Die lijst heb je vast en zekers standaard in je clip-board staan.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
jamaar laat me niet zo snel omlullen he door 1 simpel mailtje...
Eerst een mailtje met uitgebreide fotoreportage van je tetters, jopen, petjoeka's, memmen, sjakamazoeko's, hooters, uiers, jetsers, doppen, harry's, prammen, koplampen, berenneuzen, boobies, zuigkometen, knijpkanjers, bloemkolen, meloenen, bonbonella's, bep en toos, boordkanonnen, kokosnoten,melkkannen, pappen, peren over de schutting, talenten, weapons of mass destruction, loenzen, charmes, knockers, airbags,blijmakers, chestikels, knotsen, katsers, joekels, sloopkogels, bigg'ns, batsers, flubbers, yecko's, bamboocha's oftewel Decolleté
nope, 10 ...hoezo ?quote:
quote:
uhuh!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:20 schreef ppi het volgende:
[..]
Die lijst heb je vast en zekers standaard in je clip-board staan.
Ik leg 'm niet uit heur!quote:
Ga gelijk een tv kopenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Je weet dat NIet ???? Prison Break!!!!!!!!!!!!!!!! Michael Scofield!!!!!
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Deze post had jij ergens onder je Ctrl (helppppppppppp +![]()
) toetsje
![]()
vtel eens?quote:
Joegoslaaf gehuurd van je zuurverdiende centjes ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:22 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nein nummer twee en één zijn niet meer.
quote:
Nou , ben er een beetje allert op geworden sinds Scanman op bepaalde momenten wat spelfouten maakt, zeg maarquote:
Hij heb vanavond met gevaar voor eigen leven een ban geriskeerd op VOL voor een schone maagd jonkvrouwe !quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:24 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ian is niet mijn heetste man.
Karakter speelt ook mee.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:24 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ian is niet mijn heetste man.
Karakter speelt ook mee.
Veel dingen zijn zelf gemaakt alleen maar lekker als je ook echt zelfgemaakte ingrediënten er voor gebruikt. Dingen waar bewerkte producten in zitten smaken vaak maar half.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:14 schreef ppi het volgende:
Daar kan ik me iets bij voorstellen.
Veel dingen zijn zelfgemaakt lekkerder maar (dubbel)vla hoort daar meestal niet bij.
Leest je moeder niet stiekum mee..
ohw ik lees niet na wat ik post, sterker ik denk niet na wat ik post ...beetje jammer want krijg er meestal later spijt vanquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nou , ben er een beetje allert op geworden sinds Scanman op bepaalde momenten wat spelfouten maakt, zeg maar![]()
![]()
Whehehe.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:24 schreef ppi het volgende:
[..]
Joegoslaaf gehuurd van je zuurverdiende centjes ?
Ik ben geen looserrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:24 schreef ppi het volgende:
Al die loosers zitten nog op pagina 5
Dus jij bent nu ook druk bezig onder het bureau?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nou , ben er een beetje allert op geworden sinds Scanman op bepaalde momenten wat spelfouten maakt, zeg maar![]()
![]()
Ben niet te huurquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:24 schreef ppi het volgende:
[..]
Joegoslaaf gehuurd van je zuurverdiende centjes ?
Denk jij uberhaupt weleens ????quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw ik lees niet na wat ik post, sterker ik denk niet na wat ik post ...beetje jammer want krijg er meestal later spijt van![]()
Ach , als je het de ochtend daarna edit, komt het soms in de FBquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw ik lees niet na wat ik post, sterker ik denk niet na wat ik post ...beetje jammer want krijg er meestal later spijt van![]()
Ian haalde wel de hete kolen uit het vuurquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:25 schreef ppi het volgende:
[..]
Hij heb vanavond met gevaar voor eigen leven een ban geriskeerd op VOL voor een schone maagd jonkvrouwe !
Soms....of ik wel ofniet hotmail lees bijvoorbeeldquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus jij bent nu ook druk bezig onder het bureau?![]()
hioe bedooel jre?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus jij bent nu ook druk bezig onder het bureau?![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Soms....of ik wel ofniet hotmail lees bijvoorbeeld![]()
Je moeder heeft gelijk, luister goed naar haarquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Veel dingen zijn zelf gemaakt alleen maar lekker als je ook echt zelfgemaakte ingrediënten er voor gebruikt. Dingen waar bewerkte producten in zitten smaken vaak maar half.
Me moeder snap niet veel van internet, ze weet net hoe d'r e-mail werkt. Verder zit het internet vol met potentiële verkrachters en schoften. Me vader zou het heel misschien wel kunnen, maar ook die hangt de theorie aan dat fora plekken zijn voor het tuig der aarde.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Deze mededeling brengt me bijnaaaaaaaaaaa op een idee!!!!!
Ian op zn knietjes en de baan is zo binnenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Kom onder dat bureau vandaan Gertje!!!!![]()
Ongetwijfeldquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:27 schreef ppi het volgende:
[..]
Hebben ze de hand aan zichzelf geslagen na de devastating ervaring met jou ?
Ik zie de3finitief af van een tagjequote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ian op zn knietjes en de baan is zo binnen![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ian op zn knietjes en de baan is zo binnen![]()
Ik zie indoorquote:
Wassie weg dan ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik kan ook niet heel even weg hè?
Ik geloof niet dat je met overdreven paranoiditeit zulke dingen voor bent. Eerder gezond verstand.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:29 schreef ppi het volgende:
Je moeder heeft gelijk, luister goed naar haar![]()
Maar mijn moeder wet niet eens hoe de computer aangaat...
Post je vader hier ook dan![]()
nu moest ik wel klikken, dacht dat het een dude wasquote:
Ben ik ook ...maar dan en vrouwelijkequote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
nu moest ik wel klikken, dacht dat het een dude was![]()
True, maar tot zo verquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:34 schreef ppi het volgende:
[..]
Wie niet waagt die niet wint.
Beter eens geschoten dan de beer in het bos gelaten.
behoorlijk jaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben ik ook ...maar dan en vrouwelijke![]()
Toen ik mijn mams een keer naar Ventrilo liet luisteren vroeg ze of die 'man' in mij computer zatquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je met overdreven paranoiditeit zulke dingen voor bent. Eerder gezond verstand.
En nee hij komt hier niet: dat tuig interesseert hem niet zo veel [ afbeelding ]
Nee, paranoia helpt niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je met overdreven paranoiditeit zulke dingen voor bent. Eerder gezond verstand.
En nee hij komt hier niet: dat tuig interesseert hem niet zo veel [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:39 schreef mootie het volgende:
Toen ik mijn mams een keer naar Ventrilo liet luisteren vroeg ze of die 'man' in mij computer zat![]()
Aan mij ligt het niet, ik ben hele avond al bezig het niveau in dit topic dusdanig te verhogen, dat het nog iets intellectueels heeft.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet je het nog maar een keer proberen, misschien dat je volgende topic beter wordt
Idd, en van wat ik er van teruggelezen heb (alles dus) is je dat ook uitstekend geluktquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Aan mij ligt het niet, ik ben hele avond al bezig het niveau in dit topic dusdanig te verhogen, dat het nog iets intellectueels heeft.![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Aan mij ligt het niet, ik ben hele avond al bezig het niveau in dit topic dusdanig te verhogen, dat het nog iets intellectueels heeft.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |