Waardoor je gratis senseo's hebt!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:42 schreef tonks het volgende:
Misschien heb je een soort geheime code ontdekt
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:48 schreef LangeJan het volgende:
Ding is al jaren op de markt en nog steeds niet goed doorontwikkeld. Althans, ik heb ook vaak zat dat het geheel vacuum trekt, teveel water er door jast of juist te weinig.
Maar goed, ik ben luien heb geen zin om op de ouderwetse manier koffie te zetten.. Dus het moet maar
![]()
Alsof je met een gewoon koffiezetapparaat wel de hele keuken onder kan laten lopenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:51 schreef Floripas het volgende:
Koop gewoon een koffiezetapparaat, man. Ik zie echt het voordeel van zo'n domme Senseo niet in.
Zie je dat echt niet? Of probeer je gewoon stoer te doen met je koffiezetapparaatquote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:51 schreef Floripas het volgende:
Koop gewoon een koffiezetapparaat, man. Ik zie echt het voordeel van zo'n domme Senseo niet in.
Hahaha nou kan jij lekker geen bakkies chocomel hot zettenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:06 schreef siekman het volgende:
Heb je hem gister niet toevallig eens een grondige clean beurt gegeven .
Ik eergister , dr was dus vocht tussen de knpjes gekomen , waardoor de spoelfunctie aanging iedere keer als ik hem maar aanzette ging ie doorlopen heheheh klote zooi ik wil nl alleen maar senseo .
Ik meteen naar de macro en heb nu een hendig sjieke senseo met blauwe verlichting ( jajajjaja ) en een super display erop , en raad eens , hij is super .
ps na verdere ispectie van de oude senseo , weet ik nu waar veel lekkende senseo's last van hebben .
Het buisje wat uit de boiler komt wordt door de hitte broos en deze gaat afbreken , dus als de boiler spuit blaast hij tevens een kiertje waardoor hij inwendig lekt en dan krijg je het halve bakkies effect ( goed he )
Nadelen:quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:14 schreef zatoichi het volgende:
[ afbeelding ]
Lekt nooit, want goede kwaliteit, geen plastic maar RVS, sneller dan een Senseo, makkelijkers schoon te maken dan een Senseo en natuurlijk kwa smaak laat het de Senseo ruim achter zich.
Nadelen:
Na goede koffie geproefd te hebben lust je nooit meer Senseo of automatenkoffie
Senseo is gewoon 1 portie snelfilter maling, dus hetzelfde als uit een gewoon koffiezetapparaat komt hoor.quote:
Nee, ik zie het echt niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:10 schreef tonks het volgende:
[..]
Zie je dat echt niet? Of probeer je gewoon stoer te doen met je koffiezetapparaat
En wat doe je dan als je maar 1 kopje koffie wil, bijvoorbeeld 's ochtends bij het ontbijt?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:30 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, ik zie het echt niet.
Behalve voor mensen die niet weten hoeveel schepjes bij hoeveel water hoort.
wtf is dat voor een tankstation apparaatquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:14 schreef zatoichi het volgende:
[ afbeelding ]
Lekt nooit, want goede kwaliteit, geen plastic maar RVS, sneller dan een Senseo, makkelijkers schoon te maken dan een Senseo en natuurlijk kwa smaak laat het de Senseo ruim achter zich.
Nadelen:
Dan zet ik één kopje koffie.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:33 schreef michiel5 het volgende:
[..]
En wat doe je dan als je maar 1 kopje koffie wil, bijvoorbeeld 's ochtends bij het ontbijt?
Het kan natuurlijk met een koffiezetapparaat, maar een senseo is dan gewoon zoveel handiger.
Ik verricht zes handelingen binnen vijf seconden, en dan ga ik onder de douche. Als ik terug ben is de koffie al ruim klaar.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:39 schreef siekman het volgende:
Maar voor een lekker bakkie in de ochtend speelt geld bij mij geen rol , tijd wel .
Huh, hoe zit dat?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:40 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik heb al zo'n 4 Senseo apparaten de dood in gejaagd, alle 4 hadden ze zich vacuüm getrokken.
De geheime code is: 1- en 2-kopsknopje vasthouden terwijl je hem aanzet.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:42 schreef tonks het volgende:
Misschien heb je een soort geheime code ontdekt
Geen idee eigenlijk.quote:
Dat is nou een espressoapparaat, deze neemt netzoveel ruimte in als een Senseo (espressokopjes zijn namelijk een heel stuk kleiner dan Senseo mokken), maar maakt veel lekkerder koffie.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:33 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
wtf is dat voor een tankstation apparaat![]()
krijg je ook truckers over de vloer?
ok,maar ik vind koffie vies,dus mij maakt het allemaal niks uitquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:46 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dat is nou een espressoapparaat, deze neemt netzoveel ruimte in als een Senseo (espressokopjes zijn namelijk een heel stuk kleiner dan Senseo mokken), maar maakt veel lekkerder koffie.
En mensen die claimen dat Senseo hetzelfde smaakt als gewone koffie, of, jaja ik ben ze echt tegengekomen, beweren dat ze het verschil tussen een espresso en Senseo niet proeven, moeten echt hun smaakpapillen eens na laten kijken.
Senseo is slappe zooi, en ja ik weet dat er dark roast bestaat, maar ook die heb ik wel eens gedronken, en dat maakt natuurlijk geen kloot verschil; alleen de bonen zijn donkerder geroosterd, waardoor de koffie een bitterder smaak krijgt. Dat heeft vrij weinig te maken met hoe sterk hij is.
Nespresso is gewoon koffie-ranjaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:01 schreef n0r het volgende:
Slappe troep.
Koop een Nespresso-apparaat of zet een ouderwetsche pot koffie
Gefixt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:01 schreef n0r het volgende:
Slappe troep.
Koop een Nespresso-apparaat of zet een ouderwetsche pot koffie
Omdat je nog niet genoeg over me hebt geklaagd in de FB.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:13 schreef tonks het volgende:
[..]. Waarom ben jij nog steeds moderator?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:14 schreef zatoichi het volgende:
[ afbeelding ]
Nadelen:
Dat nou ook weer niet, alleen als ze beweren dat de koffie net zo sterk is als gewone koffie terwijl je er doorheen kan kijken als bij sterke thee....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:36 schreef Buschetta het volgende:
Als ik bij mensen kom die trots hun senseo koffie aanbieden lach ik ze meestal uit.
Je mag mijn koffiezetapparaat wel hebben, incl schimmelquote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:51 schreef Floripas het volgende:
Ik heb de extra dark, die is prima hoor.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:11 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dat nou ook weer niet, alleen als ze beweren dat de koffie net zo sterk is als gewone koffie terwijl je er doorheen kan kijken als bij sterke thee....
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:48 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik heb de extra dark, die is prima hoor.
Dark roast, extra dark ik blijf het slappe koffie vinden. Ik kan me best voorstellen dat andere mensen het prima vinden, maar ik vind prima niet goed genoeg, als ik lekker koffie wil ga ik echt geen senseo pakken. Misschien dat door het drinken van espresso mijn smaak alles wat slapper is dan espresso niet meer goed proeft...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:46 schreef zatoichi het volgende:
Senseo is slappe zooi, en ja ik weet dat er dark roast bestaat, maar ook die heb ik wel eens gedronken, en dat maakt natuurlijk geen kloot verschil; alleen de bonen zijn donkerder geroosterd, waardoor de koffie een bitterder smaak krijgt. Dat heeft vrij weinig te maken met hoe sterk hij is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |