*giet direct de 23 uur fles door de gootsteen en wacht lekker af*quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:45 schreef Stiemie het volgende:
...Marit het vreemde is juist dat ze hiervoor altijd nog rond 10 uur / 11 uur 's avonds een fles kreeg en dat ze toen juist niet doorsliep. Dan was ze vaak al om half 5/ half 6 's morgens wakker. Nu hebben we haar eens niet wakkergemaakt voor die laatste fles en dus sliep ze lekker door. ....
Misschien vind 'ie dat zelf wel fijn, als de bubbeltjes knetteren bij het omrollen in de boxquote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:29 schreef Kersjes het volgende:
...
En neen, ik ga mijn kind niet in bubbeltjesplastic inpakken zoals een collega voorstelde![]()
Hij heet inderdaad voluit Jesse-Simon. Mijn moeder heeft er nog steeds moeite meequote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:26 schreef p_iglet het volgende:
Beaker, hopelijk is vandaag alles goed gegaan met Jet in het ziekenhuis.
Memmel suc6 vannacht.
TRF wat een lief boefje hebben jullie.
even nieuwsgierig, hij heet echt jesse-simon, dus niet roepnaam jesse?
Ons kleine spookje is vanochtend 1,5 uur wezen wennen op het kdv. Dat vond ie reuze interessant zolang hij maar alles kon zien. Toen we hem kwamen halen was hij bij een leidster op de arm in slaap gevallen
Thuis flink gegeten en toen lang geslapen. Net uurtje wakker geweest en nu weer moe zijn bedje in.
Ok, ik was gewoon nieuwsgierig. Ik vind de combinatie erg leuk, maar het lijkt me zo lastig in het dagelijks gebruik zo'n gecombineerde naam.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:50 schreef TheRealFalcon het volgende:
[..]
Hij heet inderdaad voluit Jesse-Simon. Mijn moeder heeft er nog steeds moeite mee..
Pepijn was wel zielig lag te krijsen in het wiegje toen ik binnen kwam...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:59 schreef p_iglet het volgende:
Agossie, Pepijn heeft vanochtend het kdv op stelten gezet tijdens het wennen.
Ons eigenwijsje heeft 3 uur lang de boel bij elkaar gekrijst en was alleen op de arm van de leidster stil.
Was invalleidster van andere groep (maandag is gelukkig zijn vaste leidster terug van vakantie, dus dan kan hij echt bij haar gaan wennen).
Die invalleidster van vandaag had over het ondertekende buikligformulier heengekeken. En dus Pepijn op zijn rug gelegd met slapen. En in zo'n schommel wiegje op de groep. Telkens als hij flink op een krijsen zette dan pakte ze hem maar weer op omdat het zo zielig was.
Maar tja ons eigenwijsje valt dus echt niet op zijn rug in slaap. En zelfs op zijn buik heeft hij vaak 5-10 minuten huilen nodig, zeker als het druk is met veel te zien, om alle indrukken te verwerken om in slaap te vallen.
En als je in een dicht wiegje ligt terwijl je wel allerlei interessante nieuwe dingen hoort, tsja dan val je natuurlijk zeker niet in slaap
Maandag maar wat dingen extra even melden bij het wegbrengen.![]()
Papa gaat zo maar even lekker met Pepijn douchen ofzo en extra met hem knuffelen.
Ik heb geen echte tips, maar ik zou je wel aanraden om zsm te gaan. Nu zal Devin nog in een speciaal bakje/wiegje mogen en na 6 maanden (of als hij te groot/ te zwaar is, ik meen 9kg en 70cm ofzo?) zul je 'm op schoot moeten houden en na die tijd is een baby zich ook veel meer bewust van wat er gebeurt en heeft veel meer mogelijkheden om op de situatie te reageren volgens mij. Ethan sloot zich gewoon voor alles af door te gaan maffen en af en toe es een oog open te doen - we hebben 'm tijdens het opstijgen en landen de fles gegeven en hij heeft werkelijk geen kik gegeven.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:00 schreef Kersjes het volgende:
Dus kom maar op met je gouden tips!
Wij hebben wel een bumbo en om eerlijk te zijn was een van de beste aankopen die we hebben gedaan voor ons kindje. Onwijs handig ding.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:27 schreef Kersjes het volgende:
Ik zit eraan te denken een Bumbo voor Devin te kopen.
Hij wil de hele tijd zitten!
Een klein stoeltje met speciale ondersteuing voor rug enzo, voor baby's van 3 tot 14 maanden.
Hebben jullie die?
Of willen jullie hem wegdoen voor een bescheiden prijs?![]()
Oh, wat klinkt dit bekendquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:45 schreef Kersjes het volgende:
Een ijzeren wet hier in huis luidt namelijk "zodra mama gaat douchen word ik wakker en ga ik heel hard gillen, net zolang tot ze me komt troosten". Uiteraard vrijwel altijd als ik alleen met hem ben![]()
Whahahaha kleiner als onze badkamer kan niet!!quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:12 schreef Kersjes het volgende:
p_iglet, onze badkamer is daar helaas te klein voor.
Maar hoe doe je dat dan met afdrogen en aankleden?
Als het bij Devin allemaal te lang duurt dan is het krijsen geblazen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |