Ik heb gehoord dat je je moet inkopen. Het kost een paar centen, maar je bent dan ook op zeker "de kop van jut"quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Leg jij 's uit hoe het wél moet dan.
Met je eierdopje.
Ik denk niet had je jezelf dan horizontaal omhoog kunt werken bij Yvonnequote:
Ik maak Danny al rijk door de banner onder de OP gewoon te laten staan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je je moet inkopen. Het kost een paar centen, maar je bent dan ook op zeker "de kop van jut"
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:49 schreef mootie het volgende:
Zou blauw mij staan?
Nee, zelfs doorzichtig niet.....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:49 schreef mootie het volgende:
Zou blauw mij staan?
Jij bent niet onaardig genoeg om mod te worden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:49 schreef mootie het volgende:
Zou blauw mij staan?
Ranzige kutuser, opbokken!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij bent niet onaardig genoeg om mod te worden.
Nee hou het maar gewoon Groen!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:49 schreef mootie het volgende:
Zou blauw mij staan?
ff kijken hoe blauw je staatquote:
Ik hoorde m´n naamquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Lof beâh.!![]()
![]()
![]()
Maar nu heb je wel weer genoeg de tolerante FA uitgehangen. Ga es terug naar dat kneutierige forum van je en ontsla wat mods..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |