quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:55 schreef MisterO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze heeft van zichzelf al mooie benen...
Vind ik niet hoor, en als je hoge hakken aanhebt lijken ze nog langer.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:22 schreef milagro het volgende:
[..]
ze heeft een stuk steviger stappers dan die foto's je willen doen geloven, daar doelt Vivi op, denk ik, ze hebben er een kilootje of wat afgesoept, geeft niets, maar wel opvallend.
[ afbeelding ]
kwestie van smaak, hè, ik vind ze niet dik, maar wel stevig, slank moet voor mij wat ranker dan dit ogenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 09:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Vind ik niet hoor, en als je hoge hakken aanhebt lijken ze nog langer.
Vind haar eerder brede heupen hebben, denk dat ze dat brede om haar middel wat bijgewerkt hebben. Maar haar benen zijn normaal tot slank.
Mijn vriend zag net de foto hierboven voorbij flitsen en zei "Wie is dat dan?!" Nadat ik zei dat het Britney was was zijn response "Is ze dik geworden ofzo?"quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 09:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Vind ik niet hoor, en als je hoge hakken aanhebt lijken ze nog langer.
Vind haar eerder brede heupen hebben, denk dat ze dat brede om haar middel wat bijgewerkt hebben. Maar haar benen zijn normaal tot slank.
mijn god, als dat waar is , disturbed.... ja, zo vecht je echt voor je kinderenquote:She even managed to change her hair and sunglasses during a break. Such a diva. Rocking a new look during court!
tja, ik verander soms ook een paar keer per dag van kleren als ik thuis ben. Mijn kinderen blijven me herkennen hoor. Ik denk dat een andere pruik ook geen verschil zou maken. Als ik mijn haar kleur - en dat doe ik ook regelmatig - herkennen ze me ook nog.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:00 schreef milagro het volgende:
mijn god, als dat waar is , disturbed.... ja, zo vecht je echt voor je kinderen
sowieso, denkt ze er nu nooit aan dat het voor kleine kids als de hare ook heel verwarrend is, als mama steeds een ander kapsel (pruik/extensions/kleur) aanmeet?
zie je haar op zwembadfoto's wat te drinken halen , komt ze niet alleen terug met een nieuw glas, maar ook met nieuw haar "where's mommie ???""I 'm ya mommie, y'all"
![]()
ga jij ook op 1 dag van blond naar bruin naar kort naar lang?quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:03 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
tja, ik verander soms ook een paar keer per dag van kleren als ik thuis ben. Mijn kinderen blijven me herkennen hoor. Ik denk dat een andere pruik ook geen verschil zou maken. Als ik mijn haar kleur - en dat doe ik ook regelmatig - herkennen ze me ook nog.
(wat niet wil zeggen dat ik begrijp dat Brit in de rechtbank van coiffure/outfit dient te veranderen. Ik geloof het trouwens ook niet. Ik hecht al amper waarde aan artikels die ik in kwaliteitskranten als de standaard of le monde lees, laat staan dat ik een gossip magazine ga geloven)
Nah, dara gaat het niet om, het gaat er gewoon om dat die arme kinderen er zelf waarschijnlijk ook niks meer van snappen. Hara uiterlijk staat slechts symbool voor haar gedrag naar de kinderen: zo wispelturig als wat. De ene keer zie je haar met haar kinderen spelen, haast bíjna zoals een echte moeder dat zou doen, een uur later negeert ze ze en mag de nanny alles opknappen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:03 schreef petitlapin2 het volgende:
tja, ik verander soms ook een paar keer per dag van kleren als ik thuis ben. Mijn kinderen blijven me herkennen hoor. Ik denk dat een andere pruik ook geen verschil zou maken. Als ik mijn haar kleur - en dat doe ik ook regelmatig - herkennen ze me ook nog.
It's Britney, bitchquote:Op zondag 28 oktober 2007 11:00 schreef milagro het volgende:
sowieso, denkt ze er nu nooit aan dat het voor kleine kids als de hare ook heel verwarrend is, als mama steeds een ander kapsel (pruik/extensions/kleur) aanmeet?
zie je haar op zwembadfoto's wat te drinken halen , komt ze niet alleen terug met een nieuw glas, maar ook met nieuw haar "where's mommie ???"![]()
wat is het verschil van verwisselen van kleren en verwisselen van haar ? denk je dat dat voor een kind zo'n verschil is ? Volgens mij is het voor hen gewoon hetzelfde als het veranderen van een kledingstuk/een hoed.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:07 schreef milagro het volgende:
ga jij ook op 1 dag van blond naar bruin naar kort naar lang?
ik baseer me niet op artikelen, maar op foto's in deze, hè, dat wisselen van haarstijl wekelijks, zoniet dagelijks.
het zal de kids niet traumatiseren, nee, maar in een toch al zo tumultvolle periode lijkt me 1 houvast toch wel lekker, mama die er gewoon hetzelfde uitziet als een uur geleden, maar ja, dat is mijn mening whehehe![]()
je bent de helft van een tweeling?quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:36 schreef KinkyGiraf het volgende:
Mijn zus begon keihard te janken toen mijn moeder ineens kort haar had
toen waren we 6 ofzo denk ik
Jep, ben 1 van de 2 uit 1 eiquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:55 schreef milagro het volgende:
[..]
je bent de helft van een tweeling?
nu ja, ik denk dat het voor peuters wel eens verwarrend kan zijn, in toch al ernstig verwarrende tijden want papa en mama vinden elkaar niet meer lief, als mama drie keer per dag of anders toch week van kapsel wisselt, en dan dus niet van los haar naar een paardestaart, maar van kort naar lang, en van roze naar zwart naar blond naar toch maar effe kaal of zo goed als kaal.
Oh en mannen willen ook nog wel eens janken als hun vrouw ineens met kort haar thuiskomt, da's ook zo zielig![]()
Wat? Daar kan jij niks over zeggen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:08 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Nah, dara gaat het niet om, het gaat er gewoon om dat die arme kinderen er zelf waarschijnlijk ook niks meer van snappen. Hara uiterlijk staat slechts symbool voor haar gedrag naar de kinderen: zo wispelturig als wat. De ene keer zie je haar met haar kinderen spelen, haast bíjna zoals een echte moeder dat zou doen, een uur later negeert ze ze en mag de nanny alles opknappen.
Nee hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 07:09 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
dat is vaak genoeg bewezen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |