quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:01 schreef Kinga het volgende:
Flink weekend vol feestjes en snode plannen. Morgen komt er dus een stripper die bezig moet blijven met Dennis, zodat Nadia jaloers wordt. Vrijdag gaat Luc samen met Kim naar de zenith, komen terug de villa in en gaan weer Nadia jaloers maken. Zaterdag een of andere cocktail shaker party, waar ene Shanti komt, en Luc gaat optreden. Schijnbaar vindt Dennis haar wel leuk. En zondag als ik het goed begrepen heb, is de verjaardag van Lieke, ook feest, waar ze willen dat de climax is tussen Luc en Nadia.
Kim heeft alleen niet een vriend..... heb haar een poos geleden ook tussen neus en lippen door horen zeggen dat ze zwanger was, wel 4 weken. Heb er daarna nooit meer iets over gehoord.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:23 schreef Donnie29 het volgende:
Kim heeft dus een vriend..
Maar gaat er vanavond nog wat gebeuren ofzo???
Dat de prinsesjes in de stoelen dat accepteren.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:31 schreef Kinga het volgende:
Ook leuk om te zien dat zulke 'professionele' visagisten gewoon hema kwasten gebruiken![]()
Ik denk trouwens dat de knal die Lieke krijgt niet hard is hoor. Of wel hard, maar het is wat sommigen beweren geen vuistslag, het is meer 'n stevige snelle duw.quote:
Ik snap alleen niet waarom het hier zomaar weer gepost wordt. We weten het zo onderhand wel.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:47 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat de knal die Lieke krijgt niet hard is hoor. Of wel hard, maar het is wat sommigen beweren geen vuistslag, het is meer 'n stevige snelle duw.
Luc neemt niemand mee uit de villa. Hij neemt butler Kim mee vrijdag naar zijn optreden in de melkweg.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:44 schreef Taurus het volgende:
Wat zei Huub nou?
"En dan neemt vrijdag Luc Nadia mee naar z'n tantes toe.. ehmm z'n optreden"
of: "En dan neemt vrijdag Luc Nadia mee naar de tandarts toe.. ehmm z'n optreden"![]()
![]()
Ohh da's hier om de hoek..zal ik gaan koekeloerenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:50 schreef Kinga het volgende:
[..]
Luc neemt niemand mee uit de villa. Hij neemt butler Kim mee vrijdag naar zijn optreden in de melkweg.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:47 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat de knal die Lieke krijgt niet hard is hoor. Of wel hard, maar het is wat sommigen beweren geen vuistslag, het is meer 'n stevige snelle duw.
Zonde van je centen lijkt mij, maargoedquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:53 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ohh da's hier om de hoek..zal ik gaan koekeloeren![]()
Klopt, indirect was dit ook het enige doel dat ze had toen ze de villa in kwam.. Boel opstoken en nog eens 'uitvechten', want nu mag het welquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:56 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Het is een vlakke hand. Blijft gewoon een vuil wijf, dat dr handen niet kan thuis houden
Een klap met de platte hand dat is duidelijk te zien.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:47 schreef Taurus het volgende:
[..]
huuuh....niet hard?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:47 schreef Taurus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |