Ohhhhhhhhhhh ja, alsof jij niet zou open doen als de bel gingquote:
Pfff en iedereen zegt altijd tegen mij dat ik zo verlegen ben!!! Dus ik dacht laat ik eens ruig doen!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja je drukte je wel heel erg expleciet en schaamteloos uit![]()
Ja, enquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:08 schreef ppi het volgende:
[..]
Ongeschoren broekie zonder vaste woon/thuis of verblijfplaats...
roken?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:09 schreef TherAngelina het volgende:
Hoiii!
Eindelijk klaar met werken.
En:![]()
![]()
Wie's da? Die met dat hangende ooglid en dat Brianesque vaseline-stemmetje? Ik zeg: op een vlot zetten en af laten drijven.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gert, wat vinjij nou van die ten Cate?![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhh ja, alsof jij niet zou open doen als de bel ging![]()
Hulde! Driewerf hulde voor dit feit!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Pfff en iedereen zegt altijd tegen mij dat ik zo verlegen ben!!! Dus ik dacht laat ik eens ruig doen!![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Echt niet kijk maar uit anders maak ik een gespikkelde beer van je!![]()
Nu je deze foto toch post...APK niet in de buurt?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tja smaken verschillen
Lekkere geile Bommiequote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Pfff en iedereen zegt altijd tegen mij dat ik zo verlegen ben!!! Dus ik dacht laat ik eens ruig doen!![]()
Ik had hem nog graag heel lang daar in amsterdam willen zien, ik heb genoten van de beste man en dito prestatiesquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie's da? Die met dat hangende ooglid en dat Brianesque vaseline-stemmetje? Ik zeg: op een vlot zetten en af laten drijven.![]()
OMFG!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lekkere geile Bommie
Wil je met me naar Tokio
Je Peetra
kusjes xx ( voor eeuwig de jouwe)
ps. Wel 3 uur in de rij staan, maar das wel geil toch![]()
ZOIETS![]()
Ja jij had het me toch ingefluisterd, dat ik zo moest doen!!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lekkere geile Bommie
Wil je met me naar Tokio
Je Peetra
kusjes xx ( voor eeuwig de jouwe)
ps. Wel 3 uur in de rij staan, maar das wel geil toch![]()
ZOIETS![]()
Daar kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet zo'n vla fan. Me moeder maakt het altijd zelf en eerlijk gezegd word ik daar niet zo vrolijk van.
Doe mij maar jullie Willem.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik had hem nog graag heel lang daar in amsterdam willen zien, ik heb genoten van de beste man en dito prestaties![]()
Ian _ Nickquote:
Is het goed als ik hem gewoon tof vind?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ian _ Nick
Luistert
Hij is DE geilste man op aarde![]()
DE LOST man nr.1
Heerlijk om op in te slapenof tandenpoetsen
![]()
jamaar laat me niet zo snel omlullen he door 1 simpel mailtje...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja jij had het me toch ingefluisterd, dat ik zo moest doen!!!!![]()
Nope, Petraa heeft hem ff laten checken.............quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
OMFG!![]()
Heb ik mijn password weer laten slingeren ?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ian _ Nick
Luistert
Hij is DE geilste man op aarde![]()
DE LOST man nr.1
Heerlijk om op in te slapenof tandenpoetsen
![]()
Ga eens dood!quote:
*roarrrrr* !!!quote:
Wie is dat ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:16 schreef petraa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is de geilste man op aarde!!!
de dirigent van de jostiband!quote:
Deze post had jij ergens onder je Ctrl (helppppppppppp +quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
jamaar laat me niet zo snel omlullen he door 1 simpel mailtje...
Eerst een mailtje met uitgebreide fotoreportage van je tetters, jopen, petjoeka's, memmen, sjakamazoeko's, hooters, uiers, jetsers, doppen, harry's, prammen, koplampen, berenneuzen, boobies, zuigkometen, knijpkanjers, bloemkolen, meloenen, bonbonella's, bep en toos, boordkanonnen, kokosnoten,melkkannen, pappen, peren over de schutting, talenten, weapons of mass destruction, loenzen, charmes, knockers, airbags,blijmakers, chestikels, knotsen, katsers, joekels, sloopkogels, bigg'ns, batsers, flubbers, yecko's, bamboocha's oftewel Decolleté
quote:
Hier alvast een fotoreportage van me meloenen, de rest volgt snel!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eerst een mailtje met uitgebreide fotoreportage van je tetters, jopen, petjoeka's, memmen, sjakamazoeko's, hooters, uiers, jetsers, doppen, harry's, prammen, koplampen, berenneuzen, boobies, zuigkometen, knijpkanjers, bloemkolen, meloenen, bonbonella's, bep en toos, boordkanonnen, kokosnoten,melkkannen, pappen, peren over de schutting, talenten, weapons of mass destruction, loenzen, charmes, knockers, airbags,blijmakers, chestikels, knotsen, katsers, joekels, sloopkogels, bigg'ns, batsers, flubbers, yecko's, bamboocha's oftewel Decolleté
al sinds een niet nader te benomen servivalspelletje tijdens een BB-seizoenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Deze post had jij ergens onder je Ctrl (helppppppppppp +![]()
) toetsje
![]()
Dat is iets wat jou nooooooooooooit meer gaat lukken!!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ga eens dood!![]()
Hiero kijk nu wat je doet binnen 10 minuten![]()
Ik wilde mijn leven beteren![]()
Ohhh okquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
de dirigent van de jostiband!![]()
Een nummer 2 tjequote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:18 schreef TherAngelina het volgende:
Mijn heetste man op aarde is niet beroemd.
Ian is beroemd op FOK!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:18 schreef TherAngelina het volgende:
Mijn heetste man op aarde is niet beroemd.
Tiep jij met 1 vingerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
al sinds een niet nader te benomen servivalspelletje tijdens een BB-seizoen![]()
Die lijst heb je vast en zekers standaard in je clip-board staan.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
nope, 10 ...hoezo ?quote:
quote:
uhuh!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:20 schreef ppi het volgende:
[..]
Die lijst heb je vast en zekers standaard in je clip-board staan.
Ik leg 'm niet uit heur!quote:
Ga gelijk een tv kopenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Je weet dat NIet ???? Prison Break!!!!!!!!!!!!!!!! Michael Scofield!!!!!
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Deze post had jij ergens onder je Ctrl (helppppppppppp +![]()
) toetsje
![]()
vtel eens?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |