quote:'Britney op haar 14e ontmaagd'.
Britney Spears is nooit van plan geweest om als maagd in het huwelijk te treden. Het brave imago van de inmiddels 25-jarige popzangeres was destijds slechts een pr-stunt. Spears zou zelfs al ontmaagd zijn toen ze veertien jaar was.
Dat onthult advocaat Eric Ervin deze week in het Amerikaanse tijdschrift US Weekly. Ervin werkte met de zangeres samen op het moment van haar internationale doorbraak.
"Britney deed zich voor als maagd om zo ook de harten van het conservatieve deel van de Amerikaanse bevolking te winnen", aldus Ervin. In werkelijkheid werd Spears op haar veertiende ontmaagd door haar toenmalige vriendje Reg Jones. Ook met haar latere vriend Justin Timberlake had Spears seks, aldus Ervin.
Zelfmoord
Ook onthult Ervin dat de oma van Spears op 31-jarige leeftijd zelfmoord pleegde. Ze schoot zichzelf door de borst bij het graf van haar zoontje, die acht jaar eerder overleden was.
Spears' oma liet vier kinderen achter, waaronder de vader van Britney. Met twee van zijn broers liep het niet goed af. Zij belandden in het criminele circuit en raakten hun huis kwijt.
Echt heel oud nieuws, dit wist ik 5 jaar geleden al.. Die kerel vertelde het op MTV bij een documentaire over Britney's leven .quote:
Het is belachelijk, omdat ze een hele tijd een imago heeft moest hebben van 'kijk mij ik ben een maagd', terwijl het uiteindelijk niet eens zo was.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:39 schreef ScarletXx het volgende:
Oh jah oke ik had het nog niet gehoord, dat ze geen maagd weer was toen geloof ik nog wel maar ik vindt het te ver in iemand prive leven hoor :S het zal wel aan mij ligge, het geeft niet hoelang gelede dit aluitgekomen is, dat het uit IS gekomen is al belachelijk.
Whaha!quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:58 schreef milagro het volgende:
dit kan in ieder verlopen popsterretjestopic, maar omdat ik een zwak voor BS heb, mag hij hier
http://www.youtube.com/watch?v=7uSlqI1AVUk
Nog best een leuk deuntje ook.quote:
quote:POP shambles BRITNEY SPEARS is adopting Chinese twins, I can exclusively reveal.
The desperate singer has told friends she’s in the final stages of talks with an adoption agency and plans to go ahead with the move very soon.
This latest twist in the Britney saga comes after the recent news that hubby KEVIN FEDERLINE has been given full custody of the children Sean Preston, two, and one-year-old Jayden James.
My snapper caught Britney, who still has access to the kids, enjoying a precious moment with her boys at her home in LA on Friday.
Friends feel that Britney has decided to adopt the two six-year-old tots from China in a frantic bid to fill the void left by losing her sons to K-Fed.
Britney’s bad week got even worse when she was banned from driving with the kids in the car after she ran a red light in Hollywood.
And in another worrying move for the former Pop Princess, I can reveal she is splashing out £25,000 on her OWN funeral.
Apparently, Brit has forked out the cash because she fears her spiralling lifestyle may lead to an early grave.
The grim revelation has friends and family worried that Brit is growing increasingly depressed and that her unhealthy lifestyle is taking its toll.
But pals are baffled at the double whammy surprise.
A source close to Britney told me: “It doesn’t seem that Britney has thought this through completely. Adoption and a funeral? The two don’t exactly go hand-in-hand.
“Paying for a funeral is a sensible thing to do—but not when you’re only 25!
“It’s a case of too much, too soon with Britney.
“Not a week goes by without something strange happening to her now. She’s doing herself no favours.”
If Brit does go through with the adoption, she’ll join the club of celeb mums who have done the same, including MADONNA and ANGELINA JOLIE.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:47 schreef Vivi het volgende:
Britney Spears has a new man and now they’re going public!
Brit, wearing black and dark sunglasses, and waiter Michael Marchand, dressed up in a shirt and tie, definitely caused quite a stir when they were spotted out together at Mirabelle restaurant, where Michael works, in LA on Nov. 21!
An eyewitness tells Life & Style, “Michael came in a little after midnight, and she came in right after. They were being discreet. Forty-five minutes later, they left the restaurant together. He was charming – he made Britney laugh and looked at her with this secret smile. They left in separate cars.”
Life & Style reports in its new issue that Brit instantly fell for Michael when she was at Mirabelle in early November. “Their chemistry was immediate. He’s very turned on by her,” says an insider. Since then, the two had at least one date at Brit’s mansion. “They’re always texting each other,” says the insider.
When Life & Style asked him about their romance, he said, smiling, “I can’t talk about that right now.”
Stay tuned for more on Brit’s hot, new man!
[ afbeelding ]
Daar zat ik ook al naar te kijken, de rest valt me niet meer zo op. Dit soort foto's worden zo saai, het nieuwtje is en nu wel van afquote:Op zondag 25 november 2007 17:01 schreef Rens_Wilders het volgende:
Leuke laarsen.
En het is niet waarquote:Op woensdag 28 november 2007 16:13 schreef Frappelsien het volgende:
[ afbeelding ]
[i] In Touch Weekly is reporting that Britney Spears is sperminated!!!!
Omdat?quote:
Dat wil ik ook wel even weten - als JR Rotem het kennelijk officieel bevestigd heeft, is er misschien toch wat meer aan de handquote:
Ah, ze heeft het ontkend on the record lees ik bij Perezquote:Op donderdag 29 november 2007 12:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel even weten - als JR Rotem het kennelijk officieel bevestigd heeft, is er misschien toch wat meer aan de hand
Waarom snap jij dat nou weer niet?? Het is inderdaad geen foto op het truitje afgedrukt maar het is wel degelijk dezelfde houding, alleen in getekende vorm:S.. Of snap je dat ook al niet? er valt niet veel te snappe eigenlijk! de houding/vorm is hetzelfde, haar arm ligt hetzelfde. Haar haren zitten hetzelfde, eigenlijk alles op de vleugels na!! Snap je??quote:
Ja lijkt er ook inderdaad op, maar dat is alleen omdat dat ook getekend is. Op het truitje zie je ook beetje een gezicht, dus vindt ik die er eigenlijk meer op lijken. Maar ja het lijkt er ook op!quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:27 schreef zoeperzazke het volgende:
Hij doet me ook denken aan het elfje dat in Britneys cd van Oops! staat... heb ff snel screenshot gemaakt:
[ afbeelding ]
Misschien is de foto van britney geinspireerd op dat elfje en is het tshirt van christina weer geinspireerd op die foto?quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:56 schreef ScarletXx het volgende:
[..]
Ja lijkt er ook inderdaad op, maar dat is alleen omdat dat ook getekend is. Op het truitje zie je ook beetje een gezicht, dus vindt ik die er eigenlijk meer op lijken. Maar ja het lijkt er ook op!
Ja denk etquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:05 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Misschien is de foto van britney geinspireerd op dat elfje en is het tshirt van christina weer geinspireerd op die foto?
wT EEN LEUK LIED :pquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:58 schreef milagro het volgende:
dit kan in ieder verlopen popsterretjestopic, maar omdat ik een zwak voor BS heb, mag hij hier
http://www.youtube.com/watch?v=7uSlqI1AVUk
Hoiquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:53 schreef ScarletXx het volgende:
[..]
Waarom snap jij dat nou weer niet?? Het is inderdaad geen foto op het truitje afgedrukt maar het is wel degelijk dezelfde houding, alleen in getekende vorm:S.. Of snap je dat ook al niet? er valt niet veel te snappe eigenlijk! de houding/vorm is hetzelfde, haar arm ligt hetzelfde. Haar haren zitten hetzelfde, eigenlijk alles op de vleugels na!! Snap je??
ik moest er ook heel hard om lachenquote:
Mijn god, volgens mij heb je iets te vaak naar Britney gekeken/geluisterdquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:53 schreef ScarletXx het volgende:
[..]
Waarom snap jij dat nou weer niet?? Het is inderdaad geen foto op het truitje afgedrukt maar het is wel degelijk dezelfde houding, alleen in getekende vorm:S.. Of snap je dat ook al niet? er valt niet veel te snappe eigenlijk! de houding/vorm is hetzelfde, haar arm ligt hetzelfde. Haar haren zitten hetzelfde, eigenlijk alles op de vleugels na!! Snap je??
Zegt iemand die het presteert om twee spelfouten per zin te maken...quote:Op maandag 3 december 2007 16:57 schreef ScarletXx het volgende:
Hoezo chill? Kijk dat was niet gemeen bedoelt vondt het gewoon wat aan de domme kant.. Geeft coh niet>? en daarbij britney is totaal niet mijn favoriet maar heb wel met dr te doen!
Jij bent schattig.quote:Op maandag 3 december 2007 19:27 schreef ScarletXx het volgende:
Haha tja, als ik zo snel typ maakt het me niet zo veel uit. Als ik op alles ga letten als ik elke keer iets neerzet heb ik wat te doen![]()
. Maar heb het niet over dom met nederlandse spelling, das ook niet mijn sterkste punt, maar gewoon dat je totaal geen overeenkomst ziet, ofja dat je vraagt: welke overeenkomst? Ja uh, duidelijk! Zo dacht ik. Of er iemand foute maakt, maakt mij geen bal uit, daar zou je mij nooit over hore klage hoor :S.. Zolang ik begrijp wat er staat! Het is een forum, geen nederlandse taal cursus of iets! gewoon waar je je dingetjes kwijt kunt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |