Harstikke bruin en gisteren ook nog jarig geweest!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:42 schreef Veulen het volgende:
Mootie is terug uit portugal [ afbeelding ]
En jij ook uit Frankrijk. Maar mag Moots Portugal niet meer inquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:42 schreef Veulen het volgende:
Mootie is terug uit portugal [ afbeelding ]
quote:
Gluurderquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:52 schreef ppi het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige waarbij de ene keer een fobo in een nieuwe pagina opent en de andere keer in dezelfde ??
Bijna een volwaardige reden om naar VOL te switchen, ware het niet dat het inschrijven daar boven mijn intellectuele capaciteiten lag![]()
Hey sloyriequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
En jij ook uit Frankrijk. Maar mag Moots Portugal niet meer in![]()
Gilles de la Flamousse zal je bedoelen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Heeft ie nu last gekregen van Gilles de la tourette ????![]()
Ja ja jaquote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:52 schreef mootie het volgende:
Harstikke bruin en gisteren ook nog jarig geweest!![]()
Veulieeeeeeeeee!![]()
Fotoquote:
Neeeehhhhquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Foto![]()
( ff in mijn archiefje duiken)![]()
Of in het nederlands Gilles de la Kut.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gilles de la Flamousse zal je bedoelen.![]()
Ola Veulents.. Weer heel terug dusquote:
Jij ook Paardjequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nog vele vele jaren...
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:00 schreef kleinzusje het volgende:
Dames willen jullie mijn nieuwe lekker ding bewonderen![]()
![]()
Ahh respect voor me , kijk daar hou ik vanquote:
Echt niet kijk maar uit anders maak ik een gespikkelde beer van je!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:59 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
Op VOL geven ze een ban voor minder
Dooreten![]()
Valt best mee, op beide fora is het soms gokken waar een ban wel of niet voor verkregen wor...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:59 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
Op VOL geven ze een ban voor minder
Dooreten![]()
Kut daar gaat de layout weer !!! nou kom maar op danquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:00 schreef kleinzusje het volgende:
Dames willen jullie mijn nieuwe lekker ding bewonderen![]()
![]()
Hmzz ik ben ook in een bagger bui!!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:02 schreef kleinzusje het volgende:
Gatver![]()
Ik ben in een soort baggerliefdes bui![]()
Bommeldingetje ( zucht)quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Valt best mee, op beide fora is het soms gokken waar een ban wel of niet voor verkregen wor...
Trouwens bannen is maar een fabel volgens mij![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Valt best mee, op beide fora is het soms gokken waar een ban wel of niet voor verkregen wor...
quote:
Ik ben nog heul niet jarig, dat duurt nog 6 weken ofzoquote:
Ik post heel wat minder vaak kut dan anderen gelul. Maar toch bedankt voor je fobo-complimentje.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Of in het nederlands Gilles de la Kut.![]()
Hij is van lost en zeer zeker een lekker ding. Hoewel ik ze persoonlijk liever zonder prikharen zie.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:04 schreef petraa het volgende:
Oef wiesda ?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik post heel wat minder vaak kut dan anderen gelul. Maar toch bedankt voor je fobo-complimentje.![]()
Gert, wat vinjij nou van die ten Cate?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik post heel wat minder vaak kut dan anderen gelul. Maar toch bedankt voor je fobo-complimentje.![]()
sow, wat ben jij serieus, is je dubbelvla op ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:
Ja verdomme en jij reageer niet!!! Heb ik weer!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:05 schreef versabommie het volgende:
Hoi Petraa, KZ...![]()
Peet...zat jij nu te spammen ? allemaal oneerbare voorstellen in mijn hotmail![]()
Ik ben eigenlijk niet zo'n vla fan. Me moeder maakt het altijd zelf en eerlijk gezegd word ik daar niet zo vrolijk van.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:04 schreef ppi het volgende:
Is ook lekker maar het langzaam vermengen van de vanille en chocolade smaaksensaties in je mond doet chocoladepudding verbleken.
Dubbelvla
[afbeelding]
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gert, wat vinjij nou van die ten Cate?![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gert, wat vinjij nou van die ten Cate?![]()
Tja je drukte je wel heel erg expleciet en schaamteloos uitquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja verdomme en jij reageer niet!!! Heb ik weer!!![]()
Bite me!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |