ja maar dan blijven er toch altijd druppels op je dop, als je je voorhuid er weer overheen doet? dat gaat ranzig ruiken aan het eind van de dag.quote:
Niet?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:33 schreef Biancavia het volgende:
Ik stop er geen wc-papier in hoor.
Hier brand ik m'n vingers penis niet aan....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:59 schreef dvdk het volgende:
volgens mij doen de meeste mensen dat toch?
Bij een pispot, waar haal je dan je wc papier vandaan? Met je leuter uit je broek richting wastafel lopen en daar afdrogen zekerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:59 schreef dvdk het volgende:
volgens mij doen de meeste mensen dat toch?
daar zijn die handdoeken toch voorquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:56 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Bij een pispot, waar haal je dan je wc papier vandaan? Met je leuter uit je broek richting wastafel lopen en daar afdrogen zeker.
Of onder de blowerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:59 schreef densmee het volgende:
[..]
daar zijn die handdoeken toch voor
![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:08 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Of onder de blowerDat geeft een hele nieuwe definitie aan 'blowjob'...
Daarom zitten er vaak pisspetters op de muren van WC'squote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:34 schreef ikJur het volgende:
dude, gewoon effe afschudden
of bedekt je voorhuid je plasbuis?
Dat komt door vrouwen die te bang zijn om op de bril te gaan zittenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Daarom zitten er vaak pisspetters op de muren van WC's.
Dan zijn ze meer aan het doen dan alleen even droogschudden denk ik....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Lekker ja, en daarom hebben al die mannen kleine vlekjes in hun boxer en is het erg aangenaam voor een vrouw om zo iemand oraal te nemenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:10 schreef pussydeluxe het volgende:
Okee iets meer informatie over Dago dan ik wilde hebbenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Lekker ja, en daarom hebben al die mannen kleine vlekjes in hun boxer en is het erg aangenaam voor een vrouw om zo iemand oraal te nemen.
Daar heb je als man geen last van, van wc-papier dat blijft kleven welquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Lekker ja, en daarom hebben al die mannen kleine vlekjes in hun boxer en is het erg aangenaam voor een vrouw om zo iemand oraal te nemen.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:06 schreef Evil_Jur het volgende:
Je pik afvegen?![]()
Schudden kerel...
Of pis je ook zittend?
Dat doe ik alleen met mijn ODOL.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:07 schreef KeessieK het volgende:
Echte mannen slaan hem gewoon droog op de rand van de wasbak..![]()
Eenschquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Was jij dat!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 06:55 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zwaffel altijd een random persoon op straat, dan is ie ook weer schoon.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:32 schreef -En4Cer- het volgende:
Jij maakt je piemel droog met wc-papier?![]()
Mocht je ooit een bio/verzorging les gemist hebben, die kan je naar achteren bewegen. Doe dit voor het pissen, en je hele probleem is opgelost.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:15 schreef Secretus het volgende:
Ik veeg hem ook even af hoor ; anders sta je daar een half uur te schudden voor je voorhuid echt droog is, of heb je van die gore licht-gele vlekken aan de binnenkant van je witte boxers
+ je pist in 1 rechte straal ipv uit een douchekop.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mocht je ooit een bio/verzorging les gemist hebben, die kan je naar achteren bewegen. Doe dit voor het pissen, en je hele probleem is opgelost.
Voor een vrouw maakt dat niet uit, het is sowieso smerig.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mocht je ooit een bio/verzorging les gemist hebben, die kan je naar achteren bewegen. Doe dit voor het pissen, en je hele probleem is opgelost.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:23 schreef r3gi3boy het volgende:
hahahahahahaha dat is toch wel het meest zieke wat ik ooit gehoord heb!!! je fokking lul afvegen nadat je gezeken hebt?!? Sick fuck, poeder je ook je anus na het scheiten, omdat ' dat wel eens kon stinken aan het einde van de dag' ?
Volgens mij heeft TS ook gloeihard door dat hij de fokking enige op deze aardkloot is die met een wc-papiertje z'n eikel afveegt. Hij heeft zich sinds de eerste uitlach-tirade niet meer laten zien hier:D Hoe ziek moeten sommige ouders wel niet zijn om dit soort buitensporige methoden aan hun kinderen aan te leren???!?!?
Gewoon een paar keer flink tegen de rand van de pispot aanslaan, dan zijn alle restjes er wel uit hoor!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:34 schreef ikJur het volgende:
dude, gewoon effe afschudden
of bedekt je voorhuid je plasbuis?
Ik doe het ook. En is wel zo prettig. Gaat namelijk stinken als je het niet afdoe. Als je vriendin het af laat druipen wil jij dan nog beffen? Lekker restjes urine af likken?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:23 schreef r3gi3boy het volgende:
hahahahahahaha dat is toch wel het meest zieke wat ik ooit gehoord heb!!! je fokking lul afvegen nadat je gezeken hebt?!? Sick fuck, poeder je ook je anus na het scheiten, omdat ' dat wel eens kon stinken aan het einde van de dag' ?
Volgens mij heeft TS ook gloeihard door dat hij de fokking enige op deze aardkloot is die met een wc-papiertje z'n eikel afveegt. Hij heeft zich sinds de eerste uitlach-tirade niet meer laten zien hier:D Hoe ziek moeten sommige ouders wel niet zijn om dit soort buitensporige methoden aan hun kinderen aan te leren???!?!?
Ik doe dat ook, want ik verwacht ook dat de dame in kwestie goed bezig is met de Hygiëne daaronder.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:15 schreef Secretus het volgende:
Ik veeg hem ook even af hoor ; anders sta je daar een half uur te schudden voor je voorhuid echt droog is, of heb je van die gore licht-gele vlekken aan de binnenkant van je witte boxers
Yep, en pis hoeft niet te stinken als een meisje veel water drinkt, en als je dan je mond op haar plasser drukt en ze dan zachtjes in je mond plast. mmm.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:43 schreef siekman het volgende:
het is ook vooral lekker als ze net zijn wezen pissen , en dan het niet afvegen .
LEKKER LIKKEN MAN , LEKKER SAPPIG DAN EEN DROGE HAP
Ja.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:46 schreef siekman het volgende:
AHHHHH HEERLIJK BAAJ
jE BENT EEN ECHTE KENNER
Besnijden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:54 schreef Armageddon het volgende:
Voorhuid.![]()
Laat je gewoon besnijden. Stuk schoner en je neukt een stuk langer.
Hoezo?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:47 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Besnijden.Ben geen jood.
Enne, BaajGuardian, alles goed met je?![]()
Eens. Maar je velletje zit er voor een reden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Daar hoef je geen jood voor te zijn halve tamme.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:25 schreef Borreke het volgende:
Ik veeg het ook altijd af, maar soms drupt het na. Een kut lijkt me wel lastiger omdat je erin moet wroeten
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:45 schreef r3gi3boy het volgende:
ik geloof dat er hier toch meer voorstanders van mijn mening zijn, dan voorstanders voor het clubje (lees: jij, secretus en de TS) die met een wc-papiertje hun staaf als een grienende teef staan af te vegen. Nu begint me ook te dagen wat die zieke zieltjes altijd doen die alleenmaar in een gesloten hokje durven te pissen: die staan met een kleenex hun dop te poetsen!
Mijn heldquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:23 schreef r3gi3boy het volgende:
erm, afvegen kan alleen in zo'n hokje voor mensen met piemelvrees. Maareh hoe zien ze dan dat je staat te schuddenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:14 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik veeg 'm ook altijd af; vind 't irritant als je een half uur staat te schudden en mensen kijken je aan alsof je aan de manuele bediening zit. Bovendien vind ik 't bij de dames ook wel zo smakelijk als ze een schone doos hebben, dus, just returning the favor.
Denk dat het ook zo is, de gemiddelde fokker zal nog maagd zijn...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:09 schreef frame-saw het volgende:
Haha mijngod hebben mannen écht zo weinig verstand van het vrouwelijk lichaam?
Alsjeblieft, uit je vagina urineren haha. Lijkt mij haast onmogelijk je plas dan in te houden, nietwaar?
Ik zie het ook al helemaal voor me op de wc, lekker er inwroeten. Getver.
Ik heb hem (voorhuid dus) maar laten verwijderen, scheelt nog meer narigheid.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:39 schreef Ilovepie het volgende:
Ben ik de enige die mijn voorhuid naar achteren doet om te plassen
Voorkomt een hoop narigheid.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:04 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Ik heb hem (voorhuid dus) maar laten verwijderen, scheelt nog meer narigheid.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:25 schreef r3gi3boy het volgende:
nog zo'n situatie:
TS heeft zijn vriendin op een romantische avond uit getrakteerd, eerst een filmpje en daarna heerlijk gedineerd bij een restaurant. Thuisgekomen wilt vriendinlief de wederdienst bewijzen, door hem eens ff lekker te verwennen. De broek is uit, maar dán komt de aap uit de mouw: "Ieeeeee Jan!, wa riek ik nou! Smerige piemol!! Getverdemme stienkt naar pies!" "Ja sorry Irma, maar het toiletpapier in het restaurant was op en ik heb derhalve mijn piemol niet kunnen afvegen met een wc-papiertje, waardoor er spetters pis aan mijn dop zijn blijven plakken en mijn piemol daarom nu naar pis smaakt!"![]()
TS PAUPERHOND!!
quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:35 schreef Troubles. het volgende:
Ach, kijk nou toch, wat zijn al die kereltjes het toch innig met elkaar eens..
Stelletje vieze ransbakken. Denk je nu werkelijk dat die gebleekte pisvlekken in jullie shortjes voor vrouwen lustopwekkend zijn?
Een man is leuk zolang je er maar voor zorgt niet zijn onderbroeken te hoeven wassen..
Dat is hetzelfde, normale mensen (mensen met een vriendin, of iig sex) gebruiken wc-papier, en jij je onderbroek.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:27 schreef LoggedIn het volgende:
wat een gezeik zeg, je ding afvegen na het plassengewoon ff schudden, je hebt toch niet voor niks een onderbroek aan
quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:31 schreef KaiN het volgende:
ja studenthuis geval waar je zelf wc papier mee moet sjouwen
Godverdommequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Yep, en pis hoeft niet te stinken als een meisje veel water drinkt, en als je dan je mond op haar plasser drukt en ze dan zachtjes in je mond plast. mmm.
Nee, die sla je gewoon droog tegen de zijkant van het urinoir.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:32 schreef -En4Cer- het volgende:
Jij maakt je piemel droog met wc-papier?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |