quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:01 schreef Kinga het volgende:
Flink weekend vol feestjes en snode plannen. Morgen komt er dus een stripper die bezig moet blijven met Dennis, zodat Nadia jaloers wordt. Vrijdag gaat Luc samen met Kim naar de zenith, komen terug de villa in en gaan weer Nadia jaloers maken. Zaterdag een of andere cocktail shaker party, waar ene Shanti komt, en Luc gaat optreden. Schijnbaar vindt Dennis haar wel leuk. En zondag als ik het goed begrepen heb, is de verjaardag van Lieke, ook feest, waar ze willen dat de climax is tussen Luc en Nadia.
Kim heeft alleen niet een vriend..... heb haar een poos geleden ook tussen neus en lippen door horen zeggen dat ze zwanger was, wel 4 weken. Heb er daarna nooit meer iets over gehoord.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:23 schreef Donnie29 het volgende:
Kim heeft dus een vriend..
Maar gaat er vanavond nog wat gebeuren ofzo???
Dat de prinsesjes in de stoelen dat accepteren.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:31 schreef Kinga het volgende:
Ook leuk om te zien dat zulke 'professionele' visagisten gewoon hema kwasten gebruiken![]()
Ik denk trouwens dat de knal die Lieke krijgt niet hard is hoor. Of wel hard, maar het is wat sommigen beweren geen vuistslag, het is meer 'n stevige snelle duw.quote:
Ik snap alleen niet waarom het hier zomaar weer gepost wordt. We weten het zo onderhand wel.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:47 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat de knal die Lieke krijgt niet hard is hoor. Of wel hard, maar het is wat sommigen beweren geen vuistslag, het is meer 'n stevige snelle duw.
Luc neemt niemand mee uit de villa. Hij neemt butler Kim mee vrijdag naar zijn optreden in de melkweg.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:44 schreef Taurus het volgende:
Wat zei Huub nou?
"En dan neemt vrijdag Luc Nadia mee naar z'n tantes toe.. ehmm z'n optreden"
of: "En dan neemt vrijdag Luc Nadia mee naar de tandarts toe.. ehmm z'n optreden"![]()
![]()
Ohh da's hier om de hoek..zal ik gaan koekeloerenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:50 schreef Kinga het volgende:
[..]
Luc neemt niemand mee uit de villa. Hij neemt butler Kim mee vrijdag naar zijn optreden in de melkweg.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:47 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat de knal die Lieke krijgt niet hard is hoor. Of wel hard, maar het is wat sommigen beweren geen vuistslag, het is meer 'n stevige snelle duw.
Zonde van je centen lijkt mij, maargoedquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:53 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ohh da's hier om de hoek..zal ik gaan koekeloeren![]()
Klopt, indirect was dit ook het enige doel dat ze had toen ze de villa in kwam.. Boel opstoken en nog eens 'uitvechten', want nu mag het welquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:56 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Het is een vlakke hand. Blijft gewoon een vuil wijf, dat dr handen niet kan thuis houden
Een klap met de platte hand dat is duidelijk te zien.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:47 schreef Taurus het volgende:
[..]
huuuh....niet hard?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:47 schreef Taurus het volgende:
[..]
Mijn advies: Bezoekje aan Pearle en het filmpje nogmaals bekijken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:47 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat scheelde inderdaad niet veel.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:08 schreef riri het volgende:
[..]
huuuh....niet hard?
haar hoofd slaat hard naar achter en opzij...
kan je gewoon knockout van gaan hoor...en wat als ze met haar hoofd tegen die glazen wand was terecht gekomen?
dit mens moet gewoon naar een gesticht...............klaarquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:08 schreef riri het volgende:
[..]
huuuh....niet hard?
kan je gewoon knockout van gaan hoor...en wat als ze met haar hoofd tegen die glazen wand was terecht gekomen?
Ik denk dat het aan lieke's trainingen met de commando's is te danken dat zij inderdaad niet knockout gaat en dat er geen ergere dingen zijn gebeurd.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:08 schreef riri het volgende:
[..]
huuuh....niet hard?
pfff en waarom zouden mensen Huub en Lieke wat aan willen doen...............denk meer aan mensen die haar iets aan willen doenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:12 schreef Ning het volgende:
NATASIA UIT NIEUWE BEDREIGINGEN: 'ER STAAN TIENTALLEN MENSEN KLAAR OM HUUB EN LIEKE WAT AAN TE DOEN!'
http://musicclip.web-log.(...)natasia_uit_nie.html
Ik begreep dat hij om 8 uur kwam.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:12 schreef Dreamboy het volgende:
Straks komt Eric( 42 jaar) een goede vriend van Lieke die heeft iets aan zijn arm.
( Als het goed is komt het door een moterongelijk. )
[ afbeelding ]
Haar hoofd slaat hard naar achter ja, daar ga je niet knock out van hoor: het is een 'push', een 'snelle duw', géén klap of vuistslag o.i.d. En ze is niet met haar hoofd tegen de glazen wand aan gekomen (?? Waar slaat dat nou weer opquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:08 schreef riri het volgende:
[..]
huuuh....niet hard?
Als ik Natasia ooit tegen kom doe ik haar wat aan. Een vuist vol op die lelijke kop van d'r kan ze krijgen. Mannen horen inderdaad geen vrouwen te slaan maar voor haar maak ik graag een uitzondering.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:12 schreef Ning het volgende:
NATASIA UIT NIEUWE BEDREIGINGEN: 'ER STAAN TIENTALLEN MENSEN KLAAR OM HUUB EN LIEKE WAT AAN TE DOEN!'
http://musicclip.web-log.(...)natasia_uit_nie.html
nou ...van mij mag je...............quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:16 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als ik Natasia ooit tegen kom doe ik haar wat aan. Een vuist vol op die lelijke kop van d'r kan ze krijgen. Mannen horen inderdaad geen vrouwen te slaan maar voor haar maak ik graag een uitzondering.
Onzin. Je ziet dat ze er niet op berekend is, op die klap, dus ze reageert net als ieder ander en dit is geen duw (het is geen klap) waar je meteen knock out van gaat. Je kan wel achterover vallen idd, maar dat is simpelweg gewoon niet gebeurd. Denk niet dat dat aan ons wondertje Lieke ligtquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat het aan lieke's trainingen met de commando's is te danken dat zij inderdaad niet knockout gaat en dat er geen ergere dingen zijn gebeurd.
een niet getraind persoon had hier inderdaad een flinke hersenschudding oid aan over kunnen houden en was ook beslist achterover tegen de muur of deur aan gegaan.
? Dat heb je mij niet horen zeggen hoor.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:11 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat scheelde inderdaad niet veel.
En ze staat gewoon te wankelen.
Maar blijkbaar vinden mensen dit soort geweld al bijna normaal.![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:16 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als ik Natasia ooit tegen kom doe ik haar wat aan. Een vuist vol op die lelijke kop van d'r kan ze krijgen. Mannen horen inderdaad geen vrouwen te slaan maar voor haar maak ik graag een uitzondering.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:16 schreef Frasier het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:17 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nou ...van mij mag je...............![]()
het gaat gewoon om het feit dat ze zo reageert en ik weet bijna zeker dat ze vantevoren al heeft bedacht ....als Huub of Lieke iets verkeerd doet of zegt ..........ik ram ze...ze kunnen me niks maken.....dit is nl natas ten voeten uitquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:19 schreef Taurus het volgende:
[..]
? Dat heb je mij niet horen zeggen hoor.
Zo groot en sterk ben ik ook niet. Maar ze zal 'm zeker voelenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:20 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
![]()
Ik wou dat ik groot en sterk was![]()
Ja dat begreep ik ook niet, maar ik wilde de klap in kwestie toch even nuanceren, dat Natasia 'n ordinair mens is die aangepakt moet worden voor openbare geweldpleging lijkt me buiten kijf. Maar dat is vragen om voor gek verklaard te worden zie ikquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom het hier zomaar weer gepost wordt. We weten het zo onderhand wel.
ze slaat met de palm van haar handquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:47 schreef Taurus het volgende:
[..]
Zullen wel afkcikverschijnslen zijn van het roken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:22 schreef Dreamboy het volgende:
Amanda is weer ziek heeft ze nou al weer te veel gezopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |