quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:18 schreef Geqxon het volgende:
En wat fietsen betreft, doe mij maar een Loekie.
Kan erger, zie het iederedag op straat op hoge hakjes en een bont kraagquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:14 schreef Geqxon het volgende:
Bertje is 19, woont bij zijn ouders, is een drop-out en rijd een brommer. Lowlife.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:18 schreef Geqxon het volgende:
En wat fietsen betreft, doe mij maar een Loekie.
Gaat het te snel, mien jongquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:33 schreef Godlike02 het volgende:
TT change
[Fastchat deel #190] Waar wij fietsen inrijden.
Denk dat dit toch meer bij je past, tenzij je ons iets te vertellen hebt:quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een echte Loeki, model Prinses.
Ik ben meer van de kinderfietsjes.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 07:55 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Denk dat dit toch meer bij je past, tenzij je ons iets te vertellen hebt:
[ afbeelding ]
Mogequote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:15 schreef FredvZ het volgende:goede morgen
Ik voel gewoon een fikse verkoudheid aankomen
Dat is een kinderfietsquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ben meer van de kinderfietsjes.
Nee je zal eens moeten bewegenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:42 schreef mschol het volgende:
ik fiets niet, kijk wel uit
dan moet ik gewoon gezond doen...
ik moet met honden lopen, das ook al beweging...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:45 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nee je zal eens moeten bewegen![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nee, dat is een bijna-vrouw fiets.
En vriendin? Is dat geen beweging?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet met honden lopen, das ook al beweging...
(en oke het is niet dat ik nooit fiets... alleen naar school zal ik niet fietsen aangezien ik OV heb)
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:42 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus geeft fredje een fruitmand
Als zij boven zit/ligt, dan is het vrij weinig bewegingquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:52 schreef WyriHaximus het volgende:
En vriendin? Is dat geen beweging?(Of heb je er geen 1?) Hehe ik fiets ook alleen maar naar me trein toe
.
mschol is ook lid van de singles-club.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:52 schreef WyriHaximus het volgende:
En vriendin? Is dat geen beweging?(Of heb je er geen 1?) Hehe ik fiets ook alleen maar naar me trein toe
.
Doe dan eens een De-FOK!-DIG-SC-singles-club-gaat-op-zoek-naar-een-vriendin-meetquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:55 schreef Geqxon het volgende:
mschol is ook lid van de singles-club.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:57 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Doe dan eens een De-FOK!-DIG-SC-singles-club-gaat-op-zoek-naar-een-vriendin-meet
Dan moet je daarna wel natuurlijk naar een plaats gaan waar je een potentiële partner kan tegenkomen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:58 schreef Geqxon het volgende:
Lijkt me enig, drie hitsige mannen die elkaar op een donkere parkeerplaats ontmoeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |