Sorry maar hoort dit niet in de COSquote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben niet al te wild over de vocals.
Maar de intro van My World is te geil voor woorden.
Ianquote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben niet al te wild over de vocals.
Maar de intro van My World is te geil voor woorden.
"Babe" is liev.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:15 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ian![]()
Let Me Break vond ik ook tof, die andere weet ik alweer nie meer, morgen nog eens luisteren![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:09 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ok ik geef toe, ik twijfelde ook![]()
Nah!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:13 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
Als dames zo beginnen word ik toch weer keer op keer verlegen, moet misschien maar eens op cursus, rotsklimmen ofzo schijnt goed te zijn voor mijn zelfvertrouwen/zelfbeeld en gevoel van eigenwaarde.
Bedoel je geil of over de muziek?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry maar hoort dit niet in de COS![]()
Yep hier ook, slaap lekkerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"Babe" is liev.
Maar goed, playtime is over.
Trusten.
Uhhh de muziek nog niet gehoordquote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:18 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Bedoel je geil of over de muziek?![]()
Je bent gewoon een schat!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:17 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nah!
Je bent gewoon een schat, dat mag best gezegd worden.
Pjew, dat valt mee, dacht even dat ik toe was aan een totale make-over.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:10 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ja, omdat wij het toen een keer over afvallen hadden en jij iets zei met 'wij mutsen' of zo toen een andere man de SC binnenkwam.
quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:17 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nah!
Je bent gewoon een schat, dat mag best gezegd worden.
Nou je het zegt, ik wil het regelmatig typen, ook op msn, maar hoe noem je dat voor een man?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:20 schreef ppi het volgende:
[..]
Pjew, dat valt mee, dacht even dat ik toe was aan een totale make-over.
Kan me dat zo niet herinneren, maar zou best kunnen, zie me het woord muts ook wel voor mezelf of voor mannen in het algemeen gebruiken.
Mazzelquote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:26 schreef ppi het volgende:
Tis al veel later dan ik dacht, maar heb vanavond ook tot 20.00 liggen slapen.
Ga zo langzamerhand de tandjes ook maar eens poetsen.
Voor iedereen die gaat slapen welterusten en.
Envoor iedereen die wakker blijft.
Truste (slaap)mutsquote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:26 schreef ppi het volgende:
Gewoon muts gebruiken, als ze zich beledigd voelen in hun mannelijkheid gewoon -5 punten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:24 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Nou je het zegt, ik wil het regelmatig typen, ook op msn, maar hoe noem je dat voor een man?
Het klinkt gewoon niet als je muts zegt tegen een jongen of vent![]()
Hmm, goeie!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:24 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Nou je het zegt, ik wil het regelmatig typen, ook op msn, maar hoe noem je dat voor een man?
Het klinkt gewoon niet als je muts zegt tegen een jongen of vent![]()
Slaap lekker!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:26 schreef ppi het volgende:
Ach wat maakt het uit de slakkengang zit er nog inquote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:28 schreef ppi het volgende:
[..]
Gewoon muts gebruiken, als ze zich beledigd voelen in hun mannelijkheid gewoon -5 punten.
En desnoods zet je voor de niet begrijpende dombo's MUTS M/V
Mocht me nog een beter alternatief te binnenschieten laat ik het weten.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach wat maakt het uit de slakkengang zit er nog in![]()
Ik ook niet Truste ben ook zo wegquote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:38 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
ik snappum niet![]()
Menschen en mutsen, ik ga ook slapen![]()
Trusten![]()
![]()
Hi Sisterquote:Op woensdag 10 oktober 2007 07:53 schreef nachtzuster het volgende:
Mogguh Lobas & Ian
Morguh Lobascaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 07:32 schreef Lobasca het volgende:
mogguh
Herr von Lederhosenquote:
Gewoon lekker doen, ik loop iig niet weg, de dag is net begonnenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wilde net onder de douche springen...
![]()
Ik doe wel ff gezellig een peuk met je, typwonder!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gewoon lekker doen, ik loop iig niet weg, de dag is net begonnen![]()
Ff blazen is idd niet zo'n slecht idee, maar dan moet ik de serverruimte uit, anders krijg ik een waanzinnige wolk Halon in mijn longenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik doe wel ff gezellig een peuk met je, typwonder!![]()
blijf jij dan maar lekker op je plek zitten...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ff blazen is idd niet zo'n slecht idee, maar dan moet ik de serverruimte uit, anders krijg ik een waanzinnige wolk Halon in mijn longen![]()
oe! zo'n bui? Iemand moet gespankt worden zie ikquote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
blijf jij dan maar lekker op je plek zitten...![]()
een stagiaire?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
oe! zo'n bui? Iemand moet gespankt worden zie ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |