abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54189968
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 20:55 schreef MisterO het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ze heeft van zichzelf al mooie benen...

ze heeft een stuk steviger stappers dan die foto's je willen doen geloven, daar doelt Vivi op, denk ik, ze hebben er een kilootje of wat afgesoept, geeft niets, maar wel opvallend.

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_54197336
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 21:22 schreef milagro het volgende:

[..]

ze heeft een stuk steviger stappers dan die foto's je willen doen geloven, daar doelt Vivi op, denk ik, ze hebben er een kilootje of wat afgesoept, geeft niets, maar wel opvallend.

[ afbeelding ]
Vind ik niet hoor, en als je hoge hakken aanhebt lijken ze nog langer.

Vind haar eerder brede heupen hebben, denk dat ze dat brede om haar middel wat bijgewerkt hebben. Maar haar benen zijn normaal tot slank.
pi_54198926
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 09:46 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Vind haar eerder brede heupen hebben, denk dat ze dat brede om haar middel wat bijgewerkt hebben. Maar haar benen zijn normaal tot slank.
kwestie van smaak, hè, ik vind ze niet dik, maar wel stevig, slank moet voor mij wat ranker dan dit ogen
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 12:35:04 #54
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54199380
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 09:46 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Mijn vriend zag net de foto hierboven voorbij flitsen en zei "Wie is dat dan?!" Nadat ik zei dat het Britney was was zijn response "Is ze dik geworden ofzo?"
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_54201609
Idd, slank is nou ook niet direct het eerste wat in me op komt... niet dik maar zeker niet slank.
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
  zondag 28 oktober 2007 @ 09:49:31 #56
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54217820
Volslank
pi_54217935
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 09:49 schreef Vivi het volgende:
Volslank
voluptueus, dat klinkt sexier
  zondag 28 oktober 2007 @ 10:20:11 #58
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54218080
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 10:04 schreef milagro het volgende:

[..]

voluptueus, dat klinkt sexier
Of "Curvy"
  zondag 28 oktober 2007 @ 10:55:48 #59
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54218514
Het Britney nieuws van vandaag

Britney’s mom is writing a book about parenting, it was announced this week.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
“A phalanx of producers and backing vocalists exert more of an influence on a disc that’s not quite a mess but only occasionally rises above a muddle… as a vocalist, Ms. Spears sounds weary, snide and at times disconnected. On some songs, her voice seems grafted to the material as if an afterthought… At the bottom register, her voice is a throaty bleat… With Blackout, Ms. Spears fails to deliver a recording that will re-establish her as a dominant pop star rather than a 25-year-old woman who seems bent on self-destruction.”

- The Wall Street Journal’s review of Britney’s new album

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

The blackout is over!

We have seen the light and realized something very important: Britney Spears makes life better.

This past week, we didn’t mention the Britster a single time. Not once. It was painful. We didn’t think we could do it. But we did. And we’re never doing it again!

Life without Britney is sad and grey. She brings trashtastic technicolor brilliance to our normal by comparison life.

The frequent and habitual drug user was in rare form on Friday.

Spears showed up to court for her scheduled custody hearing and it was a DISASTER.

She had “frequent bathroom trips.” Three to be exact.

She even managed to change her hair and sunglasses during a break. Such a diva. Rocking a new look during court!

Though reporters were not allowed inside the courtroom, things must not have gone well for Brit Brit. She was seen crying and speeding away from the courthouse, almost hitting a bus.

The court-appointed parenting coach submitted a report to the judge which basically spelled it out for him: U-N-F-I-T-N-E-Y. Spears ignored her kids. Ignored the parenting coach. Ignored all logic and reason.

The highlight of the day, easily, had to be when asked by reporters how she was doing, Britney responded by saying, “Eat it, lick it, snort it, fuck it!”

Yes, she really said SNORT it. In front of reporters from Extra and Us Weekly.

The judge hasn’t made his ruling yet. He heard all the evidence and said we can snort expect a decision on Monday or Tuesday.

Brit Brit and her lawyer were asking for 50/50 joint custody.

Ain’t no way THAT’S gonna happen! It sure as hell better not!

Don’t U agree?????

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sarah Jessica Parker has just been named the world’s unsexiest woman by Maxim magazine.

Ouch!

Poor SJPeePee!

Amy Winehouse came in second in the mag’s list of the “Unsexy Five.”

Who came in third, fourth and fifth?

CLICK HERE to find out!!!

[Image via WENN.]

Maxim’s worlds most unsexiest women!

The Unsexy Five are…..

1) Sarah Jessica Parker
2) Amy Winehouse
3) Sandra Oh
4) Madonna
5) Britney Spears

(Alles van Perez)
pi_54218569
quote:
She even managed to change her hair and sunglasses during a break. Such a diva. Rocking a new look during court!
mijn god, als dat waar is , disturbed.... ja, zo vecht je echt voor je kinderen

sowieso, denkt ze er nu nooit aan dat het voor kleine kids als de hare ook heel verwarrend is, als mama steeds een ander kapsel (pruik/extensions/kleur) aanmeet?
zie je haar op zwembadfoto's wat te drinken halen , komt ze niet alleen terug met een nieuw glas, maar ook met nieuw haar "where's mommie ???" "I 'm ya mommie, y'all"
pi_54222080
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 11:00 schreef milagro het volgende:

mijn god, als dat waar is , disturbed.... ja, zo vecht je echt voor je kinderen

sowieso, denkt ze er nu nooit aan dat het voor kleine kids als de hare ook heel verwarrend is, als mama steeds een ander kapsel (pruik/extensions/kleur) aanmeet?
zie je haar op zwembadfoto's wat te drinken halen , komt ze niet alleen terug met een nieuw glas, maar ook met nieuw haar "where's mommie ???" "I 'm ya mommie, y'all"
tja, ik verander soms ook een paar keer per dag van kleren als ik thuis ben. Mijn kinderen blijven me herkennen hoor. Ik denk dat een andere pruik ook geen verschil zou maken. Als ik mijn haar kleur - en dat doe ik ook regelmatig - herkennen ze me ook nog.

(wat niet wil zeggen dat ik begrijp dat Brit in de rechtbank van coiffure/outfit dient te veranderen. Ik geloof het trouwens ook niet. Ik hecht al amper waarde aan artikels die ik in kwaliteitskranten als de standaard of le monde lees, laat staan dat ik een gossip magazine ga geloven)
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_54222208
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 14:03 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

tja, ik verander soms ook een paar keer per dag van kleren als ik thuis ben. Mijn kinderen blijven me herkennen hoor. Ik denk dat een andere pruik ook geen verschil zou maken. Als ik mijn haar kleur - en dat doe ik ook regelmatig - herkennen ze me ook nog.

(wat niet wil zeggen dat ik begrijp dat Brit in de rechtbank van coiffure/outfit dient te veranderen. Ik geloof het trouwens ook niet. Ik hecht al amper waarde aan artikels die ik in kwaliteitskranten als de standaard of le monde lees, laat staan dat ik een gossip magazine ga geloven)
ga jij ook op 1 dag van blond naar bruin naar kort naar lang?

ik baseer me niet op artikelen, maar op foto's in deze, hè, dat wisselen van haarstijl wekelijks, zoniet dagelijks.
het zal de kids niet traumatiseren, nee, maar in een toch al zo tumultvolle periode lijkt me 1 houvast toch wel lekker, mama die er gewoon hetzelfde uitziet als een uur geleden, maar ja, dat is mijn mening whehehe
pi_54222214
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 14:03 schreef petitlapin2 het volgende:
Nah, dara gaat het niet om, het gaat er gewoon om dat die arme kinderen er zelf waarschijnlijk ook niks meer van snappen. Hara uiterlijk staat slechts symbool voor haar gedrag naar de kinderen: zo wispelturig als wat. De ene keer zie je haar met haar kinderen spelen, haast bíjna zoals een echte moeder dat zou doen, een uur later negeert ze ze en mag de nanny alles opknappen.
I had a signature once. It was awful.
pi_54222383
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 11:00 schreef milagro het volgende:
zie je haar op zwembadfoto's wat te drinken halen , komt ze niet alleen terug met een nieuw glas, maar ook met nieuw haar "where's mommie ???"
It's Britney, bitch
pi_54222665
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 14:07 schreef milagro het volgende:

ga jij ook op 1 dag van blond naar bruin naar kort naar lang?

ik baseer me niet op artikelen, maar op foto's in deze, hè, dat wisselen van haarstijl wekelijks, zoniet dagelijks.
het zal de kids niet traumatiseren, nee, maar in een toch al zo tumultvolle periode lijkt me 1 houvast toch wel lekker, mama die er gewoon hetzelfde uitziet als een uur geleden, maar ja, dat is mijn mening whehehe
wat is het verschil van verwisselen van kleren en verwisselen van haar ? denk je dat dat voor een kind zo'n verschil is ? Volgens mij is het voor hen gewoon hetzelfde als het veranderen van een kledingstuk/een hoed.

maar goed, mijn haarkleur verandert regelmatig, dat gaat tussen bruin tot zeer lichtblond dat het er bijna wit uitziet en alle schakeringen daartussen (varieert van seizoen tot seizoen).

dus ja, er zijn dagen dat ik 's morgens bruin haar heb en s'avonds lichtblond van de kapper kom. Of van koperkleur naar goudblond of whatever. Soms leg ik er ook een krul in, als ik in de mood ben. Om dan nog van mijn haarbanden en mijn hoedjes te zwijgen. Soit, mijn kinderen zullen er mee moeten leren leven .

persoonlijk denk ik gewoon dat brit eens wat minder moet gaan party-en en een iets cleaner image moet krijgen. Gewoon NORMAAL doen, dat zou al veel zijn. Voor de rest mag ze spelen met hair extensions en outfits zoveel als ze wil, dat kan ik haar nog vergeven. Moest ik zoveel geld hebben zou ik ook iedere dag een ander kapsel hebben, zonder twijfel
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_54224314
Mijn zus begon keihard te janken toen mijn moeder ineens kort haar had

toen waren we 6 ofzo denk ik
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
pi_54224865
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 15:36 schreef KinkyGiraf het volgende:
Mijn zus begon keihard te janken toen mijn moeder ineens kort haar had

toen waren we 6 ofzo denk ik
je bent de helft van een tweeling?

nu ja, ik denk dat het voor peuters wel eens verwarrend kan zijn, in toch al ernstig verwarrende tijden want papa en mama vinden elkaar niet meer lief, als mama drie keer per dag of anders toch week van kapsel wisselt, en dan dus niet van los haar naar een paardestaart, maar van kort naar lang, en van roze naar zwart naar blond naar toch maar effe kaal of zo goed als kaal.

Oh en mannen willen ook nog wel eens janken als hun vrouw ineens met kort haar thuiskomt, da's ook zo zielig
pi_54225063
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 15:55 schreef milagro het volgende:

[..]

je bent de helft van een tweeling?

nu ja, ik denk dat het voor peuters wel eens verwarrend kan zijn, in toch al ernstig verwarrende tijden want papa en mama vinden elkaar niet meer lief, als mama drie keer per dag of anders toch week van kapsel wisselt, en dan dus niet van los haar naar een paardestaart, maar van kort naar lang, en van roze naar zwart naar blond naar toch maar effe kaal of zo goed als kaal.

Oh en mannen willen ook nog wel eens janken als hun vrouw ineens met kort haar thuiskomt, da's ook zo zielig
Jep, ben 1 van de 2 uit 1 ei

Maar idd, je ziet haar ook constant met die kids in een auto, alsof ze de hele tijd maar rondrijdt enz... alhoewel ik ook wel weer snap dat de paperazzi geen foto's maken van Britney in huis maar van hetgeen ik van kinderen weet, en dat is heel weinig , is dat ze in ieder geval rust en structuur nodig hebben en dat lijken ze in ieder geval niet te krijgen
  zondag 28 oktober 2007 @ 18:47:14 #69
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54228447
Toen Dean (mijn zoontje) 2 weken was en ik mijn haar van blond naar donkerbruin had gedaan begon ie keihard te huilen En ik dus ook .

Nu maakt het hem niet meer uit, al zie je hem wel kijken op een manier van; "Er is iets anders..maar wát?! "

Een typische man dus
  zondag 28 oktober 2007 @ 19:08:04 #70
124789 superhero87
Playin my game
pi_54228848
Nog 2 dagen, ik ben zo benieuwd
pi_54237616
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 14:08 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Nah, dara gaat het niet om, het gaat er gewoon om dat die arme kinderen er zelf waarschijnlijk ook niks meer van snappen. Hara uiterlijk staat slechts symbool voor haar gedrag naar de kinderen: zo wispelturig als wat. De ene keer zie je haar met haar kinderen spelen, haast bíjna zoals een echte moeder dat zou doen, een uur later negeert ze ze en mag de nanny alles opknappen.
Wat? Daar kan jij niks over zeggen.
pi_54257211
Zo, Britney kreeg gisteren de hele voorpagina van DAG, en het was superpositief

Ik moet er even aan wennen hoor
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
pi_54257295
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 07:51 schreef Jauke het volgende:

[..]

Wat? Daar kan jij niks over zeggen.
dat is vaak genoeg bewezen hoor.
I had a signature once. It was awful.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:33:57 #74
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54259672
Huishoudelijke Britney, er is hoop.

pi_54267997
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 07:09 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

dat is vaak genoeg bewezen hoor.
Nee hoor
pi_54268043
Ik heb de cd en het klinkt zo goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

me=happy
pi_54268145
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 18:57 schreef MisterO het volgende:
Ik heb de cd en het klinkt zo goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

me=happy
Mijn god
pi_54268414
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 19:03 schreef Nuna het volgende:

[..]

Mijn god
Wat, problemen mee?

Ik word zo moe van mensen die meteen Britney gaan afzeiken. Het album klinkt goed punt. Zelfs Tjeerd Oosterhuis was er net positief over op RTL Boulevard
pi_54268535
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 19:17 schreef MisterO het volgende:

[..]

Wat, problemen mee?

Ik word zo moe van mensen die meteen Britney gaan afzeiken. Het album klinkt goed punt. Zelfs Tjeerd Oosterhuis was er net positief over op RTL Boulevard
Ik zeik Britney niet 'meteen' af, maar hoe ze het afgelopen jaar bezig is geweest was en is gewoon een zielige vertoning. Ik snap dan niet waarom mensen nog fan van haar kunnen zijn, ook al is de muziek gewoon goed. De persoon erachter is gewoon pure nepheid, voor haar tig anderen.
pi_54268616
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 19:22 schreef Nuna het volgende:

[..]

Ik zeik Britney niet 'meteen' af, maar hoe ze het afgelopen jaar bezig is geweest was en is gewoon een zielige vertoning. Ik snap dan niet waarom mensen nog fan van haar kunnen zijn, ook al is de muziek gewoon goed. De persoon erachter is gewoon pure nepheid, voor haar tig anderen.
Het interesseert me nu niet hoe zij is in haar privé leven is, dat gaat ook verder niemand aan. Helaas wordt het wel breed uitgemeten... Haar album klinkt lekker, allemaal lekker uptempoish nummers waar ik blij van word. Dus nu niet zo zeiken ja
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:04:53 #81
84328 Lllaura
painting pictures
pi_54270473
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 10:55 schreef Vivi het volgende:
Het Britney nieuws van vandaag

Britney’s mom is writing a book about parenting, it was announced this week.

-knip-
Kan ook best handig zijn: een boek waarin staat hoe het niet moet.
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 23:35:20 #82
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54274013
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 19:22 schreef Nuna het volgende:

[..]

Fan fan, dat vind ik echt zo'n term van 14-jarigen. Ik ben van niemand "fan" (of het moet de Dalai lama zijn ) ik kan wel iemands muziek goed vinden of niet. wat diegene dan vervolgens uitvreet in zijn of haar privéleven kan ik wel een oordeel over hebben maar dat zal zeker niet meewegen in mijn belissing om hun muziek te downloaden kopen.
pi_54274370
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 19:17 schreef MisterO het volgende:
Zelfs Tjeerd Oosterhuis was er net positief over op RTL Boulevard
Tjeerd Oosterhuis
pi_54284149

En toch heb ik wel medelijden met haar...
Op maandag 8 oktober 2007 22:37 schreef Litpho:
IJsprinses, de giechelende piraat :+.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 15:31:23 #85
84328 Lllaura
painting pictures
pi_54284935
Het lijkt wel of ze moet spoegen...
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_54288636

Brit gisteren
  woensdag 31 oktober 2007 @ 20:25:45 #87
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_54289498
Mooie benen. Jammer van die pukkel.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 1 november 2007 @ 10:11:36 #88
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_54297507
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 19:26 schreef MisterO het volgende:

[..]

Het interesseert me nu niet hoe zij is in haar privé leven is, dat gaat ook verder niemand aan. Helaas wordt het wel breed uitgemeten... Haar album klinkt lekker, allemaal lekker uptempoish nummers waar ik blij van word. Dus nu niet zo zeiken ja
wat een simpele zielen hier. Dat die nieuwe cd van haar aardig klinkt komt niet door het talent van miss Spears. Dit komt door de producers, haar zang stelt al helemaal weinig voor want dat wordt aan alle kanten bijgeschaafd ook door de heren producers. Live zingen kan ze niet en een groot talent zal het ook nooit worden. Sexy is ze al helemaal niet meer dat was ze toen ze 17 was en nog haar kinderkoppie/ lolita uiterlijk had waar ook de wat oudere man op geilde. Dit heeft ze allang verloren.
Sowieso zou ik me doodschamen als ik uit mn dak zou gaan van Britney Spears zeker als je een kerel bent. Of je moet 10 zijn of een nicht dan kan ik me er iets bij voorstellen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_54297806
Het dragen van pruiken maakt je toch zeker wel onherkenbaar voor veel kleine kinderen trouwens. Ik had ooit eens een verkleedpruik op met rooie krullen (heb donkerblond stijl haar) Mn zusje van toen 3 jaar, rende huilend weg toen ik haar wilde oppakken
pi_54301143
Blackout posities op Itunes :

#1 US
#1 UK
#1 Australia
#1 Canada
#1 Germany
#1 France
#1 Norway
#1 Sweden
#1 Belgium
#1 New Zealand
#1 Ireland
#1 Denmark
#1 Greece
#1 Netherlands
#2 Spain
#4 Japan
#4 Austria
#4 Finland
#5 Switzerland
#8 Luxemboug
#8 Italy

donderdag 1 november 2007 @ 21:13:11 #91
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54305709
“SPEARS IN NEW COCAINE CONTROVERSY
PR-inside Entertainment News @ 1:51 am
BRITNEY SPEARS invited a man to snort cocaine off her chest during a wild party at her Hollywood mansion just two days after losing visitation rights to see her sons, it has been reported. Scott Kohler, 29, claims he and a group of 10 other strangers were invited to join Spears for a night of heavy partying on 19 October (07), when the troubled star drowned her sorrows with vodka and cavorted with the men in her jacuzzi. And musician Kohler alleges the 25-year-old singer accepted an offer of cocaine from a fellow partygoer, after he “joked he wanted to do a line off (Spears’) chest, and she agreed”, reports British newspaper The Sun.
Kohler adds, “(Spears) was in a great mood. She didn’t have a care in the world.” The latest revelations will be a blow to Spears as she fights her ex-husband Kevin Federline for custody of two-year-old Sean Preston and one-year-old Jayden James. She has since won back visitation rights to see her two boys three times a week, but must comply with an earlier court order to undergo mandatory drug and alcohol tests and well as attend joint parenting sessions with dancer Federline.
The former couple’s next custody hearing is set for 26 November (07).”
  donderdag 1 november 2007 @ 21:14:56 #92
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54305738
K-Fed's lover reveals his torment over Britney's booze-crazed lifestyle
I dread the call telling me she's killed our children
By James Desborough

THE ex-husband of drug-addled pop diva Britney Spears lives in terror that she will KILL herself and their young sons.
VIDEO: K-Fed's lover reveals his torment over Britney's lifestyle

Kevin Federline, who is battling for custody of their two boys, said: "Britney's behaviour has already put our kids at risk and I can't let things get any worse.

"She's lost all grasp on reality and is dragging the children through hell. Her mood swings are now so wild that I live in fear of getting a call telling me that she has killed herself.

"I can't allow her to have custody because I seriously believe she could harm our sons. I've shared her life and I know she's capable of anything with pills and a few drinks inside her."

Kevin has never spoken publicly about Britney, 25. But he confided his secret worries in emotional conversations with girlfriend Nicole Narain. She told the News of the World how he:

CAUGHT Britney breast-feeding son Jayden, one, while DRUNK on vodka.
FEARS her wild and erratic behaviour has "damaged" Jayden and two-year-old Sean.
WARNED her to stop leaving the kids alone by the pool and driving them in the car without seatbelts.
REALISED Britney is BISEXUAL after she made a pass at Nicole in a loo.
In a rare and remarkable insight into the troubled star's life, Nicole, 33, revealed it was the breast-feeding incident which finally put paid to the marriage.

K-Fed confided to her: "I'd see her walking around the house guzzling vodka and Coke and looking very tipsy.

CLICK FOR PICS OF NICOLE

"Then a few moments later, I saw her pick up Jayden and start breast-feeding him. That sent me up the wall. I yelled at her, ‘If you really wanna drink then make sure the baby gets bottled milk, not yours.'

"I was terrified she was poisoning my son. But she wouldn't listen. She never would. She treated me like one of her employees who bowed to her every whim.

"She screamed back, ‘You can't talk to me that way!' But I had to stand up for my children as well as myself.

"Two weeks later she filed for divorce. I only found out when I heard it as a news item on the radio. I felt she was just trying to teach me a lesson for telling her off about the breast-feeding incident. But when I called she kicked off another row and screamed, ‘You're nothing without me'. I never

wanted a divorce but now I knew there was no option."

Federline, 29, went on: "During the last few months I'd started picking her up on her parenting skills. She'd leave the kids near the pool unsupervised or drive around without belting them in. She always insisted what she was doing was right. There was no getting through to her. I still love her as she is mother to my two sons but I will never ever get back together with her."

Nicole said: "Kevin is battling for his kids as he genuinely fears they are at risk.

"He never shouts and screams about Britney in front of me. He does speak openly about his concerns for his children though." According to Nicole, Kevin is especially worried about the damage Britney's lifestyle is doing to their sons.

She reveals: "I was with Kevin on Monday morning when his kids turned up after spending time with Britney. He was overjoyed to see them, but deeply concerned about what they'd been through.

"On Monday he was treating Jayden for pink eye (conjunctivitis), and was worried Britney was to blame. He told me if they had joint custody he'd need two days just to get the children settled down and calm again after their stint away with Britney. He says she keeps them up and has no fixed routine which makes them over-stressed, over-tired and desperate for attention.

"He has tried to get Britney to change her ways, but gets nowhere. He gets so upset when the kids are with her that he won't switch on the TV as he knows there will be news footage of her with them in LA.

"He can't bear to see them looking stressed, traumatised and disorientated as she carts them off on another jaunt around town, seemingly for no reason.

"That's one of the key reasons why he went for custody in court."

The custody battle began in Los Angeles in September, the month Kevin met Nicole. He landed the first blow when his lawyers presented the LA Superior Court with a dossier about Britney's antics, including alleged lesbian flings, drug abuse, drinking and bad parenting.

We can reveal Kevin included the lesbian allegations after Nicole told him about her flirty encounter with Britney last December. Nicole, who met Kevin at a fashion party at Hollywood club Vice, said: "I told him Britney had once tried to kiss me. We met in the toilets of Beverly Hills restaurant Mr Chows.

"I was doing my make-up and I could feel someone staring at me. It was Britney, in a green dress and looking a bit spaced-out. She looked at me in a provocative way. I found it unnerving, but I smiled to be friendly.

"She then cosied alongside me by the mirror and asked to borrow my lip-gloss.

"I agreed, put some on my finger and let her rub it on. She rolled her eyes and giggled before suggestively rubbing it over her lips. It became clear she was flirting.

Tacky
"She then asked for some more and kind of leant into me and glared intensely. I thought she was hoping to get me closer to her. When I told Kevin he nodded and said, ‘Knowing her, she probably was'.

"I was shocked that she'd try to pick up someone in a toilet. I presume she's bisexual. I threw away the lip-gloss after that, thinking how tacky her behaviour was." Nicole revealed doting dad Kevin has created a real family home for his children.

She said: "Kevin has made a point of surrounding himself with genuine and pleasant people. Unlike Britney's place, his seven-bedroom mansion is a real home for him and his children.

"He has a housekeeper, cleaner and string of staff in all the time. The nanny comes in when needed and it makes for a real family environment.

"When you walk in you go into a hallway and there are pictures of him with his kids everywhere. There are the kids' toys stacked up including Sean's plastic truck which he rides around in the house. Jayden has his little cuddly toys in boxes as well. In the backyard the kids have a huge jungle gym activity kit, which they play with."

Nicole revealed Kevin has bedrooms not only for Sean and Jayden but also for his kids by former partner Shar Jackson—Kori, five, and three-year-old Kaleb.

She said: "Each of the lads has a bed in the shape of a Ferrari. The walls are painted with animals and shapes and are full up with toys. Sean's room has a big toy train set around the outside. Jayden still has trouble sleeping, so Kevin has put an extra Ferrari bed in his own bedroom."

Nicole slammed claims that Kevin is a wild-partying gold-digger.

The former Playboy Playmate said: "He may have been a party animal in the past, but I haven't seen him talk about or take drugs. He does like a bourbon and Coke, but he'll have a couple of those and call it a night.

"He has his home and that's where he spends most of his time now."

This weekend, Britney and Kevin were each spending one day with their children.

On Friday, after a three-hour hearing attended by the couple, Superior Court Commissioner Scott Gordon postponed a decision on Britney's application to win back custody of the boys. At one point a clearly disturbed Britney ran out of the court yelling: "Eat it, lick it, snort it, f*** it."

Nicole said: "I feel sorry for Britney. She has lost the love of a very caring, passionate and intelligent man.

"At the moment his priority is fighting for his children."

Bron
  donderdag 1 november 2007 @ 22:00:00 #93
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54306491

Britney Spears might be pregnant with Mario Lopez's baby and have a coke problem. Who needs soaps when you have this wreck!

Life&Style reports that friends of BS have grown concerned, because she stopped taking her Depo-Provera shot and doesn't take her birth control pills all the time. She apparently complained the DP shot was making her fat, so she switched to the pill. A source said that " she’s constantly forgetting where she put them and to take them. She seems to find it amusing — she laughs at how scattered she is.”

Friends say she's always effing around with dudes. They think she might have slept with Sam Lufti and JR Rotem. “When her friends ask if she’s being safe, Britney says it’s just casual sex. She seems to think that just because she isn’t in a formal relationship, she’s somehow immune to getting pregnant.”

Our drama has a new character! That hot bitch Mario Lopez told Extra that he did not get Britney pregnant. WTF?! I guess there was a rumor that Mario slept with Britney. He said, “My name has been linked to a few headlines of late. This particular headline with Britney and the baby… it is laughable.”

He can say that again and just for the record, I'm not the baby's father either.

Now InTouch reports Brit is still doing coke even though she's apparently passed several drug tests. A witness claims that at a party at Brit's house on October 19th, he saw a dude "do a line of coke off her chest." This was the night BS lost custody of her sons.

Britney is so Scarface. More like Fugface. Besides I doubt it was coke. It was probably dried up Frappuccino.

Bron: DListed
  donderdag 1 november 2007 @ 22:07:32 #94
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54306630

pi_54308538
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 23:35 schreef Vivi het volgende:

[..]

Fan fan, dat vind ik echt zo'n term van 14-jarigen. Ik ben van niemand "fan" (of het moet de Dalai lama zijn ) ik kan wel iemands muziek goed vinden of niet. wat diegene dan vervolgens uitvreet in zijn of haar privéleven kan ik wel een oordeel over hebben maar dat zal zeker niet meewegen in mijn belissing om hun muziek te downloaden kopen.
Hoezo dat nu weer? MisterO vind ik echt zo'n fan fan, iemand die juist niet alleen naar de muziek luistert maar ook geinteresseerd is in haar privéleven. Pure adoratie Dát versta ik onder een fan

Als ik iemands muziek goed vind ben ik daar nu ook niet meteen fan van.
pi_54309336
Britney tijdens Halloween:

vrijdag 2 november 2007 @ 20:07:16 #97
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_54323957
quote:
'Britney liet derde kindje weghalen'.

Britney Spears heeft volgens een Deense krant haar derde kindje van Kevin Federline weg laten halen. Voordat de twee van elkaar scheidden, hoopte de zangeres haar huwelijk met de danser nog te kunnen redden met een liefdesbaby.

Het huwelijk stond al langer onder spanning waardoor Kevin twijfelde of hij werkelijk de vader van het kindje was. Het wantrouwen was volgens de de krant niet ongegrond. Vier andere mannen konden mogelijk de vader van de baby zijn: acteur Mario Lopez, fotomodel Isaac Cohen, danser Blake McGrath en producer J.R. Rotem.

Nadat de zwangere zangeres door Kevin in de steek werd gelaten, zou ze kapot van verdriet zijn geweest. En besloot ze afgelopen januari om die reden om het kindje weg te laten halen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 2 november 2007 @ 20:11:47 #98
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54324101
Die nadruk op buik en borsten in dat Halloweenpakje; daar moet toch een soort verwrongen 'fuck y'all' boodschap in zitten??? Dat kan ze toch niet serieus menen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 2 november 2007 @ 20:23:22 #99
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_54324434
quote:
Britney jaagt er elke maand 511.000 euro door.

Van de 511.000 euro die Britney Spears maandelijks verdient, zet ze geen cent opzij. Dat blijkt uit een financiële verklaring die de zangeres moest afleggen voor de voogdijzaak waarin ze is verwikkeld.

Cadeautjes en vakanties
In plaats van sparen of investeren, geeft ze meer dan zeventigduizend euro uit aan cadeautjes, vakanties en ontspanning.

Kledij en restaurants
Hoewel haar kleding doorgaans weinig om het lijf heeft en bovendien pijn doet aan de ogen, geeft onze Gevallen Popengel maandelijks ruim elfduizend euro uit aan haar garderobe. Aan etentjes buiten de deur spendeert ze 3.300 euro, en 350 euro per maand gaat naar goede doelen.

Hypotheken en alimentatie
Een groter bedrag, bijna 35.000 euro, gaat naar de hypotheken voor haar twee huizen. Daarnaast betaalt ze haar ex-man Kevin Federline, die momenteel de voogdij heeft over haar twee zoontjes, bijna 25.000 euro aan alimentatie, waarvan tienduizend euro bestemd is voor de opvoeding van de kinderen.

Voogdij kwijt
De gerechtelijke documenten die gisteren zijn vrijgegeven, maken eveneens duidelijk waarom de artieste de voogdij over haar kinderen moest afstaan. Tijdens een zitting op 28 september had de rechter beide ouders opgedragen om niet meer met hun kinderen in de auto te rijden voordat ze afdoende verzekerd waren en de beschikking hadden over een geldig rijbewijs. Enkele dagen later reed de 25-jarige Spears toch rond, met Sean Preston (2) en Jayden James (1) in de auto. Op 2 oktober dwong de rechter haar daarom de peuters af te staan aan Federline.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zaterdag 3 november 2007 @ 17:04:44 #100
182751 MisterO
wispelvurig
pi_54339985
Ik snap niet dat zulke informatie bekend gemaakt wordt, dat is toch allemaal privé...

Anyway, Britney komt op 1 binnen in de Amerikaanse CD charts
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')