Ik heb de shortlijst gepakt van de fifa net zoals vorig jaar.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:39 schreef methodmich het volgende:
Ik neem aan dat je alleen uit de lijst genomineerden mag kiezen of was er ook vrije keuze? Dacht dat dat vorig jaar mocht.
de fifa lijst http://www.fifa.com/mm/do(...)rtlistmene_22664.pdfquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:42 schreef Beschouw het volgende:
Wie heeft de genomineerden vastgesteld? Mis een paar kandidaten.
Dat vind ik aardig wat goals. maar bovendien hij is altijd enorm dreigend, trekt meerdere verdedigers naar zich toe waardoor er ruimtes ontstaan en beslist soms/vaak in zijn eentje een wedstrijd door een individuele actie. Kortom een zeer belangrijke speler voor ManU die het enorm goed gedaan heeft imo.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:31 schreef AminBen het volgende:
hmm, C. Ronaldo vond ik niet echt overtuigend, in 2007 dan he, scoorde volgend mij iets van 19 keer in 2006/07 in de PL, waarvan 16 in 2006. Dat zegt wel wat natuurlijk.
Hij zegt dat hij in 2007 niet veel heeft gedaan, en daar gaat het overquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:39 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat vind ik aardig wat goals. maar bovendien hij is altijd enorm dreigend, trekt meerdere verdedigers naar zich toe waardoor er ruimtes ontstaan en beslist soms in zijn eentje een wedstrijd door een individuele actie. Kortom een zeer belangrijke speler voor ManU die het enorm goed gedaan heeft imo.
Hij kan wel meer zeggen..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij in 2007 niet veel heeft gedaan, en daar gaat het over
quote:
Dan word je met de minuut triester en belachelijker.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:58 schreef Branieschopper het volgende:
SERIEUS..
Genoteerdquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:24 schreef Burakius het volgende:
Als Messi boven Kaka komt eet ik mijn schoenen op. Serieus. Messia boven Kaka.. nooit.
Ja als je al Messie typt dan heb je er wel verstand vanquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:58 schreef Burakius het volgende:
Hoe kan je Messie boven Kaka zetten serieus. Is toch totaal niet te vergelijken. Kaka is gewoon dik een klasse hoger.
Hij is 5 jaar ouder, dat maakt op dit moment meer verschilquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:58 schreef Burakius het volgende:
Hoe kan je Messie boven Kaka zetten serieus. Is toch totaal niet te vergelijken. Kaka is gewoon dik een klasse hoger.
Taalpurist harde kern dat ge bent.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja als je al Messie typt dan heb je er wel verstand van![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:08 schreef mcyodogg het volgende:
Goddomme, volgens mij kan Gerrard gewoon een jaar van het veld blijven (wat niet veel verschilt in zn prestaties het afgelopen jaar) en nog zal ie in allerlei wereldelftallen en toplijstjes blijven
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja als je al Messie typt dan heb je er wel verstand van![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | Messi 92 van Nistelrooy 60 C Ronaldo 22 Ribery 22 Gatusso 20 Gerrard 16 Pirlo 8 Riquelme 6 Ronaldinho 6 Drogba 4 Essien 3 Terry 3 Tevez 3 Eto' o 1 |
heb hem naar de submit gestuurd.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Een redelijk duidelijke winnaar denk ik.
Staat het al op Fok!Sport?
hij komt eraanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |