abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53825716
Waaarom !

Het is echt niet normaal hoe slecht die wegen daar zijn.
Overal langs de kant van de weg zie je kapot gescheurde banden liggen.
Die sporen en gaten in het asfalt kan je bijna in zwemmen zo diep! Levensgevaarlijk met regen
Om over de knooppunten nog maar te zweigen... Ziek scherpe bochten kom je tegen waar overal de vangrail al aan gort is gereden. En de troep opruimen ?? Owneee waarom ? Laat maar lekker liggen, het is toch al 1 grote bende langs de snelweg dus waarom opruimen en opknappen ?

Bah wat een klote wegennet

Zeur ik of is België gewoon heel erg achterstandig met onderhoud aan hun wegennet ?
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 23:13:53 #2
182073 invine
blablabla etc.
pi_53826138
ze zijn wel beter verlicht (wat ik persoonlijk niet fijn vind maarja dat ben ik).

en je hebt gelijk, belgische wegen zijn kut. als ik naar belgie rijd ga ik bij valkenswaard de grens over en je hoeft het bord met Belgie maar gepasseerd te zijn en BAM een kuil.. en dan maar te zwijgen over de mini invoegstroken en de borden waarop staat waar je heen moet (welke?).
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_53826318
Belgie heeft wel het enige 100% verlichte snelweg-netwerk ter wereld

maar waarom de kwaliteit zo laag is, een verschil in wegenbelasting misschien?
lijkt mij vrij logisch
pi_53826508
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 23:20 schreef Roellie80 het volgende:
Dat kan ook alleen een Belg bedacht hebben he? In plaats van de kuilen te repareren lampen neerzetten zodat je de kuilen beter ziet
Te huur, per minuut of voor een uur.
pi_53826602
Mijn vriend is een Belg en vraagt zich af waarom hier altijd maar dan ook echt altijd wegwerkzaamheden zijn die vaak overbodig zijn en voor files zorgen...volgens hem
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 23:31:38 #6
182073 invine
blablabla etc.
pi_53826632
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 23:20 schreef Roellie80 het volgende:

maar waarom de kwaliteit zo laag is, een verschil in wegenbelasting misschien?
lijkt mij vrij logisch
niet 100%, als je bij valkenswaard richting lommel gaat dus in belgie, die weg waarop je rijd is 0% verlicht!
pi_53826867
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 23:31 schreef invine het volgende:

[..]

niet 100%, als je bij valkenswaard richting lommel gaat dus in belgie, die weg waarop je rijd is 0% verlicht!
En ook Breda - Antwerpen is niet overal even netjes verlicht.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_53826878
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 23:30 schreef Mejoon het volgende:
Mijn vriend is een Belg en vraagt zich af waarom hier altijd maar dan ook echt altijd wegwerkzaamheden zijn die vaak overbodig zijn en voor files zorgen...volgens hem
Moet je hem ook nog uitleggen wat ie elke avond in bed moet doen? ok flauw
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 23:42:00 #9
182073 invine
blablabla etc.
pi_53826917
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 23:40 schreef existenz het volgende:

[..]

pi_53826943
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 23:42 schreef invine het volgende:

[..]

Nee schat, dat gat moet je vullen! Niet het licht aan doen!

dinsdag 9 oktober 2007 @ 23:52:02 #11
182073 invine
blablabla etc.
pi_53827174
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 23:42 schreef existenz het volgende:

[..]

Alle zeg maar anders kan ik da toch nie goe zien!

pi_53827228
Ik krijg nu een

idee

Sorry Alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
pi_53827832
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 23:40 schreef existenz het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee
pi_53827900
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 23:42 schreef existenz het volgende:

[..]

He hij is half Engels ennuh woont in NL voor zn studie hoor..dus geen Belgengrappen over hem
pi_53829384
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 23:31 schreef invine het volgende:

[..]

Dat is dan ook geen snelweg.

Maar gelukkig gaan de meeste lampen langs de snelwegen tegenwoordig om 0.00 uit. Dat rijdt een stuk relaxter.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  woensdag 10 oktober 2007 @ 09:10:29 #16
53151 T42
Pinball Wizard
pi_53831119
die wegen zijn zo slecht om auto's te weren
pi_53831132
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 23:27 schreef Eindewege het volgende:

[..]

Dat kan ook alleen een Belg bedacht hebben he? In plaats van de kuilen te repareren lampen neerzetten zodat je de kuilen beter ziet
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_53831433
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 23:27 schreef Eindewege het volgende:

[..]

woensdag 10 oktober 2007 @ 10:25:25 #19
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_53832744
Als je de A78 vanaf Heerlen helemaal naar Maasmechelen afrijd, zie je eerst een stukje slechte wegdek, en meteen bij Belgie een stuk goeie wegdek. Helaas wel maar voor even

Wanneer komen jullie nou bij Nederland, dan kunnen we dat fixen!
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
pi_53836650
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:25 schreef Draganta het volgende:
Als je de A78 vanaf Heerlen helemaal naar Maasmechelen afrijd, zie je eerst een stukje slechte wegdek, en meteen bij Belgie een stuk goeie wegdek. Helaas wel maar voor even

Wanneer komen jullie nou bij Nederland, dan kunnen we dat fixen!
dude....
  woensdag 10 oktober 2007 @ 13:33:39 #21
182073 invine
blablabla etc.
pi_53837400
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 02:16 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Dat is dan ook geen snelweg.

Maar gelukkig gaan de meeste lampen langs de snelwegen tegenwoordig om 0.00 uit. Dat rijdt een stuk relaxter.
heb nooit gezegd dat het een snelweg is
pi_53837821
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 13:33 schreef invine het volgende:

[..]

heb nooit gezegd dat het een snelweg is
Nee, maar de posting waarop je reageerde gaf dat wel aan...
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_53838012
3 weken geleden een goede kennis overleden door aquaplanning op een betonbaan in belgie
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  woensdag 10 oktober 2007 @ 14:03:54 #24
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_53838092
Omdat er veel wegen zijn, en onderhoud veel geld kost. België is ook een traffiekland met veel zwaar verkeer wat onze snelwegen snel aan gort rijdt. Maar je hebt wel gelijk natuurlijk, de wegen hier zijn bij momenten barslecht. Dat zijn ze heus niet allemaal.
Die paar keren dat ik naar Nederland ben geweest was het echt genieten op de snelweg (voor zover er geen file was ) wat kwaliteit van het wegdek betreft. Langs de andere kant vind ik de kleine wegen in Nederland veel kutter: ontzettend nauwe rijstroken (al is mijn vehikel wel iets breder dan normaal). Je hebt dan zo van die gebroken lijnen aan de zijkant, ongeveer 30 cm van de rand van het asfalt, fietssuggestiestroken neem ik aan, maar al het autoverkeer gaat erop gaan rijden om elkaar te kunnen kruisen. Laatst moest ik passeren langs Cadzand, via de kleinere wegen met 1 rijstrook in elke richting, en daar stonden kilometerslang na elkaar geparkeerde auto's, zodanig dicht bij de rand van het wegdek dat je nu pas echt last kreeg van die nauwe rijstroken. Hele kilometers was het dus aan een slakkegangetje auto's kruisen. Dan nog liever een slecht maar uitgebreid wegennet waar je plaats genoeg hebt.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 14:50:57 #25
182073 invine
blablabla etc.
pi_53839292
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 14:03 schreef MMach het volgende:
Omdat er veel wegen zijn, en onderhoud veel geld kost. België is ook een traffiekland met veel zwaar verkeer wat onze snelwegen snel aan gort rijdt. Maar je hebt wel gelijk natuurlijk, de wegen hier zijn bij momenten barslecht. Dat zijn ze heus niet allemaal.
Die paar keren dat ik naar Nederland ben geweest was het echt genieten op de snelweg (voor zover er geen file was ) wat kwaliteit van het wegdek betreft. Langs de andere kant vind ik de kleine wegen in Nederland veel kutter: ontzettend nauwe rijstroken (al is mijn vehikel wel iets breder dan normaal). Je hebt dan zo van die gebroken lijnen aan de zijkant, ongeveer 30 cm van de rand van het asfalt, fietssuggestiestroken neem ik aan, maar al het autoverkeer gaat erop gaan rijden om elkaar te kunnen kruisen. Laatst moest ik passeren langs Cadzand, via de kleinere wegen met 1 rijstrook in elke richting, en daar stonden kilometerslang na elkaar geparkeerde auto's, zodanig dicht bij de rand van het wegdek dat je nu pas echt last kreeg van die nauwe rijstroken. Hele kilometers was het dus aan een slakkegangetje auto's kruisen. Dan nog liever een slecht maar uitgebreid wegennet waar je plaats genoeg hebt.
ieder zijn ding natuurlijk, en het is maar wat je gewent bent!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')