quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:49 schreef mootie het volgende:
Zou blauw mij staan?
Nee, zelfs doorzichtig niet.....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:49 schreef mootie het volgende:
Zou blauw mij staan?
Jij bent niet onaardig genoeg om mod te worden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:49 schreef mootie het volgende:
Zou blauw mij staan?
Ranzige kutuser, opbokken!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij bent niet onaardig genoeg om mod te worden.
Nee hou het maar gewoon Groen!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:49 schreef mootie het volgende:
Zou blauw mij staan?
ff kijken hoe blauw je staatquote:
Ik hoorde m´n naamquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Lof beâh.!![]()
![]()
![]()
Maar nu heb je wel weer genoeg de tolerante FA uitgehangen. Ga es terug naar dat kneutierige forum van je en ontsla wat mods..![]()
Heb jij issues met kuikentjes ofzo?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een soort afro-amerikaan met afgekeurde zuivelproducten erbovenop.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oeps, qoute ik deze nou per ongeluk!?
Ik had het toch over negerts en zuivel!?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:01 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Heb jij issues met kuikentjes ofzo?![]()
whehehe... valt mee hoor, heb wel ergere dingen gelezen zo door de tijd heen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Behalve dan als je het op Vol zegt tegen een modje![]()
Weet je wat je met Ian moet doen !!! Gewoon negerenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:01 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Heb jij issues met kuikentjes ofzo?![]()
Als "een user" op VOL nou ineens bijvoorbeeld zegt: "Sterft, gij frigide bokjosti!"...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
whehehe... valt mee hoor, heb wel ergere dingen gelezen zo door de tijd heen.![]()
Verplicht modereren voor twee maanden......quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als "een user" op VOL nou ineens bijvoorbeeld zegt: "Sterft, gij frigide bokjosti!"...
Wat zijn dan de maatregelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |