Shit, heb je mijn pa zien rijden?!quote:Op zondag 25 november 2007 22:43 schreef eer-ik het volgende:
Wat maakt een AM V8 Vantage een hoop herrie @ straatweg zeg
whehe.quote:Op donderdag 29 november 2007 00:22 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Shit, heb je mijn pa zien rijden?!
Zag van de week ook al een Bentley GT staan. Zit sowieso niet goed als je met zo'n wagen op de asw rijdtquote:Op donderdag 29 november 2007 00:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe.
Er reed een kerel in zo'n ding, de hele tijd te schreeuwen met z'n wagen in de straatweg.
Wel tof karretje though
Filemon is echt prima op woensdag. Tenminste, dat was zo t/m september. Ben er sindsdien niet meer geweest (op woensdag) en ik weet hoe snel het volk zich naar andere tenten kan verplaatsen op bepaalde dagen. Kan me er nog steeds om verbazen.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:31 schreef The6thgate het volgende:
pakhuis en filemon zijn sowieso altijd druk op woensdag. ik ben zelf vaak in het pakhuis te vinden.
de Beurs is ook leuk, maar kom meestal niet ergens anders op woensdag
Nee, iddquote:Op donderdag 29 november 2007 23:46 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Zag van de week ook al een Bentley GT staan. Zit sowieso niet goed als je met zo'n wagen op de asw rijdt
[..]
Filemon is echt prima op woensdag. Tenminste, dat was zo t/m september. Ben er sindsdien niet meer geweest (op woensdag) en ik weet hoe snel het volk zich naar andere tenten kan verplaatsen op bepaalde dagen. Kan me er nog steeds om verbazen.
Acaciastraat zou best wel eens de grens kunnen zijn.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:48 schreef PeuRac het volgende:
Ik vroeg me af of iemand me kon helpen. Ik ben aan t kijken naar een kamer in Utrecht, aangezien ik over 2 weken waar terug ga naar Nederland (ik woon sinds januari in Finland), maar nu vroeg ik me af waar het betaald parkeren ongeveer ophoudt.
Want ik zag een kamer in de Otterstraat, maar dat is nog betaald parkeren, of niet? Want ik heb een auto nodig voor mn werk en geen zin in een dure vergunning
Er staat ook dat het wel betaald parkeren is.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:51 schreef speknek het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Otterstraat nog vrij parkeren is.
Ik had in 1 dag een kamer in utrecht.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:55 schreef PeuRac het volgende:
dank je, dan moet ik helaas verder kijken. Het moeten hebben van een auto beperkt te keuze verschrikkelijk helaaszeker nu de SSHU besloten heeft tot januari alleen nog maar kamers uit te geven aan bewoners van tijdelijke woonruimte.
Een vergunning om te parkeren is helemaal niet duur (¤16 per maand voor zone 1 en ¤5 per maand voor zone 2&3).quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:48 schreef PeuRac het volgende:
Want ik zag een kamer in de Otterstraat, maar dat is nog betaald parkeren, of niet? Want ik heb een auto nodig voor mn werk en geen zin in een dure vergunning
Woolloomoolooquote:Op donderdag 29 november 2007 20:06 schreef Torra het volgende:
Mensen misschien even een vraag tussendoor dat je denkt WTF?
Maar ik ben graag benieuwd waar het door de weeks in utrecht leuk stappen is en dan met name op woensdag. Hoe meer meningen hoe beter zeg maar
quote:Op zaterdag 1 december 2007 10:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wo
Daar ben ik nog nooit geweest eigenlijk.
Komt daar echt alleen maar volk van het corps?quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:45 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik kom er serieus way te vaak.
Het meerendeel is USC en UVSV ja.quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Komt daar echt alleen maar volk van het corps?
Okquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:12 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Het meerendeel is USC en UVSV ja.
Vooral op maandag (sowieso niet heel druk) en woensdag. Op donderdag komen er ook wel anderen, Veritijnen bijvoorbeeld, maar nog steeds leeden in overvloed.
Ik heb er nog koppijn vanquote:
Een keer geweest, en het was alsof ik in een showroom van The Suit Supply rondliep.quote:
Klopt. Je moet mensen kennen anders is er geen reet aan imho. Bovendien moet je zo lam zijn dat 't je niet meer boeit dat je in een lelijke fabriekshal staat te hossenquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:53 schreef Nosh het volgende:
[..]
Een keer geweest, en het was alsof ik in een showroom van The Suit Supply rondliep.
Het erm. Moet je ding zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |