abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54654197
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 16:40 schreef speknek het volgende:

[..]

Je zegt het, hij moet wel.
Het gaat niet om Guiliani, het gaat om Robertson die zijn steun uitspreekt voor Guiliani.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 16 november 2007 @ 16:48:08 #227
8369 speknek
Another day another slay
pi_54654350
o.

.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_54656394
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 16:17 schreef -J-D- het volgende:
Jongens, ik heb een tijd terug een post geplaatst over een weddenschap die ik had afgesloten bij unibet.
Ik had gewed dat Clinton en Guliani de twee personen zullen zijn die de verkiezingen gaan uitvechten. Oftwel: zij winnen de voorverkiezing. Als ik de verhalen op internet lees, is Clinton wel zo goed als zeker, als er geen rel boven tafel komt.
Hoe zijn de kansen van Guliani vandaag de dag om de kandidaat namens de republikeinen te worden?
Clinton en Giuliani staan er nú het beste voor, maar dat zegt nog niet zo heel veel. Pas na januari wordt het duidelijker, ik denk dat het nu nog behoorlijk open ligt.

maarja, "Your guess is as good as mine..."
pi_54656438
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 16:27 schreef maartena het volgende:

[..]

Hoog. Maar de endorsement van Pat Robertson heeft mij in in ieder geval afgekeerd van Guiliani. (Pat Robertson is een televangelist die o.a. homohaat spuwt, en abortus een daad van de duivel noemt en dat soort dingen..... heel eng mannetje).
Daar zou ik me niet zoveel van aantrekken, Giuliani kiest niet wie hem gaat steunen, en dit slaat hij natuurlijk niet af.

Zonder de conservatieve basis van de GOP zijn de kansen voor hem aanzienlijk kleiner.
pi_54657728
Clinton is vrij zeker, vooralsnog, maar inderdaad, het kan veranderen, maar Guiliani, misschien toch wat minder zeker. Hij leidt bij de Republikeinen, maar volgens mij niet zoals Clinton bij de Democraten en er zijn nog wel wat inhoudelijke verschillen ook, dus de kans is groot dat naarmate er meer kandidaten uit de race stappen bij de Republikeinen, er meer en meer een anti-Guiliani verschijnt.
pi_54657734
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 09:31 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat is elke frame van een video.
Hillary lijkt er patent op te hebben (Bush kan er trouwens ook wat van):

Mijn favoriet (geedit):
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_54658032
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 19:31 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Hillary lijkt er patent op te hebben (Bush kan er trouwens ook wat van):

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Mijn favoriet (geedit):
[ afbeelding ]
Clinton komt vaak in het nieuws en op Clinton wordt veel gelet, hetzelfde geldt voor George.
pi_54670002
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 02:16 schreef Evil_Jur het volgende:

That's just scary...
De junken op Centraal kijken nog minder glazig uit hun doppen.

Ze wordt waarschijnlijk - netzoals Kennedy destijds - helemaal volgepropt met de modernste medicamenten, waarschijnlijk kan ze de druk niet aan of ze lijdt aan iets anders...
Hoe je het ook wendt of keert, het Amerikaanse Volk zit niet te wachten op zo'n tante die niet op eigen kracht de zaken kan afhandelen.

[ Bericht 8% gewijzigd door JohnDope op 17-11-2007 11:30:40 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_54670588
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 11:15 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ze wordt waarschijnlijk - netzoals Kennedy destijds - helemaal volgepropt met de modernste medicamenten, waarschijnlijk kan ze de druk niet aan of ze lijdt aan iets anders...
Hoe je het ook wendt of keert, het Amerikaanse Volk zit niet te wachten op zo'n tante die niet op eigen kracht de zaken kan afhandelen.
Dit kan ook maar 1 persoon van dit hele forum schrijven he .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_54670670
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 11:54 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Dit kan ook maar 1 persoon van dit hele forum schrijven he .
Met alle respect, maar heb jij wel eens een doorgewinterde junk gezien?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_54670695
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 11:59 schreef JohnDope het volgende:
Met alle respect, maar heb jij wel eens een doorgewinterde junk gezien?
, de laatste tijd niet al te veel, het lijkt alsof ze preventief geruimd worden in Rotterdam .
pi_54670721
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 12:01 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

, de laatste tijd niet al te veel, het lijkt alsof ze preventief geruimd worden in Rotterdam .
Dan ben jij wel met mij eens dat die Junken een stuk minder glazig uit hun ogen kijken, dunkt mij.
pi_54670809
Als je zoals deze kandidaten miljoenen keren per jaar op de foto gezet wordt, in werkelijk alle standen en posities komen er dit soort foto's uit. Op de achtergrond zie je 't CNN logo, waarschijnlijk stond 't bol van de lichten, misschien stond ze strak van de zenuwen enz. enz.

Mijn punt was dat jij zoals altijd zo vooringenomen als wat bepaald dat
- ze strak staat aan de drugs of moderne medicamenten
- kennedy dat ook stond
- ze de druk niet aan kan / erger
- het amerikaanse volk daar dus niet op zitten te wachten.

Knappe conclusie op basis van een fotootje . Maar goed deze discussie hebben we al een keer of 3 gehad dus die stopt hier, voor 't te ver offtopic gaat.
  zaterdag 17 november 2007 @ 12:10:28 #239
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_54670825
Voor mijn gevoel kijkt elke Amerikaan op tv zo. Die gasten staan altijd stijf van de makeup en bijwerkingen enzo.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_54670962
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 12:10 schreef ethiraseth het volgende:
Voor mijn gevoel kijkt elke Amerikaan op tv zo. Die gasten staan altijd stijf van de makeup en bijwerkingen enzo.
Ik heb het ook niet over die makeup, botox e.d. maar puur over die glazige uitstraling van haar ogen.
pi_54670975
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 12:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je zoals deze kandidaten miljoenen keren per jaar op de foto gezet wordt, in werkelijk alle standen en posities komen er dit soort foto's uit. Op de achtergrond zie je 't CNN logo, waarschijnlijk stond 't bol van de lichten, misschien stond ze strak van de zenuwen enz. enz.
Nee daar komt het niet door, die glazige blik van haar is echt een bijwerking van medicijnen.
pi_54690323
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 12:09 schreef PietjePuk007 het volgende:

Mijn punt was dat jij zoals altijd zo vooringenomen als wat bepaald dat
- ze strak staat aan de drugs of moderne medicamenten
- kennedy dat ook stond
- ze de druk niet aan kan / erger
- het amerikaanse volk daar dus niet op zitten te wachten.

Knappe conclusie op basis van een fotootje . Maar goed deze discussie hebben we al een keer of 3 gehad dus die stopt hier, voor 't te ver offtopic gaat.
In Amerika doen ze niet anders, dan op basis van foto's conclusies trekken. Maar ik vind het inderdaad ook nogal overtrokken
pi_54696294
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 11:15 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Toch kozen ze voor Bush/Cheney.. de ene stikte bijna in een pretzel (dat is nog verdomd moeilijk) en de andere stelt al jaren het ultieme hartinfarct uit...
pi_54716899
pi_54720712
Ik zag 'm gisteren op Fox. Daar werd Huckabee ook geinterviewd. Vergeleken met Bush is iedereen een spraakwaterval, maar wat komt die man goed uit z'n woorden.

Zijn meest revolutionaire plan (niet van hemzelf) is de fair tax. Door alleen btw te heffen (24%) hoopt hij onder meer de inkomstenbelasting af te schaffen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_54721154
Bill Hicks zou het verzonnen kunnen hebben...
pi_54747961
quote:
Former Bay State Gov. Mitt Romney’s presidential campaign furiously denied rumors yesterday that his own supporters were involved in calls placed to voters in Iowa and New Hampshire that spread anti-Romney smears under the guise of conducting a poll.
http://news.bostonherald.(...)bg?articleid=1045910

O-oh...
  Moderator woensdag 21 november 2007 @ 13:08:39 #249
8781 crew  Frutsel
pi_54762469
Stel je voor zeg dat die man president wordt. Ik hoopte eigenlijk dat de Christenfundamentalistische hype weer over aan het gaan was...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')