Nee, maar hoe je typt zegt erg veel over jezelfquote:Op maandag 3 december 2007 19:27 schreef ScarletXx het volgende:
Haha tja, als ik zo snel typ maakt het me niet zo veel uit. Als ik op alles ga letten als ik elke keer iets neerzet heb ik wat te doen![]()
. Maar heb het niet over dom met nederlandse spelling, das ook niet mijn sterkste punt, maar gewoon dat je totaal geen overeenkomst ziet, ofja dat je vraagt: welke overeenkomst? Ja uh, duidelijk! Zo dacht ik. Of er iemand foute maakt, maakt mij geen bal uit, daar zou je mij nooit over hore klage hoor :S.. Zolang ik begrijp wat er staat! Het is een forum, geen nederlandse taal cursus of iets! gewoon waar je je dingetjes kwijt kunt
Oh oke, makkelijk als je zo iemand al kent. Maar goed. Ik ga nooit af op wat iemand zou posten. ik ken diegene niet eens. En dus ook niet als iemand wat typt. beetje vaag argument!quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:09 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nee, maar hoe je typt zegt erg veel over jezelf
quote:Op maandag 10 december 2007 17:02 schreef ScarletXx het volgende:
[..]
Oh oke, makkelijk als je zo iemand al kent. Maar goed. Ik ga nooit af op wat iemand zou posten. ik ken diegene niet eens. En dus ook niet als iemand wat typt. beetje vaag argument! Maar we zitten elkaar hier niet op te jutte dus laten we erover ophouden :S
Ja ik zie het nu wel hoor...quote:Op maandag 3 december 2007 19:27 schreef ScarletXx het volgende:
gewoon dat je totaal geen overeenkomst ziet, ofja dat je vraagt: welke overeenkomst? Ja uh, duidelijk!
Omdat ze mooie benen heeft, vind ik tenminstequote:Op maandag 10 december 2007 21:48 schreef Jojoortje het volgende:
Ik snap echt niet waarom ze bijna altijd korte rokjes aan heeft
Dat zijn naar mijn idee niet eens rokjes, maar lange t-shirtsquote:Op maandag 10 december 2007 21:48 schreef Jojoortje het volgende:
Ik snap echt niet waarom ze bijna altijd korte rokjes aan heeft
En dan moet je er zó bijlopen?quote:Op maandag 10 december 2007 21:52 schreef MisterO het volgende:
[..]
Omdat ze mooie benen heeft, vind ik tenminste
Ja, dat moet.quote:
Dat ziet er niet verkeerd uit moet ik zeggen.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.people.com/people/article/0,,20166091,00.html
eerste beelden van Piece Of Me
quote:'Britney Spears verdient straf!'.
De 'paniekaanval' van Britney Spears, waardoor ze niet kwam opdagen in de voogdijzaak rondom haar twee zoontjes, krijgt een staartje. Ex Kevin Federline is uit op straf!
De 26-jarige gevallen popprinses miste afgelopen woensdag een hoorzitting. Ze zou volledig in paniek zijn graakt door hordes fotografen.
De advocaat van haar ex-man Kevin Federline (29) noemt die paniekaanval dubieus. "Ze zou inmiddels toch wel gewend moeten zijn aan paparazzi." Hij heeft de wens uitgesproken dat Britney door de rechtbank wordt gestraft voor haar afwezigheid.
Wat ook niet meehelpt, is dat de zangeres na de 'aanval' weer vrolijk rondrijdend werd gespot, terwijl ze een praatje maakte met... de paparazzi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |