was het nog een computerbeurs dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:50 schreef FredvZ het volgende:
Owja, voor wie het nog niet wist: dit jaar geen HCC!Dagen, maar ZOOM Experience. Wat dus alleen maar over foto's gaat.
Ben benieuwd hoeveel mensen uit gewoonte toch het laatste weekend van novemeber naar Utrecht gaan om er dan in Jaarbeurs pas achter komen dat er geen HCC!Dagen zijn. Zie het ook nog wel gebeuren dat er mensen op de Zoom Experience lopen en er dán pas achterkomen dat het geen computerbeurs is.
Cinerama! dan de kuip innd en dan pas schouwburgplein!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:46 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Zo geweldig vind ik Pathe Schouwburgplein niet, geef mij de Kuip maar
Er stonden ook wat computermannetjes verstopt tussen de inkt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:17 schreef mschol het volgende:
was het nog een computerbeurs dan?
Wie ging er überhaupt nog naar de HCCquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:50 schreef FredvZ het volgende:
Owja, voor wie het nog niet wist: dit jaar geen HCC!Dagen, maar ZOOM Experience. Wat dus alleen maar over foto's gaat.
Ben benieuwd hoeveel mensen uit gewoonte toch het laatste weekend van novemeber naar Utrecht gaan om er dan in Jaarbeurs pas achter komen dat er geen HCC!Dagen zijn. Zie het ook nog wel gebeuren dat er mensen op de Zoom Experience lopen en er dán pas achterkomen dat het geen computerbeurs is.
80 %jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:17 schreef mschol het volgende:
[..]
was het nog een computerbeurs dan?
ik kan me alleen maar inktrefilltentjes herrinneren..
de eerste 2 x dat ik er naar toe ging (rond 1999-2000 ofzo) was het nog echt een computer beurs...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
80 %ja
Voor de rest Mycom, Dynabyte, Alternate etc, de grotere ketens.
De goede oude tijdquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:26 schreef mschol het volgende:
de eerste 2 x dat ik er naar toe ging (rond 1999-2000 ofzo) was het nog echt een computer beurs...
met aanbiedingen, nu is het dat niet meer...
Gratis muizen en muismatten vangen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:04 schreef dikkedorus het volgende:
Meedoen aan alle verlotingen en prijsvragen.
1 |
Je staat nog raar te kijken hoe vaak die fout gemaakt wordt....quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:13 schreef Geqxon het volgende:
[ code verwijderd ]
En ik het maar vreemd vinden waarom hij telkens het eerste item oversloeg.
uhuhquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:07 schreef FredvZ het volgende:
Voor het maken van en php-tje maakt het toch niet zoveel uit welke OS je gebruikt, als je maar kan typen
Ben aan het bellen geweest omdat die sukkels de kabels voor me tv niet hebben aangesloten op de straatkast of hoe de fuck dat heetquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:45 schreef FredvZ het volgende:
Wat een rust vandaag hier, zeker allemaal van het weekend aan het genieten?
D'r zit een knopje op om hem op volledig scherm te zettenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:18 schreef BlueCurl het volgende:
uhuhmaar maar maar ik zit in een klein rot scherm te tikken in vmware voor ubuntu
Tis maar 1 kabeltje heurquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:23 schreef WyriHaximus het volgende:
Ben aan het bellen geweest omdat die sukkels de kabels voor me tv niet hebben aangesloten op de straatkast of hoe de fuck dat heet.
Mits VMWare Tools geinstalleerd is. Bij deze de tip.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:31 schreef FredvZ het volgende:
[..]
D'r zit een knopje op om hem op volledig scherm te zetten
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |