voor een goede ontwikkeling die man heeft doorgemaakt.![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:50 schreef Steve_I. het volgende:
nee dat is moeilijk?
maar nog 0-0 dus?
Nee en dan kun je zien wat een logische veldbezetting kan betekenen... de poppetjes staan voor het eerst sinds tijden weer eens logisch (op VDV na) en dat merk je welquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:52 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik vind ze nog niet eens zo slecht spelen, meegenomen dat 't echt 'n knollenveld is. Maar strijd is er en iedereen gaat ervoor
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:54 schreef Boyce het volgende:
Roemenië komt er niet uit! Van Basten het tactische genie.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Deze?
http://nl.youtube.com/watch?v=uLsPNqKWkWM
Nee Robben linkshalf en Van der Vaart dan achter de spitsenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik denk dat na de rust 'n Koevermans door de lucht wel potten kan breken, over de grond gaat 't niet echt. Alleen zit ik nog te bedenken wie dan voor 'm 't veld zou moeten ruimen. Gio en dan vdV op linkshalf of zo ..
Nieuwe tv kopen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:01 schreef Boyce het volgende:
Ik zie nu pas dat Nederland in het wit speelt.![]()
Dat zou ook nog kunnen, al denk ik dat Bassie Robben in de hoek wil hebbenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:01 schreef WeebI het volgende:
[..]
Nee Robben linkshalf en Van der Vaart dan achter de spitsen
Die hij 10 meter naar voren legde?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:57 schreef El-Salvador het volgende:
Vrije trap van Kiwoe deed me ff heel snel denken aan Vitesse-Ajax enkele jaren geleden.![]()
[..]
![]()
Zou Bassie ons al die tijd voor 't lapje hebben gehouden en nu z'n ware tactische genialiteit tonen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:03 schreef TheArt het volgende:
Nederland speelt echt niet slecht. Een stuk beter dan ik had verwacht.
hehehe...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:05 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Zou Bassie ons al die tijd voor 't lapje hebben gehouden en nu z'n ware tactische genialiteit tonen?
Nee, dat geloof ik niet
Ja bij windkracht 12 met hoge ballen gaan spelenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik denk dat na de rust 'n Koevermans door de lucht wel potten kan breken, over de grond gaat 't niet echt.
Dan was het of extreem goed, of Derksen is gewoon een eerlijk man. Maar inderdaad, ik zat ook even te wtf'en.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:16 schreef Tennessee het volgende:
Heeft Johan Derksen klappen gehad of zo? Hij zei gewoon dat ie t goed vond!?!?!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |