je gaat Beau opvolgen met die commercials over Scarlett telecom ?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:33 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik had bijna, bijna mijn mond voorbij gekwebbeld door te onthullen waar ik op een zeker moment in de komende twee weken in volle glorie & levende lijve te bewonderen haha zou zijn, maar gelukkig wist ik het op het allerlaatste moment nog te herstellen.
Hing je 'lo' vast?quote:
Good research, young grasshopper.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, Danny heeft iets gebouwd dat de quickreply en quickquote (FQR> FullQuickReply) door Lynx666 gemaakt niet meer gebruikt kan worden. Ooit maakt lynx wel weer een nieuwe, maar hij heeft nog geen internet thuis.
Vertelde hij laatst.
*mondvoltanden-smiley zoek*quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:39 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Voegt het eigenlijk iets toe aan de genotsbeleving bij ehm... orale sex wanneer je een tongrol kunt maken?.
Wil dat zeggen dat G_L en jij allebei genetisch niet in staat zijn om de befaamde tongrolpositie uit te voeren?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:39 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Voegt het eigenlijk iets toe aan de genotsbeleving bij ehm... orale sex wanneer je een tongrol kunt maken?.
Vooruit, onthulling, stop de persen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:44 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Wil dat zeggen dat G_L en jij allebei genetisch niet in staat zijn om de befaamde tongrolpositie uit te voeren?
In de nieuwe baggerlayout zit qq en qr ingebouwd, evenals smileys bij je qr-venster.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:42 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Hing je 'lo' vast?
Water dan maar?.
[..]
Good research, young grasshopper.. Weet je ook of er een andere workaround is behalve niet kunnen qq of al die smileyafkortingen uit het blöde hööfd leren?
En een fokker zonder internet thuis?.
Dat is net zoiets als Bush zonder weapons of mass destruction. Of DM zonder Grolsjh. Of Stro-ekie zonder olifantengeheugen. Of G_E zonder lease-Peusj..
Dat kan gewoonweg niet.
Firefox extensie die Danny niet zo leuk vindt maar die echt verrekte handig is. Quotes komen in het quickreply venster in plaats van dat je een nieuwe pagina laadt en dan kun je dus meerdere quotes in dat vakje krijgen. Wat Nuvole doet dus.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:19 schreef Weemz het volgende:
Quickreply? Wasda?
Als je nog twee weken kan wachten, zal ik het aan Brad vragen. Ik heb er niet eerder aan gedacht om het eens te proberen namelijk, maar ik kan het welquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:39 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
WATTTT???? Poging tot inbraak in de Peusj der Peusjes?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:45 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Had ik al verteld dat ze hebben geprobeerd in te breken in mijn Lease Peusj?.
Het is ze niet gelukt, maar het slot is wel helemaal geforceerd..
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:47 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Vooruit, onthulling, stop de persen..
Inderdaad. Wij bezitten dat gen niet.. En nou hebben we twee opties om erachter te komen of dit een vreselijk gemis is in ons leven:
1) Een poll openen op Fok;
2) Een slaafje zoeken in het Anne Frank plantsoen dat wel kan tongrollen..
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In de nieuwe baggerlayout zit qq en qr ingebouwd, evenals smileys bij je qr-venster.
Neuh, 't is alleen dat als we het weer eens over het veriseren van meiden hebben (ik heb veel jongens als collega) ik altijd probeer duidelijk te maken dat dat er voor mij niet inzit... Maar ze begrijpen het nietquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:44 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Wat voor hints geef je je collega's dan?
Je neemt je brood mee in een roze handtasje, waarmee je driftig de afdeling op komt huppelen?
Je vertelt iedere maandagochtend uitgebreid over je veroveringen van het afgelopen weekend?
Je hebt posters van schaarsgeklede mannen aan de binnenkant van je kluisje hangen?
Je knijpt je mannelijke collega's zo vaak mogelijk in hun kont terwijl je "ik word beregeil van een lekker strak kontje" in hun oor hijgt?
Je eindigt iedereen dag steevast met de zin: "Zo, wie van de kerels gaat er met me mee om eens lekker te relaxen in de herensauna?"
Geef eens wat leuke, anekdotische voorbeelden hier.
In M., het ultra criminele M.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:55 schreef Nuvole het volgende:
[..]
WATTTT???? Poging tot inbraak in de Peusj der Peusjes?
Zeg me dat dat niet in het lieflijke stadje E. is gebeurd!
Nee, inderdaad.quote:![]()
Ik kan het lekker wel..
Maar daar heb jij niks aan.
Graag.quote:Ik zal samen met mijneen onderzoek instellen of er idd iets nuttigs mee te beginnen is op dat gebied.
Dan breng ik wel verslag uit..
Ah. Ik heb geen FireFox. Maar ik quote toch nauwelijks meerdere mensen in 1 post...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Firefox extensie die Danny niet zo leuk vindt maar die echt verrekte handig is. Quotes komen in het quickreply venster in plaats van dat je een nieuwe pagina laadt en dan kun je dus meerdere quotes in dat vakje krijgen. Wat Nuvole doet dus.
What have I done.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:07 schreef Nuvole het volgende:
Ik hoor net van mijn vriendje dat ook hij in staat is om te tongrollen.
![]()
We gaan ons nu zéker vermaken dit weekend!.
Die heeft niet eens een rijbewijs!quote:
Nee, ik typ die codes nooit, ik wil alleen op plaatjes klikken.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:03 schreef wonderer het volgende:
De smilies ken je intussen toch wel uit je hoofd?
Misschien als je wat actiever inhoudelijk gaat meeposten, dat je het dan ineens ook heel makkelijk vindt.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:03 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ah. Ik heb geen FireFox. Maar ik quote toch nauwelijks meerdere mensen in 1 post...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |