Hmmz... of gewoon het 385stequote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:44 schreef Gert het volgende:
Wie o wie opent het 1000e dom geouwehoer topic?
nope, ben hier netquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Je had wel door dat ik de nummering naar de klote heb geholpen en we eigenlijk bij 835 zijn?
bestaat er wel een verwachtingspatroon omtrent mods?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je kan niet van een mod verwachten dat hij óplet vind ik.
Mijn ouders zijn nog geen 45. Het is meer dat ze gewoon overdreven bezorgt en daardoor paranoia zijn. Heeft trouwens niet alleen met internet te maken hoor ook irl hebben ze van die tikkeltje overdreven eigenschappen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:41 schreef ppi het volgende:
Nee, paranoia helpt niet.
Maar veel oudere mensen zien overal beren op de weg.
En met computers hebben ze vaak helemaal een probleem, alhoewel dat absoluut niet voorbehouden is aan laten we zeggen 40+ers.
Toch ontdekt de Avondrood generatie de computer meer en meer als een makkelijk ding voor mailen en contact met familie.
Ik ben nog te lui om een fatsoenlijke TT neer te zettenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is wel een prachtige OP geworden moet ik zeggen.![]()
Ik verwacht dat zijn username in het blauw staat.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
bestaat er wel een verwachtingspatroon omtrent mods?
Serieus?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben nog te lui om een fatsoenlijke TT neer te zetten
rot toch op met je dubbelvla!! .quote:
Dat laatste is dan ook nog over het algemeen afwachten wat er gaat gebeuren ...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik verwacht dat zijn username in het blauw staat.
En dat hij af en toe ergens op wat knopjes drukt die wij niet hebben.
Ik was "flauwe posts bij slotjes" vergeten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat laatste is dan ook nog over het algemeen afwachten wat er gaat gebeuren ...
O nee !!!quote:
Ja ik had iets met dubbelvla verwachtquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is wel een prachtige OP geworden moet ik zeggen.![]()
Ik heb AH huismerk choco-vanille dubbelvlaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:47 schreef petraa het volgende:
[..]
rot toch op met je dubbelvla!! .
[ afbeelding ]
Hier heb je je dubbelvla en nu wil ik in dit topic het woord Dubbelvla niet meer horen![]()
Doeiiii!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:51 schreef versabommie het volgende:
Poging 2...ik ga proberen te slapen...
truste alvast allen!
Morning en gecondoleerd met het sluiten van uw 1000quote:
Het spijt me ontzettend.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
O nee !!!
Klopt het niet ?!!?!
Ik had net champagne open getrokken.
KUT Ian.
Denk je een beetje aan me bij het inslapenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:51 schreef versabommie het volgende:
Poging 2...ik ga proberen te slapen...
truste alvast allen!
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:52 schreef petraa het volgende:
Ik ga ook een poging doen tot slapen ensow!
Das lastig..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn nog geen 45. Het is meer dat ze gewoon overdreven bezorgt en daardoor paranoia zijn. Heeft trouwens niet alleen met internet te maken hoor ook irl hebben ze van die tikkeltje overdreven eigenschappen.
Oke laat dat ensow maar weg, me batterijen zijn leeg en vergeten nieuwe te kopenquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:52 schreef petraa het volgende:
Ik ga ook een poging doen tot slapen ensow!![]()
hmzz als ik slim ben, hou ik me mond. Ik wil wat zeggen maarrr............ doe het maar niet!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:53 schreef ppi het volgende:
[..]
Das lastig..
haha- ik ben ouder als je ouders - waarom weet ik niet maar ik vindt het wel lachen - maar ik ben verder ook niet helemaal goed wijs dus maak je geen zorgen.
Komt allemaal goed (denk ik dan maar)
Fruit schijnt goed voor je te zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke laat dat ensow maar weg, me batterijen zijn leeg en vergeten nieuwe te kopen![]()
Ik weet er nog wel 1 tjequote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een geweldige MOD-voordrachten de laatste paar uur...
![]()
![]()
Ian en Bommie 4 mod
![]()
![]()
![]()
Oh ik heb nog een komkommer, die kan ik ook..................... Nehhhhhhquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fruit schijnt goed voor je te zijn.
Waarom valt jou dat nou weer op!!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:54 schreef Leandra het volgende:
Truste Petra en Bommie![]()
![]()
Hmmz.... ze gaan tegelijk?!![]()
![]()
quote:
Gatverdefuck.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh ik heb nog een komkommer, die kan ik ook..................... Nehhhhhh![]()
Jij bent dus het "tuig" waar haar ouders haar voor waarschuwenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:53 schreef ppi het volgende:
[..]
Das lastig..
haha- ik ben ouder als je ouders - waarom weet ik niet maar ik vindt het wel lachen - maar ik ben verder ook niet helemaal goed wijs dus maak je geen zorgen.
hmzzz je doet het erom, maar oke kom maar opquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:56 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
YES
Wij gaan een keer een Chocolade-Vanilledubbelvla FOK meeting-festijn organiseren.
Met vla-gevechten![]()
Ik ga eerst tegen Petraaaaaaa-dubbelvlaaaaaa
Kan dat niet als tagje voor haar - GERT ?????
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gatverdefuck.
Of bedoeldje je niet "op een broodje met chocopasta doen"
JA, maar er zijn wat lastige zakenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Hebbie goed naar zijn foto gekeken!!!!!![]()
![]()
![]()
3. 3 kids!!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
JA, maar er zijn wat lastige zaken
1. Een Bommelvrouw( is mn bureau te klein voor
![]()
)
2. FC Utrecht fan![]()
NOU ???quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:54 schreef petraa het volgende:
[..]
hmzz als ik slim ben, hou ik me mond. Ik wil wat zeggen maarrr............ doe het maar niet!![]()
Leandra For MODquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we de beste suggesties al gehad... het kan alleen maar minder worden![]()
Gaat Gert niet over Newbeequote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:56 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
YES
Wij gaan een keer een Chocolade-Vanilledubbelvla FOK meeting-festijn organiseren.
Met vla-gevechten![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gaat Gert niet over Newbee![]()
Moet je bij een Ad likken![]()
Ik ben minstens een gespleten persoonlijkheid.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij bent dus het "tuig" waar haar ouders haar voor waarschuwen![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we de beste suggesties al gehad... het kan alleen maar minder worden![]()
Ach gossie, wil je erover praten ?????quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:01 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik ben minstens een gespleten persoonlijkheid.
En vaak verkeerd begrepen![]()
![]()
![]()
Vroegah toen ik nog een stoere hells angel motort reed waren de mensen echt bang voor me, zelfs de Polizei.
Waarom zou je een Google Ad likken voor een tag?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Goed idee?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien moet ik ff een wervingsPMrondje doen![]()
![]()
Hup, naar bed, geil mokkelquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:01 schreef petraa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou kom op, ik wil jou wel eens zien likken![]()
IK ben nu heel serieus, maar zien jullie die schildpad niet rennen onderin FOK ??quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom zou je een Google Ad likken voor een tag?
Ik zou het bij de A's en FA's proberen.
Nííííííce!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:56 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
YES
Met vla-gevechten![]()
Nietquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:01 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vroegah toen ik nog een stoere hells angel motort reed waren de mensen echt bang voor me, zelfs de Polizei.
En tegenwoordig zijn ze niet meer bang als je op je stoere motor rijdt, of tegenwoordig rij je geen stoere motor meer waardoor niemand meer in de veronderstelling is dat jij stoer bent??quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:01 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
![]()
Chocolade-Vanilledubbelvla Gevechten FOK meeting-festijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:57 schreef petraa het volgende:
[..]
hmzzz je doet het erom, maar oke kom maar opIk heb d'r zin an!
![]()
Ik snap de grap niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:03 schreef petraa het volgende:
[..]
IK ben nu heel serieus, maar zien jullie die schildpad niet rennen onderin FOK ??
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:03 schreef petraa het volgende:
[..]
IK ben nu heel serieus, maar zien jullie die schildpad niet rennen onderin FOK ??
Tis nu een oudere man, waar ze niet meer tegenop kijkenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
En tegenwoordig zijn ze niet meer bang als je op je stoere motor rijdt, of tegenwoordig rij je geen stoere motor meer waardoor niemand meer in de veronderstelling is dat jij stoer bent??![]()
Je had die Peugeotbanner zeker niet geblokkeerd hè??quote:
Ik zou dat anders noemen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah... niet echt... beetje stijlloos.
Hoe doe ik dat !! ik word zo moe van naar dat beest kijken~!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je had die Peugeotbanner zeker niet geblokkeerd hè??
Ik zie ook geen schildpad, maar ik zie sowieso geen googlebanners meer![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb meestal Deutsche adsquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:07 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Hiero serieus zien jullie dat beest niet, hij rent zich rot.
Ik had een AD voor je neergeplant waar je je bij kon inlikken en dan negeer je hem!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:07 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
Ik voel me dom..
En ads negeren me tot nu toe, behalve de VOL ads maar dat telt hier niet.
Wordt eerder tegen mij gebruikt![]()
Bierquote:
Jups als ik verhuisquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:53 schreef ppi het volgende:
Das lastig..
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:08 schreef Leandra het volgende:
En verdomd... het is zelfs een Peugeotreclame![]()
Ben je nietquote:
Jij ziet die rennende schildpad ook niet ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:09 schreef TherAngelina het volgende:
Ik heb sowieso nog nooit een Peugeotbanner gezien![]()
![]()
.
Dit is echt de ergste slijm sollicitatie actie die ik ooit heb gelezenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Adblocken doen we niet aan hé, lieve menschen.
Godverquote:
Dat ben je pas als je openlijk toe gaat geven dat je een adblocker gebruikt waar je op Fok! een ban voor kan krijgen.quote:
Alsof die hier meeleest.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dit is echt de ergste slijm sollicitatie actie die ik ooit heb gelezen![]()
Danny
![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Jij ziet die rennende schildpad ook niet ?
Je speelt met je leven!!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:11 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:11 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Schildpadden die rennenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:11 schreef petraa het volgende:
Hmzzz, ik heb niet gezopen, ik zie schildpadden onder in me schermpie heen en weer rennen. Het wordt nu echt tijd me nest in te duiken.![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Niet![]()
Ik begrijp jou zonder woorden![]()
NEEquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach gossie, wil je erover praten ?????![]()
IKquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:03 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nííííííce!!
En dan van de grond likken.
Ik rij al lang geen motor meer sinds al die idiote yuppen zo'n ding gingen aanschaffen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
En tegenwoordig zijn ze niet meer bang als je op je stoere motor rijdt, of tegenwoordig rij je geen stoere motor meer waardoor niemand meer in de veronderstelling is dat jij stoer bent??![]()
Ik ben net een kat, ik had er negen, heb er nu minstens 4 verbruikt - nanananaaaana !quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Je speelt met je leven!!!!
nu zag ik weer een pinquin duiken![]()
quote:
OOOHH HAAAAquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:20 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
De vla van de grond likken ?
Door de verliezah ?
Zo, ik ben weer bijgelezen, en ja jij als mod.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
IK![]()
![]()
Ga graag meteen voor een Ad functie![]()
Erger nog: zelfs de doordeweeks strak in het pak jongens zijn al lid van de stoere motorclubquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:22 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik rij al lang geen motor meer sinds al die idiote yuppen zo'n ding gingen aanschaffen.
Tegenwoordig is een wielrenpakkie incl bijbehorende fiets ubercool heb ik me laten wijsmaken vertellen
Waar ging het ook alweer over ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Doe es Lievvvvv zeg, ik heb ook een moeder!![]()
Je moet ook niet baren en fokken tegelijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:28 schreef ppi het volgende:
[..]
Waar ging het ook alweer over ?
Kon net een tijdlang niet meer quoten![]()
En raakte het totaalplaatje kwijt![]()
Ik neem aan dat het eindresultaat op YouTube komt?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:29 schreef ppi het volgende:
[..]
Dus je doet mee met de vla gevechten ?
Nog een voorkeur qua smaak ?
Ik moet in het dagelijks leven al wijs genoeg zijnquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:26 schreef ppi het volgende:
[..]
Zo, ik ben weer bijgelezen, en ja jij als mod.
Niet dat je daar geschikt voor bent maar ik meende te lezen dat je belangstelling had, of wie weet gevraagd was![]()
Uhh Domo Vlaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:29 schreef ppi het volgende:
[..]
Dus je doet mee met de vla gevechten ?
Nog een voorkeur qua smaak ?
Wil je wel in het geheim meedelen dat ik me nooit helemaal 100 % op mijn gemak voel in zo'n pakkie..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Erger nog: zelfs de doordeweeks strak in het pak jongens zijn al lid van de stoere motorclub![]()
Tsja.. ik weet niet wat ik van zo'n wielrenpakje vind... m'n ex liep er ook regelmatig in rond maar voor mij was het natuurlijk sowieso niet zo'n verrassing wat er allemaal (overduidelijk) zichtbaar was.
Vla is coolerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:32 schreef ppi het volgende:
[..]
Wil je wel in het geheim meedelen dat ik me nooit helemaal 100 % op mijn gemak voel in zo'n pakkie..
Misschien is dit wel cooler..
[ afbeelding ]
Omdat iedereen dan ziet hoe groot (of klein) ie is??quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:32 schreef ppi het volgende:
[..]
Wil je wel in het geheim meedelen dat ik me nooit helemaal 100 % op mijn gemak voel in zo'n pakkie..
Misschien is dit wel cooler..
[ afbeelding ]
Ik baar helemaal niets.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je moet ook niet baren en fokken tegelijk.
Ik vraag HiDi voor streamsquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het eindresultaat op YouTube komt?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:35 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik baar helemaal niets.
Hooguit schenk ik iedere dag het leven aan een portie gezonde nonsens.
En mannen kunnen ook geen twee dingen tegelijk, is algemeen bekend..
Dubbelvla eten is eigenlijk al te hoog gegrepen voor de gemiddelde man.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Boe boe [ afbeelding ]
Ba ba [ afbeelding ]
Fucking hellquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Boe boe [ afbeelding ]
Ba ba [ afbeelding ]
Tegen wie moet jij?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh... wordt het live uitgezonden?!![]()
Heb je d'r ook zo eentje van Agnetha?quote:
Ik zal wel een stageplaats regelen op VOL, ben sinds vanavond dik met alles wat daar ook maar een beetje een kleurtje heeft.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik moet in het dagelijks leven al wijs genoeg zijn![]()
Lees: dan kan ik niet rellen en ben liever Ad
Ik heb gesolliciteerd als moderator scheidsrechter, dus ik sta er buiten...quote:
nee, alleen van mezelluf, sorryquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je d'r ook zo eentje van Agnetha?![]()
Wij gaan binnenkort samen aan/in de vlabakquote:
Notaris nodig voor het stem-via-sms gedeelte?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb gesolliciteerd als moderator scheidsrechter, dus ik sta er buiten...
Mijn zorg is alleen maar dat de regels nageleefd worden en het spel eerlijk gespeeld wordt![]()
Oranje bovenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb gesolliciteerd als moderator scheidsrechter, dus ik sta er buiten...
Mijn zorg is alleen maar dat de regels nageleefd worden en het spel eerlijk gespeeld wordt![]()
Uiteraard, zijn KZ en jij nog beschikbaar??quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Notaris nodig voor het stem-via-sms gedeelte?![]()
Leuke slippers.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
nee, alleen van mezelluf, sorry![]()
Been there done it ... Moet wel dubbelvla zijn he?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:40 schreef ppi het volgende:
[..]
Wij gaan binnenkort samen aan/in de vlabak
Zie het helemaal zitten, dat de glibberigste moge winnen![]()
Mn kont is mooierquote:
Zo'n latex pakkie is gewoon niet stoerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat iedereen dan ziet hoe groot (of klein) ie is??![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh... wordt het live uitgezonden?!![]()
Truste KZquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mn kont is mooier![]()
Met deze prachtige woorden, ga ik afscheid nemen en heerlijk tanden poetsen................![]()
Op een of andere manier is dat een reflex, ook al wil je niet kijken het gebeurt automatisch...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:44 schreef ppi het volgende:
[..]
Zo'n latex pakkie is gewoon niet stoer![]()
Het grappige is wel dat je de ogen van veel dames wat naar beneden ziet gaan, zeg maar zoals wij mannen even de blootliggende delen van de bortspartij checken.
(ik stop er altijd een rol pepermunt in, dan lijkt het nog wat)
We zijn al aan het kijken wanneer Appie weer hamsterweken heeft zodat we groots kunnen inkopen en uitpakken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Been there done it ... Moet wel dubbelvla zijn he?[ afbeelding ]
Zijn net geweestquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:49 schreef ppi het volgende:
[..]
We zijn al aan het kijken wanneer Appie weer hamsterweken heeft zodat we groots kunnen inkopen en uitpakken.
Tevens zijn we al bezig met het contacten van de diverse zuivelproducenten ivm sponsoring.
En jij mag de dubbelsmaak kiezen voor onze match![]()
Waarom geloven de meeste vrouwen dat nou niet als ik dat tegen ze zeg als ze mij naar hun decolleté zien koekeloeren ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op een of andere manier is dat een reflex, ook al wil je niet kijken het gebeurt automatisch...
Zelfs als je al weet hoe de vulling is
Komt allemaal goed - 100 %tjesquote:
Ik ben tegenwoordig heel manvriendelijk: Ik heb regelmatig een shirtje aan met een leuke text erop... dan hebben ze een excuus om te kijkenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:51 schreef ppi het volgende:
[..]
Waarom geloven de meeste vrouwen dat nou niet als ik dat tegen ze zeg als ze mij naar hun decolleté zien koekeloeren ?
Als in een flits.....
Ik kom volgend jaar zomer een keer langsracen in mijn outfit, kunnen we reflexen testenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig heel manvriendelijk: Ik heb regelmatig een shirtje aan met een leuke text erop... dan hebben ze een excuus om te kijken![]()
Op onze leeftijd zijn die reflexen niet zo snel meer, dus als m'n blik wat langer blijft hangen: Sorryquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:55 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik kom volgend jaar zomer een keer langsracen in mijn outfit, kunnen we reflexen testen![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:57 schreef ppi het volgende:
Ik denk dat ik zo nog even een blik snert opentrek, ben wel toe aan wat warms..
Mmmquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:57 schreef ppi het volgende:
Ik denk dat ik zo nog even een blik snert opentrek, ben wel toe aan wat warms..
Truste lieverdquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:56 schreef Leandra het volgende:
Maar goed... ik zit er na een avond in puin op de bank liggen inmiddels weer doorheen, dus ik ga eens even kijken of ik vannacht wel kan slapen![]()
Truste![]()
![]()
Ik vergeef het je, en slaap lekker.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op onze leeftijd zijn die reflexen niet zo snel meer, dus als m'n blik wat langer blijft hangen: Sorry![]()
Dan moet je een spreektoetsenbord kopen, hoef je het alleen maar in te sprekenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:57 schreef ppi het volgende:
Heb sowieso lamme vingers van dat getiep
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:59 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Dan moet je een spreektoetsenbord kopen, hoef je het alleen maar in te spreken.
Nopequote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:04 schreef Soury het volgende:
Beatus ille, qui procul hominibus
Werkt niet![]()
Ben je ook een beetje kluizenaar geweest ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:04 schreef Soury het volgende:
Beatus ille, qui procul hominibus
Werkt niet![]()
Truste Veulstquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:20 schreef TherAngelina het volgende:
~edit~
ja nou en, het weer gaat gewoon doorquote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:30 schreef Soury het volgende:
[quote]Op woensdag 10 oktober 2007 02:28 schreef ppi het volgende:
[..]![]()
hier de weersverwachting
Tis hartstikke nacht![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:31 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ik zeg niks![]()
Ben je vrij morgen?![]()
Ow even muziek zachter zettenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:31 schreef ppi het volgende:
[..]
haa nachtzus, regent het al in Zeeland ?
Oh is dat zo ?quote:
JA hoe kan datquote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:32 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Danke![]()
.
Ja. Hoe weet je dat nou?
![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:33 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ow even muziek zachter zetten
Nope tis droog nu, maar ik moet er morgenmiddag wel door op de fiets![]()
Sja geen idee, ik vroeg het me plots af, zo van goh zou Thera vrij zijn morgenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:32 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Danke![]()
.
Ja. Hoe weet je dat nou?
![]()
Het rode kruis?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:36 schreef ppi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
beste uitvinding sinds gesneden brood
als je uit de kroeg komt enzo, alhoewel het gros al zo zat is dat ze dat toch niet meer meekrijgenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:37 schreef Soury het volgende:
Ik zie nooit weersvoorspellingen voor de nacht .. ??? Die zijn voor sommige toch ook belangrijk![]()
Ja DUH... als nachtdier voel ik een soort van discriminatiequote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:38 schreef ppi het volgende:
[..]
als je uit de kroeg komt enzo, alhoewel het gros al zo zat is dat ze dat toch niet meer meekrijgen
Neuh, wil de regenradar linken, lukt me vanddag niet om de 1 of andere vage reden, kan niet aan mij liggen tochquote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:37 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Het rode kruis?![]()
Wordt het zulk noodweer dan?![]()
Een gat in de markt muisquote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:37 schreef Soury het volgende:
Ik zie nooit weersvoorspellingen voor de nacht .. ??? Die zijn voor sommige toch ook belangrijk![]()
Helderziendequote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:36 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Sja geen idee, ik vroeg het me plots af, zo van goh zou Thera vrij zijn morgen![]()
Ik zeg toch het gros !!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja DUH... als nachtdier voel ik een soort van discriminatie![]()
Plaatje doet het inmiddels ookquote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:41 schreef ppi het volgende:
[..]
Neuh, wil de regenradar linken, lukt me vanddag niet om de 1 of andere vage reden, kan niet aan mij liggen toch![]()
http://www.buienradar.nl/
De link dan maar, tegenwoordig hebben ze ook een wolkenradarding, werkt behoorlijk perfect.
Bespaarde me al vele natte pakken.
Uh in het donkerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:42 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Een gat in de markt muis![]()
Waar beginnen we?
evilquote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:43 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Helderziende!
~knip~ <-- ohhh!
Nachtzus heeft speciale gaves, zeker weten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:43 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Helderziende!
~knip~ <-- ohhh!
Emigratequote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:40 schreef nachtzuster het volgende:
Mocht Ian trouwens nog lurken, ik luister Emigrate nu...
Niet echt helemaal mijn ding, al staan er wel enkele lekkere nummers op![]()
? Welneequote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:46 schreef ppi het volgende:
[..]
Nachtzus heeft speciale gaves, zeker weten.
Weet niet wat maar speciaal is ze.
Voor julllie beiden![]()
En ook voor die muis natuurlijk want anders krijg ik,daar weer gedonder mee.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:46 schreef ppi het volgende:
[..]
Nachtzus heeft speciale gaves, zeker weten.
Weet niet wat maar speciaal is ze.
Voor julllie beiden![]()
En ook voor die muis natuurlijk want anders krijg ik,daar weer gedonder mee.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:47 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Voelen of het nat is gaat in het donker ook![]()
dat lukt jou zelfs![]()
Zie het hier alleen heel vaag, maar ga me d'r de kop niet over breken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:43 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Plaatje doet het inmiddels ook![]()
Ben hem eigenlijk door een post van Ian weer een keer gaan luisteren,quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:46 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Emigrate!
Al geef ik dat niet graag toe in deze context.
Dat zeg je nu, maar oké ik geloof je, we doen een keer gek.quote:
Denk dat ik het niet snapquote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:50 schreef ppi het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar oké ik geloof je, we doen een keer gek.
Maar je bent 1 van de weinige niet jaloerse muizen die ik ken![]()
Duurt niet lang meer en dan ga ik slapen, heb mijn snert op.quote:
Mwah redelijk onbewolktquote:
Snetverquote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:54 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Na de snert zal de wind wel uit het Noorden komen vannacht![]()
quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:55 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
Is ook niet belangrijk- zat beetje te raaskallen - en in dit geval ook niet serieus.
Uitleggen is ook niet te doen want ik snap het onderhand ook niet meer, morgen wil ik het desnoods allemaal nog een keer doorlezen.
En desgewenscht per PM uitleggen voor zover mogelijk.
Maar het is dus niets, dubbelvla is belangrijker zal ik maar zeggen.
Met Mayo Ketchup en uitjesquote:
Nee de Gert was uitverkochtquote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:01 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
oeh![]()
Die hebben ze bij Appie zeker niet![]()
Wat is je idee dan ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:03 schreef TherAngelina het volgende:
Ik heb een idee, ik ga morgen honkballen! En even wat nieuwe DVD's en spelletjes kaufen.
Ik dacht eerst trouwens altijd dat jij een vrouw wasquote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:52 schreef ppi het volgende:
[..]
Duurt niet lang meer en dan ga ik slapen, heb mijn snert op.
ZIt nog even een beetje uit te buiken - burp.
Maar ik laat het wel even horen waarschijnlijk als het zover is - kunnen we nog even uitgebreid afscheid nemen.
Moet deze straks weer ge-edit worden?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:03 schreef TherAngelina het volgende:
Ik heb een idee, ik ga morgen honkballen! En even wat nieuwe DVD's en spelletjes kaufen.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:04 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik dacht eerst trouwens altijd dat jij een vrouw was.
Frambozen vlaquote:
Die smaakt echt heel kunstmatig, net als de hopjesvla.quote:
Nein, deze mag welquote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:05 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Moet deze straks weer ge-edit worden?![]()
Puik idee verder, niks mis mee![]()
Ok ik geef toe, ik twijfelde ookquote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:06 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
Nog een speciale reden om dat te denken ?
Mijn hopjes boom staat nu in bloei .. en de hopjes hoppen primaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:08 schreef ppi het volgende:
[..]
Die smaakt echt heel kunstmatig, net als de hopjesvla.
Alhoewel ik geen flauw idee hoe hopjes smaken als ze net geplukt zijn![]()
Ja, omdat wij het toen een keer over afvallen hadden en jij iets zei met 'wij mutsen' of zo toen een andere man de SC binnenkwamquote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:06 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
Nog een speciale reden om dat te denken ?
Dikke LULquote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:09 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Wat heb jij met Dennix gedaan?![]()
Ik ben niet al te wild over de vocals.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:40 schreef nachtzuster het volgende:
Mocht Ian trouwens nog lurken, ik luister Emigrate nu...
Niet echt helemaal mijn ding, al staan er wel enkele lekkere nummers op![]()
quote:
Sorry maar hoort dit niet in de COSquote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben niet al te wild over de vocals.
Maar de intro van My World is te geil voor woorden.
Ianquote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben niet al te wild over de vocals.
Maar de intro van My World is te geil voor woorden.
"Babe" is liev.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:15 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ian![]()
Let Me Break vond ik ook tof, die andere weet ik alweer nie meer, morgen nog eens luisteren![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:09 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ok ik geef toe, ik twijfelde ook![]()
Nah!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:13 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
Als dames zo beginnen word ik toch weer keer op keer verlegen, moet misschien maar eens op cursus, rotsklimmen ofzo schijnt goed te zijn voor mijn zelfvertrouwen/zelfbeeld en gevoel van eigenwaarde.
Bedoel je geil of over de muziek?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry maar hoort dit niet in de COS![]()
Yep hier ook, slaap lekkerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"Babe" is liev.
Maar goed, playtime is over.
Trusten.
Uhhh de muziek nog niet gehoordquote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:18 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Bedoel je geil of over de muziek?![]()
Je bent gewoon een schat!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:17 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nah!
Je bent gewoon een schat, dat mag best gezegd worden.
Pjew, dat valt mee, dacht even dat ik toe was aan een totale make-over.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:10 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ja, omdat wij het toen een keer over afvallen hadden en jij iets zei met 'wij mutsen' of zo toen een andere man de SC binnenkwam.
quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:17 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nah!
Je bent gewoon een schat, dat mag best gezegd worden.
Nou je het zegt, ik wil het regelmatig typen, ook op msn, maar hoe noem je dat voor een man?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:20 schreef ppi het volgende:
[..]
Pjew, dat valt mee, dacht even dat ik toe was aan een totale make-over.
Kan me dat zo niet herinneren, maar zou best kunnen, zie me het woord muts ook wel voor mezelf of voor mannen in het algemeen gebruiken.
Mazzelquote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:26 schreef ppi het volgende:
Tis al veel later dan ik dacht, maar heb vanavond ook tot 20.00 liggen slapen.
Ga zo langzamerhand de tandjes ook maar eens poetsen.
Voor iedereen die gaat slapen welterusten en.
Envoor iedereen die wakker blijft.
Truste (slaap)mutsquote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:26 schreef ppi het volgende:
Gewoon muts gebruiken, als ze zich beledigd voelen in hun mannelijkheid gewoon -5 punten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:24 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Nou je het zegt, ik wil het regelmatig typen, ook op msn, maar hoe noem je dat voor een man?
Het klinkt gewoon niet als je muts zegt tegen een jongen of vent![]()
Hmm, goeie!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:24 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Nou je het zegt, ik wil het regelmatig typen, ook op msn, maar hoe noem je dat voor een man?
Het klinkt gewoon niet als je muts zegt tegen een jongen of vent![]()
Slaap lekker!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:26 schreef ppi het volgende:
Ach wat maakt het uit de slakkengang zit er nog inquote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:28 schreef ppi het volgende:
[..]
Gewoon muts gebruiken, als ze zich beledigd voelen in hun mannelijkheid gewoon -5 punten.
En desnoods zet je voor de niet begrijpende dombo's MUTS M/V
Mocht me nog een beter alternatief te binnenschieten laat ik het weten.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach wat maakt het uit de slakkengang zit er nog in![]()
Ik ook niet Truste ben ook zo wegquote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:38 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
ik snappum niet![]()
Menschen en mutsen, ik ga ook slapen![]()
Trusten![]()
![]()
Hi Sisterquote:Op woensdag 10 oktober 2007 07:53 schreef nachtzuster het volgende:
Mogguh Lobas & Ian
Morguh Lobascaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 07:32 schreef Lobasca het volgende:
mogguh
Herr von Lederhosenquote:
Gewoon lekker doen, ik loop iig niet weg, de dag is net begonnenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wilde net onder de douche springen...
![]()
Ik doe wel ff gezellig een peuk met je, typwonder!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gewoon lekker doen, ik loop iig niet weg, de dag is net begonnen![]()
Ff blazen is idd niet zo'n slecht idee, maar dan moet ik de serverruimte uit, anders krijg ik een waanzinnige wolk Halon in mijn longenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik doe wel ff gezellig een peuk met je, typwonder!![]()
blijf jij dan maar lekker op je plek zitten...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ff blazen is idd niet zo'n slecht idee, maar dan moet ik de serverruimte uit, anders krijg ik een waanzinnige wolk Halon in mijn longen![]()
oe! zo'n bui? Iemand moet gespankt worden zie ikquote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
blijf jij dan maar lekker op je plek zitten...![]()
een stagiaire?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
oe! zo'n bui? Iemand moet gespankt worden zie ik![]()
Nacht, morgenzuster.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 07:53 schreef nachtzuster het volgende:
Mogguh Lobas & Ian
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |