Als je een WannadooLivebox hebt kijk hier dan eens: http://portforward.com/en(...)ox/Xbox_Live_360.htmquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:07 schreef Sala-adin het volgende:
Ik zie die livebox er niet tussen staan
Sjeezusquote:Op zondag 14 oktober 2007 13:08 schreef JortK het volgende:
gister naar Hollywood geweest in Rotterdam
210 euro aan whiskey opgezopen
Ja ach geld zat (niet opschepperig bedoeld, ik heb gewoon bijna geen vaste lasten en werk full timequote:Op zondag 14 oktober 2007 13:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Sjeezus
Heb ik in vergelijking een goedkoop avondje gehad
We gaan er al op achteruit hoorquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:35 schreef Geqxon het volgende:
Maar inderdaad. Als wij Nederlands niet heel snel van mentaliteit veranderen gaat Nederland er hard op achteruit.
Gewoon niet over nadenkenquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:57 schreef Geqxon het volgende:
En waarom zijn vrouwen op seksueel gebied zulks ingewikkelde wezens.
*zelf gemaakte slagroom*quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:03 schreef JortK het volgende:
Ik ben er ook vandoor
Lekker naar het pannenkoekenhuis en daarna lekker [ afbeelding ]
Vraag het ze? Vrouwen zijn sowieso met alles ingewikkeldquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:57 schreef Geqxon het volgende:
En waarom zijn vrouwen op seksueel gebied zulks ingewikkelde wezens.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:29 schreef WyriHaximus het volgende:
lol, morgen weer UPC lastig vallen.
En? En? En?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:56 schreef phluphy het volgende:
By the way, iemand bekend in de "regio" tussen knooppunt Deil en R'dam?![]()
Haha lol! Moet straks naar me vriendin toequote:Op maandag 15 oktober 2007 10:01 schreef BlueCurl het volgende:
ik ook.. alleen had ik al op school moeten zijn nuoops
Zwart-wit bertquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:24 schreef Geqxon het volgende:
Maak ik dus een foto.... denk ik dat mijn camera op de verkeerde stand staat.... blijkt er op de foto gewoon helemaal geen kleur aanwezig te zijn, terwijl hij wel op de kleurenstand stond. Freaky
quote:Muziek
De muziekstijlen die door emo's beluisterd worden zijn voornamelijk emocore, screamo, poppunk en andere alternatieve rockstijlen met teksten die gaan over gevoelens als een gebroken hart.
Kleding
De stereotype emo-klederdracht bestaat uit stijl, één oog bedekkend, vaak zwart (geverfd) haar, skinny jeans, een (band)shirt, (oude, beschadigde) Converse All-Stars, stud-riem en accessoires zoals polsbandjes en dergelijke.
Persoonlijkheid
De emo-cultuur wordt gekenmerkt door emotionele, soms zelfs impulsieve buien. Emo's worden door andere emo's en onderzoekers beschreven als verlegen, gevoelige, emotionele, teruggetrokken personen. Tieners en soms ouders zien ze vooral als Gothics, soms zelfs als 'zielige en eenzame mensen, die maar moeilijk contact kunnen leggen met anderen'. Doordat de emo cultuur de laatste twee jaar sterk opgekomen is, zijn er ook veel voorkomende misverstanden. Zo is automutilatie wel degelijk een kenmerk van de emo-cultuur, zoals is aangetoond in een recente studie van de British Medical Journal. Dit onderzoek stelt dat 50% van de emo's doet aan automutilatie. Ter vergelijking: onder reguliere tieners is dit 'slechts' 10%. Sommige personen die bij de emo-cultuur willen horen voeren dit uit. Nog een misverstand is dat er vaak van iemand met lang haar wordt gezegd dat hij/zij emo is. Ook denken de meeste mensen dat emo alleen een kledingstijl is, wat echter totaal verkeerd is. Iemand die zijn of haar haar voor de ogen heeft is daarom niet meteen emo, als is de theorie vice versa wel correct; veel emo's hebben lang, zwart haar. Mensen die zich hetzelfde kleden als een emo, zijn daardoor nog niet direct emo. Emo's zijn niet slechts mensen met eenzelfde kledingstijl, het gaat ook om de ideeën.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |