quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:01 schreef Kinga het volgende:
Flink weekend vol feestjes en snode plannen. Morgen komt er dus een stripper die bezig moet blijven met Dennis, zodat Nadia jaloers wordt. Vrijdag gaat Luc samen met Kim naar de zenith, komen terug de villa in en gaan weer Nadia jaloers maken. Zaterdag een of andere cocktail shaker party, waar ene Shanti komt, en Luc gaat optreden. Schijnbaar vindt Dennis haar wel leuk. En zondag als ik het goed begrepen heb, is de verjaardag van Lieke, ook feest, waar ze willen dat de climax is tussen Luc en Nadia.
Kim heeft alleen niet een vriend..... heb haar een poos geleden ook tussen neus en lippen door horen zeggen dat ze zwanger was, wel 4 weken. Heb er daarna nooit meer iets over gehoord.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:23 schreef Donnie29 het volgende:
Kim heeft dus een vriend..
Maar gaat er vanavond nog wat gebeuren ofzo???
Dat de prinsesjes in de stoelen dat accepteren.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:31 schreef Kinga het volgende:
Ook leuk om te zien dat zulke 'professionele' visagisten gewoon hema kwasten gebruiken![]()
Ik denk trouwens dat de knal die Lieke krijgt niet hard is hoor. Of wel hard, maar het is wat sommigen beweren geen vuistslag, het is meer 'n stevige snelle duw.quote:
Ik snap alleen niet waarom het hier zomaar weer gepost wordt. We weten het zo onderhand wel.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:47 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat de knal die Lieke krijgt niet hard is hoor. Of wel hard, maar het is wat sommigen beweren geen vuistslag, het is meer 'n stevige snelle duw.
Luc neemt niemand mee uit de villa. Hij neemt butler Kim mee vrijdag naar zijn optreden in de melkweg.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:44 schreef Taurus het volgende:
Wat zei Huub nou?
"En dan neemt vrijdag Luc Nadia mee naar z'n tantes toe.. ehmm z'n optreden"
of: "En dan neemt vrijdag Luc Nadia mee naar de tandarts toe.. ehmm z'n optreden"![]()
![]()
Ohh da's hier om de hoek..zal ik gaan koekeloerenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:50 schreef Kinga het volgende:
[..]
Luc neemt niemand mee uit de villa. Hij neemt butler Kim mee vrijdag naar zijn optreden in de melkweg.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:47 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat de knal die Lieke krijgt niet hard is hoor. Of wel hard, maar het is wat sommigen beweren geen vuistslag, het is meer 'n stevige snelle duw.
Zonde van je centen lijkt mij, maargoedquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:53 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ohh da's hier om de hoek..zal ik gaan koekeloeren![]()
Klopt, indirect was dit ook het enige doel dat ze had toen ze de villa in kwam.. Boel opstoken en nog eens 'uitvechten', want nu mag het welquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:56 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Het is een vlakke hand. Blijft gewoon een vuil wijf, dat dr handen niet kan thuis houden
Een klap met de platte hand dat is duidelijk te zien.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:47 schreef Taurus het volgende:
[..]
huuuh....niet hard?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:47 schreef Taurus het volgende:
[..]
Mijn advies: Bezoekje aan Pearle en het filmpje nogmaals bekijken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:47 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat scheelde inderdaad niet veel.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:08 schreef riri het volgende:
[..]
huuuh....niet hard?
haar hoofd slaat hard naar achter en opzij...
kan je gewoon knockout van gaan hoor...en wat als ze met haar hoofd tegen die glazen wand was terecht gekomen?
dit mens moet gewoon naar een gesticht...............klaarquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:08 schreef riri het volgende:
[..]
huuuh....niet hard?
kan je gewoon knockout van gaan hoor...en wat als ze met haar hoofd tegen die glazen wand was terecht gekomen?
Ik denk dat het aan lieke's trainingen met de commando's is te danken dat zij inderdaad niet knockout gaat en dat er geen ergere dingen zijn gebeurd.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:08 schreef riri het volgende:
[..]
huuuh....niet hard?
pfff en waarom zouden mensen Huub en Lieke wat aan willen doen...............denk meer aan mensen die haar iets aan willen doenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:12 schreef Ning het volgende:
NATASIA UIT NIEUWE BEDREIGINGEN: 'ER STAAN TIENTALLEN MENSEN KLAAR OM HUUB EN LIEKE WAT AAN TE DOEN!'
http://musicclip.web-log.(...)natasia_uit_nie.html
Ik begreep dat hij om 8 uur kwam.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:12 schreef Dreamboy het volgende:
Straks komt Eric( 42 jaar) een goede vriend van Lieke die heeft iets aan zijn arm.
( Als het goed is komt het door een moterongelijk. )
[ afbeelding ]
Haar hoofd slaat hard naar achter ja, daar ga je niet knock out van hoor: het is een 'push', een 'snelle duw', géén klap of vuistslag o.i.d. En ze is niet met haar hoofd tegen de glazen wand aan gekomen (?? Waar slaat dat nou weer opquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:08 schreef riri het volgende:
[..]
huuuh....niet hard?
Als ik Natasia ooit tegen kom doe ik haar wat aan. Een vuist vol op die lelijke kop van d'r kan ze krijgen. Mannen horen inderdaad geen vrouwen te slaan maar voor haar maak ik graag een uitzondering.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:12 schreef Ning het volgende:
NATASIA UIT NIEUWE BEDREIGINGEN: 'ER STAAN TIENTALLEN MENSEN KLAAR OM HUUB EN LIEKE WAT AAN TE DOEN!'
http://musicclip.web-log.(...)natasia_uit_nie.html
nou ...van mij mag je...............quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:16 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als ik Natasia ooit tegen kom doe ik haar wat aan. Een vuist vol op die lelijke kop van d'r kan ze krijgen. Mannen horen inderdaad geen vrouwen te slaan maar voor haar maak ik graag een uitzondering.
Onzin. Je ziet dat ze er niet op berekend is, op die klap, dus ze reageert net als ieder ander en dit is geen duw (het is geen klap) waar je meteen knock out van gaat. Je kan wel achterover vallen idd, maar dat is simpelweg gewoon niet gebeurd. Denk niet dat dat aan ons wondertje Lieke ligtquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat het aan lieke's trainingen met de commando's is te danken dat zij inderdaad niet knockout gaat en dat er geen ergere dingen zijn gebeurd.
een niet getraind persoon had hier inderdaad een flinke hersenschudding oid aan over kunnen houden en was ook beslist achterover tegen de muur of deur aan gegaan.
? Dat heb je mij niet horen zeggen hoor.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:11 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat scheelde inderdaad niet veel.
En ze staat gewoon te wankelen.
Maar blijkbaar vinden mensen dit soort geweld al bijna normaal.![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:16 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als ik Natasia ooit tegen kom doe ik haar wat aan. Een vuist vol op die lelijke kop van d'r kan ze krijgen. Mannen horen inderdaad geen vrouwen te slaan maar voor haar maak ik graag een uitzondering.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:16 schreef Frasier het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:17 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nou ...van mij mag je...............![]()
het gaat gewoon om het feit dat ze zo reageert en ik weet bijna zeker dat ze vantevoren al heeft bedacht ....als Huub of Lieke iets verkeerd doet of zegt ..........ik ram ze...ze kunnen me niks maken.....dit is nl natas ten voeten uitquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:19 schreef Taurus het volgende:
[..]
? Dat heb je mij niet horen zeggen hoor.
Zo groot en sterk ben ik ook niet. Maar ze zal 'm zeker voelenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:20 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
![]()
Ik wou dat ik groot en sterk was![]()
Ja dat begreep ik ook niet, maar ik wilde de klap in kwestie toch even nuanceren, dat Natasia 'n ordinair mens is die aangepakt moet worden voor openbare geweldpleging lijkt me buiten kijf. Maar dat is vragen om voor gek verklaard te worden zie ikquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom het hier zomaar weer gepost wordt. We weten het zo onderhand wel.
ze slaat met de palm van haar handquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:47 schreef Taurus het volgende:
[..]
Zullen wel afkcikverschijnslen zijn van het roken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:22 schreef Dreamboy het volgende:
Amanda is weer ziek heeft ze nou al weer te veel gezopen?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:23 schreef carpediem23 het volgende:
Zijn nog ergens de beelden te zien waar Natasia door de productie het huis wordt uitgegooid?
He gadver.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Nadia is helemaal door het dolle, ze mag op de cover van Panorama...
Zouden ze bij het artikel binnenin ook een foto'tje van haar tieten plaatsen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:25 schreef uniekhoorn het volgende:
niks geen nuancequote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:21 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik ook niet, maar ik wilde de klap in kwestie toch even nuanceren, dat Natasia 'n ordinair mens is die aangepakt moet worden voor openbare geweldpleging lijkt me buiten kijf. Maar dat is vragen om voor gek verklaard te worden zie ik![]()
Serieus, vind je dit allemaal zo belangrijk om erover te willen praten hoe of wat voor klap het was en hoe Lieke wel of niet reageert?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:17 schreef Taurus het volgende:
[..]
Onzin. Je ziet dat ze er niet op berekend is, op die klap, dus ze reageert net als ieder ander en dit is geen duw (het is geen klap) waar je meteen knock out van gaat. Je kan wel achterover vallen idd, maar dat is simpelweg gewoon niet gebeurd. Denk niet dat dat aan ons wondertje Lieke ligt![]()
Die zijn gek.Ze is ook zo populairquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Waarschijnlijk alleen van haar gezicht.
Ze maakte zich zorgen over haar buik, als ze dat eerder had geweten was ze op dieet gegaan.
Mochten ze alweer slapen.Laat die mensen eens een keer werken voor hun geld.Jaap,Huub en lieke moeten de hele show dragen en hun maar uitrusten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:27 schreef beequeen het volgende:
BREAKING NEWS: Naad mag met haar harses op de cover van de Panorama, de rest willen ze blijklbaar niet zien.
Ze stoort Brian en Amanda in een slaapsessie.
Maar met de hele massa van die vette bovenarm er achter ! Dat komt ook aan hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:56 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Het is een vlakke hand. Blijft gewoon een vuil wijf, dat dr handen niet kan thuis houden
Overdrijven is ook een vakquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat het aan lieke's trainingen met de commando's is te danken dat zij inderdaad niet knockout gaat en dat er geen ergere dingen zijn gebeurd.
een niet getraind persoon had hier inderdaad een flinke hersenschudding oid aan over kunnen houden en was ook beslist achterover tegen de muur of deur aan gegaan.
ja een foto van de streams............en niks erover zeggen, ziet ze vanzelfquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:26 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Zouden ze bij het artikel binnenin ook een foto'tje van haar tieten plaatsen?![]()
Ik zie gewoon geen vuistslag of klap, ik zie een duw met de vlakke hand die geen schade heeft aangericht. Absolute nuance bij wat hier allemaal gesuggereerd wordt (wat als Lieke tegen de wand was aangeknald, wat als Lieke niet getraind was en hierdoor wel knock-out ging, vlakke hand komt harder aan dan vuist, etc. etc. allemaal dingen die niet aan de orde waren).quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:27 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
niks geen nuance
als mij vraag of je me voor me bek mag slaan en ik kan kiezen vuist of palm kies ik voor de vuist
tas wet wel hoe ze fysiek het beste schade kan aanrichten
Zo blij als een klein kind (en zo liep ze ook door het huis te kwekken.)quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:31 schreef Kinga het volgende:
Kolere, Nadia gaat nu iedereen apart af?
ja ik ben ff een teiltje zoeken.................quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:33 schreef Kinga het volgende:
Ach ach, Jaap hou eens op met dat geslijm.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Serieus, vind je dit allemaal zo belangrijk om erover te willen praten hoe of wat voor klap het was en hoe Lieke wel of niet reageert?
Van mij moet hoeft dat filmpje ook niet meer geplaatst te worden. Dat achterlijke wijf krijgt al teveel podium wat mij betreft.
Plus één vette hoop op haar kop!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:36 schreef Kinga het volgende:
Ooooooh wat erg, ze heeft dan nog geen extensions op de foto's
Ik denk dat ik haar in haar gezicht spuug!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:16 schreef Frasier het volgende:
[..]
hoop dat ze iid gevraagd is voor het kerstnummer van 2012 ofzoquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:35 schreef noekje het volgende:
Nadia: ik had ook gevraagd of ze zoiets konden regelen maar nu belde Panorama zelf.
Hmmmmm, gisteren 1% he? Redactie is ook snood zat om te liegen daarover.
Portret fotoquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:37 schreef diedirk het volgende:
Komt dat leijke wicht nu echt in de panaroma?
Met haar gigantische hangtieten en brede schouders zonder kont?
valt tegenwoordig nog wel mee hoor, maar ze zijn d'r idd nog welquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:37 schreef schatje het volgende:
Jan Willem komt uit Veenendaal.
Volgens mij is het daar echt zwarte kousen. Van die meiden met lange jeans rokken.
Blijf daar lekker aan vasthouden en je kunt je aansluiten bij Fa Wakaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:33 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik zie gewoon geen vuistslag of klap, ik zie een duw met de vlakke hand die geen schade heeft aangericht.
Vanaf nu ZWIJGEN we haar doodquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Blijf daar lekker aan vasthouden en je kunt je aansluiten bij Fa Waka![]()
Pas als ze gevraagd wordt natuurlijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:40 schreef Scandalous het volgende:
Nadia: Ik zou nooit in de Playboy gaan. Nou ja, zeg nooit nooit.
en anders sturen we Milton op ze af! Ik stem voor!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vanaf nu ZWIJGEN we haar dooden gaan weer lekker cossen.
![]()
Goed idee !!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vanaf nu ZWIJGEN we haar dooden gaan weer lekker cossen.
![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Blijf daar lekker aan vasthouden en je kunt je aansluiten bij Fa Waka![]()
Hij mag niet aan haar kont of borsten zitten, of haar insmeren met lotion of focking slagroom.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian wil toestemming van Amanda dat hij bij die stripster mag zijn.
Nee johquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:43 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik zeg ook echt dat ik het goedkeur of iets dergelijks.
ik denk dat ze kleine hints gaat geven en zegt `ik mag niks zeggen ....maar let op` of zoiets......quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:45 schreef Kinga het volgende:
Amanda lult alles door, weet ik 99% zeker.
Valt mee hoor.Is maar een klein deel van Veenendaal.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:37 schreef schatje het volgende:
Volgens mij is het daar echt zwarte kousen. Van die meiden met lange jeans rokken.
FHM heeft Amanda en Naad uitgescheten en ineens komt Panorama om de hoek, wat een lachertje.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:40 schreef Scandalous het volgende:
Nadia: Ik zou nooit in de Playboy gaan. Nou ja, zeg nooit nooit.
Praat toch niet zo dom...met de vlakke hand en gebruikmakend van de onderkant van je hand...de handpalm en de goede beweging daarbij door iemand die weet wat hij doet daar kan je wel degelijk knockout van gaan als je op de goede plaats raakt...bijvoorbeeld als je hard raakt op de kin...zo zijn er nog wel meer plaatsen te noemen waar je kan raken....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:16 schreef Taurus het volgende:
[..]
Haar hoofd slaat hard naar achter ja, daar ga je niet knock out van hoor: het is een 'push', een 'snelle duw', géén klap of vuistslag o.i.d. En ze is niet met haar hoofd tegen de glazen wand aan gekomen (?? Waar slaat dat nou weer opJaaa, als Natasia een mes tussen haar ribben had gestoken, ja, dan was de situatie ernstiger
)
Ik probeer haar niet te verdedigen o.i.d., het was alleen geen vuistslag of iets dergelijks en ze heeft er dan ook niets aan over gehouden. Dat is het enige punt wat ik maak, beetje overdreven (vuistslag).
sssssst.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:45 schreef cobain94 het volgende:
**update**Rtl boulevard..Een zingende natasia..
Woon jij daar ook.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:38 schreef SIRA het volgende:
[..]
valt tegenwoordig nog wel mee hoor, maar ze zijn d'r idd nog wel
dan sla ik over .......wil niet deze aflevering voor kijkcijfers zorgen....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:45 schreef cobain94 het volgende:
**update**Rtl boulevard..Een zingende natasia..
ssssst.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:47 schreef riri het volgende:
[..]
Praat toch niet zo dom...met de vlakke hand en gebruikmakend van de onderkant van je hand...de handpalm en de goede beweging daarbij door iemand die weet wat hij doet daar kan je wel degelijk knockout van gaan als je op de goede plaats raakt...bijvoorbeeld als je hard raakt op de kin...zo zijn er nog wel meer plaatsen te noemen waar je kan raken....
weet nietquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:45 schreef Kinga het volgende:
Amanda lult alles door, weet ik 99% zeker.
Doe nou niet zo onaardig. Ik nuanceer de klap, dat het wel meevalt in tegenstelling tot wat hier beweerd wordt, niets meer en niets minder. Dat ik jou daar persoonlijk mee raak schijnbaar is jouw probleem.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:47 schreef riri het volgende:
[..]
Praat toch niet zo dom...met de vlakke hand en gebruikmakend van de onderkant van je hand...de handpalm en de goede beweging daarbij door iemand die weet wat hij doet daar kan je wel degelijk knockout van gaan als je op de goede plaats raakt...bijvoorbeeld als je hard raakt op de kin...zo zijn er nog wel meer plaatsen te noemen waar je kan raken....
Amanda heeft in de Gouden Kooi wel vaker beloofd iets geheim te houden, en dat altijd gedaan.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:42 schreef SIRA het volgende:
Brian brieft Amanda even over de snode plannen
ze belooft dat ze niets verteld tegen Nadia, nou zou mij benieuwen..
Luc doet net alsof ie Nadia mee gaat nemen, maar neemt idd uiteindelijk Kim meequote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik kwam te laat op de snode plan stream van Luc en Huub, was het nou de bedoeling dat Naad met Luc ergens mee naar toe wilde en dat Luc dan op het laatste moment moet zeggen dat Kim meegaat?
Luc mag niemand meenemen vanuit de villa ,daarom gaat hij zeggen dat hij Kim meeneemt die dan ook mee gaatquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik kwam te laat op de snode plan stream van Luc en Huub, was het nou de bedoeling dat Naad met Luc ergens mee naar toe wilde en dat Luc dan op het laatste moment moet zeggen dat Kim meegaat?
Ja het gaat over de Panorama!!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Klopt, maar is ook vlak bij Wageningen waar hij op school zit en daar zijn weer heel veel studenten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:37 schreef schatje het volgende:
Neun, het gaat over een optreden van Luc. Hij mag geen miljonairs meenemen, maar gaat doen alsof dat wel mag, en kiest dan Kimquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja het gaat over de Panorama!!!!![]()
![]()
![]()
toch ?
Moet met meerderheid en die is er zonder Amanda ook.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:56 schreef SIRA het volgende:
oooh, Amanda gaat weer tegen stemmen alleen om Kim te zieken
net alsof Kim er mee zit dat ze niet mag blijven slapen
over het wel of niet meegaan valt nix te stemmen
Goffer ik wil dat dat met de Panorama zo is!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:56 schreef Taurus het volgende:
[..]
Neun, het gaat over een optreden van Luc. Hij mag geen miljonairs meenemen, maar gaat doen alsof dat wel mag, en kiest dan Kim
Huub had nog maar 1 stem nodig en dat zou die van Brian zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian: Dit is hun plan.
Amanda gaat blokken dat Kim mag blijven slapen, ze gunt haar geen beeldvulling
Die wallen zullen anders prima matchen bij haar blubberbuikquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:44 schreef Scandalous het volgende:
Nadia wil vroeg naar bed anders heeft ze morgenochtend wallen.
Nu hoop ik dat ze de hele nacht gaan bashen
Ja maar waarom zou Luc daar wat over te zeggen hebbenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Goffer ik wil dat dat met de Panorama zo is!![]()
Merk er weinig van.Wonen juist hier allerlei bevolkingsgroepen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:55 schreef PearlySpencer het volgende:
[..]
Klopt, maar is ook vlak bij Wageningen waar hij op school zit en daar zijn weer heel veel studenten.
Venendaal zelf is behoorlijk refo..
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:58 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja maar waarom zou Luc daar wat over te zeggen hebbenZou wel briljant zijn ja. Als panorama bijvoorbeeld laat weten toch liever Lieke te hebben ipv Nadia. ("we hadden de buik nog niet gezien" of "owww is dát Nadia. Wij bedoelden Lieke")
![]()
![]()
DOB is geweestquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:00 schreef Nomrc2 het volgende:
waarom staan al die dames zwaar in de verf ?
Je raakt me daar niet persoonlijk mee maar je beweert iets wat niet klopt...alleen daar reageer ik op.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:50 schreef Taurus het volgende:
[..]
Doe nou niet zo onaardig. Ik nuanceer de klap, dat het wel meevalt in tegenstelling tot wat hier beweerd wordt, niets meer en niets minder. Dat ik jou daar persoonlijk mee raak schijnbaar is jouw probleem.
Ja doet ze vaak toen het not N D J was toen had ze ook praatjes over Jaap datie zo vaak bij hun kwam zittenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:00 schreef avonne het volgende:
Nadia is ook behoorlijk onbeschoft. Het is zo duidelijk dat Brian en Amanda prive aan het spreken waren, maar hop, gaat er zo wéér bij zitten.
Ja, dat is de derde keer dat je dat zegt. Blijkbaar wist Natas niet wat ze deed want de duw heeft geen nadelige gevolgen gehad voor Lieke. Zo, genuanceerd, en het klopt ook nog 's.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:01 schreef riri het volgende:
[..]
Je raakt me daar niet persoonlijk mee maar je beweert iets wat niet klopt...alleen daar reageer ik op.
Zo'n klap kun je niet nuanceren...als iemand weet wat hij doet kan zo'n klap een heel nadelig effect hebben voor het slachtoffer
een meerderheid van stemmen is genoeg dus amanda kan proberen te blokken wat ze wil...werkt toch nietquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:56 schreef SIRA het volgende:
oooh, Amanda gaat weer tegen stemmen alleen om Kim te zieken
net alsof Kim er mee zit dat ze niet mag blijven slapen
over het wel of niet meegaan valt nix te stemmen
dit meen je toch niet echt he ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:03 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja, dat is de derde keer dat je dat zegt. Blijkbaar wist Natas niet wat ze deed want de duw heeft geen nadelige gevolgen gehad voor Lieke. Zo, genuanceerd, en het klopt ook nog 's.![]()
En over Lieke ook, dat ze bij hen op bed kwam zitten. Maar Nadia is ook sneaky, met d'r wanhopige bange hertenogen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:03 schreef wie.. het volgende:
[..]
Ja doet ze vaak toen het not N D J was toen had ze ook praatjes over Jaap datie zo vaak bij hun kwam zitten
Tja... tegenwoordig weet je het niet meer.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:02 schreef Kinga het volgende:
Komt er een butler vanaaf?
Ik dank u.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:05 schreef avonne het volgende:
kan de discussie over Natasia naar dit topic?
Natasia even terug in Gouden Kooi
quote:
Taurus, vind jij ook niet dat Dennis hetzelfde kapsel moet nemen als Luc?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:07 schreef Taurus het volgende:
[..]lees dan waar ik op reageer! Als iemand weet wat ie doet kan zo'n klap nadelige gevolgen hebben blabla. Ik trek daaruit slechts een discussie.
Maar laat nou maar, natas is 'n kutwijf, ik sta aan jullie kant, goed??Relax, take it easy, Lieke leeft nog en heeft geen pijn, its not a court drama.
nee tas wist niet wat ze deedquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:03 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja, dat is de derde keer dat je dat zegt. Blijkbaar wist Natas niet wat ze deed want de duw heeft geen nadelige gevolgen gehad voor Lieke. Zo, genuanceerd, en het klopt ook nog 's.![]()
Ik vind dat Dennis dezelfde status moet krijgen als Luc! Gastspeler, geen invloed, en snel weer weg want hij heeft geen toegevoegde waarde als gastspelerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Taurus, vind jij ook niet dat Dennis hetzelfde kapsel moet nemen als Luc?![]()
Echt jonguh! Ik begrijp je, voel je, snap het enzo.. Lieke leeft nog vrolijk en gelukkig dus het was geen doodsklap anders was ze nl dood. Dat wil je zeggen toch?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:07 schreef Taurus het volgende:
[..]lees dan waar ik op reageer! Als iemand weet wat ie doet kan zo'n klap nadelige gevolgen hebben blabla. Ik trek daaruit slechts een discussie.
Maar laat nou maar, natas is 'n kutwijf, ik sta aan jullie kant, goed??Relax, take it easy, Lieke leeft nog en heeft geen pijn, its not a court drama.
ik ben bang dat hij ook rimpels op zijn hoofd heeftquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Taurus, vind jij ook niet dat Dennis hetzelfde kapsel moet nemen als Luc?![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:10 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind dat Dennis dezelfde status moet krijgen als Luc! Gastspeler, geen invloed, en snel weer weg want hij heeft geen toegevoegde waarde als gastspeler![]()
in overleg met Huub en Luc.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:10 schreef fredfik het volgende:
hoe komt brain aan die informatie van alle snode plannen??
Ja, dat wil ik zeggen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Echt jonguh! Ik begrijp je, voel je, snap het enzo.. Lieke leeft nog vrolijk en gelukkig dus het was geen doodsklap anders was ze nl dood. Dat wil je zeggen toch?
(hier hoort een vriendelijke smiley te staan die ik allemaal niet zie nu)
Ja! Alsof ze zijn vergeten dat Dennis vannacht nog zielig alleen in bed lag. Moeten ze juist nu doorgaan!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:11 schreef diedirk het volgende:
Waarom is in godsnaam het bashen van Dennis gestopt?
Heb nog zelden zo'n saaie dag als vandaag gezien
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat komt er om kwart over zeven?
Pfff moet ik weer de hele avond missen, ik kan niet zoals Ruudpunt nl om 12 uur naar bed terwijl ik er om vier uit moet. Bah
Eens. Dat zalverige dat me altijd aan levertraan (visolie) doet denken. Maar het ergst van alles vind ik Amanda die teksten murmelt als ze leest... dan móet ik het geluid uit zetten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:15 schreef Taurus het volgende:
Ik vind het super irritant dat Dennis als ie meezingt of iets hoort gelijk op z'n 'mooist' gaat zingen. De rest blert of neuried gewoon 'n liedje, en dan hoor je opeens weer zo'n 'professionele zangstem' ertussendoor. Anoying. Ik vind het ook niet eens mooi.
Lieke is jarig.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:11 schreef diedirk het volgende:
Waarom is in godsnaam het bashen van Dennis gestopt?
Heb nog zelden zo'n saaie dag als vandaag gezien
Van vroegahquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:17 schreef noekje het volgende:
Dennis doet me ook echt denken aan de pispaaltjes van vroeger. Die deden ook net op de verkeerde momenten uitspraken of deden iets waardoor ze zo irritant waren dat mensen er gelijk weer op sprongen.
Dat fikt hij ook, met zo'n serieus smoelwerk blijven zingen. Zo irritant!!
Die pispaaltjes konden er meestal niets aan doen. Sinds ik gisteren hoorde dat Dennis zichzelf mysterieus vindt, weet ik dat hij het expres doet. Kijk mij mijn eigen gang eens gaan.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:17 schreef noekje het volgende:
Dennis doet me ook echt denken aan de pispaaltjes van vroeger. Die deden ook net op de verkeerde momenten uitspraken of deden iets waardoor ze zo irritant waren dat mensen er gelijk weer op sprongen.
daarom vind het raar dat ze hem gecast hebbenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:17 schreef noekje het volgende:
Dat is ook weer zo. Maar door zijn opstelling en gedrag heeft hij zichzelf dus het pispaaltje gemaakt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Die pispaaltjes konden er meestal niets aan doen. Sinds ik gisteren hoorde dat Dennis zichzelf mysterieus vindt, weet ik dat hij het expres doet. Kijk mij mijn eigen gang eens gaan.
Wel dit formaat graag!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:19 schreef STAP01 het volgende:
Kan iemand een lolly in Dennix' bekkie stoppen!?
puur speltechnisch is datquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:19 schreef Scandalous het volgende:
Hij heeft echt werkelijk niets om over te praten, kan alleen maar bloed irritant overal doorheen zingen
Bewust of onbewust, hij heeft echt de timing van een colafles.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Die pispaaltjes konden er meestal niets aan doen. Sinds ik gisteren hoorde dat Dennis zichzelf mysterieus vindt, weet ik dat hij het expres doet. Kijk mij mijn eigen gang eens gaan.
Inderdaad. Zelfoverschatting en een slecht zelfbeeld.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Maar door zijn opstelling en gedrag heeft hij zichzelf dus het pispaaltje gemaakt.
Dat formaat stopt hij liever ergens anders in.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:25 schreef kybe het volgende:
[..]
Wel dit formaat graag!
[ afbeelding ]
en dat wisten ze bij de redactie toen ze hem die villa in flikkerdenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Bewust of onbewust, hij heeft echt de timing van een colafles.
Hem is beloofd dat hij een plaatje mag opnemen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:17 schreef the_undertaker het volgende:
Waarom zingt Dennix steeds, denkt ie serieus vocaal ontdekt te worden in de kooi
Maar Jensen is toch nooit live.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:31 schreef Disana het volgende:
Jaap zegt dat de audio van Natasia bij Jensen in De Kooi komt, en vraagt of Huub en Lieke haar excuses zullen accepteren. Het lijkt erop dat het een live verbinding wordt.
kijken hoe goed de damagecontrol deze keer isquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:32 schreef SIRA het volgende:
vanavond dus Natasia live bij Jensen met een excuus naar Lieke toe
ze gaat 't niet accepteren
in de kooi hebben ze geen beeld maar wel geluid...
wordt weer gezellig avondje streamen dus
Lekker slim om dat nu al te zeggen.Natasia kan dit nog horen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:32 schreef SIRA het volgende:
Heb je nou poep onder je ring...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:35 schreef riri het volgende:
wat zei die erik nou tegen nadia...."heb je poep aan je hand"?
een goede vriendquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:36 schreef Starlie het volgende:
Wat is die man van Lieke?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:32 schreef SIRA het volgende:
maar waarom dat danquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:37 schreef riri het volgende:
hij had eerst willen zeggen tegen Nadia..."Heb je stront onder je nagels"?![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:25 schreef kybe het volgende:
[..]
Wel dit formaat graag!
[ afbeelding ]
Raar dan.Maar ach we zien het wel.Alleen jammer dt we dan weer naar dat stomme wijf moeten kijken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet ik, maar het kwam wel zo over.
hier nietquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:38 schreef Desii het volgende:
Stream 3 en 4 haperen enorm... hebben jullie door ook last van... F5 helpt geen fuck
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:38 schreef Desii het volgende:
Stream 3 en 4 haperen enorm... hebben jullie door ook last van... F5 helpt geen fuck
ja, ik heb idd hetzelfde probleemquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:38 schreef Desii het volgende:
Hier geen problemen op het momentquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:38 schreef Desii het volgende:
Even op stop drukken en dan weer op play. Dat hielp bij mij, heb hetzelfde probleem (dagelijks).quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:38 schreef Desii het volgende:
Waar komen jouw streams vandaan dan.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:38 schreef Desii het volgende:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waar komen jouw streams vandaan dan.![]()
Yessss. het is gefixt..... je bent superrrrquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:45 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Even op stop drukken en dan weer op play. Dat hielp bij mij, heb hetzelfde probleem (dagelijks).
Je snapt toch wel waar die nagels van haar rechterhand door zijn verknald, niet door Amanda.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:52 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat Amanda Cum Laude gaat slagen voor haar nagelcursus.....
Ik krijg heel vieze ideeen over waarom ze die noodzakelijkerwijs kort moet houden, maar ik zeg niks.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je snapt toch wel waar die nagels van haar rechterhand door zijn verknald, niet door Amanda.![]()
![]()
Eek.... Waar heeft ze die nepnagels verloren ????quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:52 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat Amanda Cum Laude gaat slagen voor haar nagelcursus.....
Wijs.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik krijg heel vieze ideeen over waarom ze die noodzakelijkerwijs kort moet houden, maar ik zeg niks.
Iets met motoren als ik het goed heb.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:55 schreef diedirk het volgende:
Waar kent Lieke die kerel van?
Zou haar pa kunnen zijn....
van een of andere motorcursus....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:55 schreef diedirk het volgende:
Waar kent Lieke die kerel van?
Zou haar pa kunnen zijn....
Zal ik het doen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik krijg heel vieze ideeen over waarom ze die noodzakelijkerwijs kort moet houden, maar ik zeg niks.
Persoonlijk bezit....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:10 schreef Kinga het volgende:
Dennis pakt nu een B&J die Lieke gekregen heeft!
Dacht ik ook maar de ijskast staat er toch al vol mee?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:10 schreef Kinga het volgende:
Dennis pakt nu een B&J die Lieke gekregen heeft!
Hij noemt nu Eindhoven.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Waar zou Erik vandaan komen (als je luistert naar zijn uitspraak)?
Als ze dat niet weten, is het ook niet asociaal.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:13 schreef SIRA het volgende:
wat een asociale horken zeg,
weten ze nu echt niet dat Lieke die gekregen heeft ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |