Luc alias double L is een gastspeler iemand die dus tijdelijk in de kooi verblijftquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:43 schreef heracles het volgende:
Is die Luc een permanente butler of een nieuwe bewoner????
Ik meteen een maandje gekocht toen ik las dat Dennix geterroriseerd ging worden maar die Luc ken ik niet. Wie is dat?
Luc is een gastspeler en blijft wrs een maand.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:43 schreef heracles het volgende:
Is die Luc een permanente butler of een nieuwe bewoner????
Ik meteen een maandje gekocht toen ik las dat Dennix geterroriseerd ging worden maar die Luc ken ik niet. Wie is dat?
Door maar twee dan.... Nena en Tamara....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben voor, gooi maar een hele aantrekkelijke vrouw in die kooi, dan ben ik benieuwd naar het haantjes-gedrag van de mannen.
Ok twee, maar dan Hedda en Tamara.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Door maar twee dan.... Nena en Tamara....![]()
Waarom Fries logeren als Dennix of Luc in de buurt is?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:46 schreef Varen het volgende:
Luc wil straks nog even met Nadia praten
paard longeren om deze tijd??? in het donker???quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:46 schreef Prospera het volgende:
Wa gebeurt er, gebeurt er![]()
[ afbeelding ]
Nada wil alleen zijn, ze heeft helemaal geen zin meer in deze issues.
Ze gaat Fries longeren.
Luc: is goed, als je tijd heb kom dan ff kletsen.
ik post niet vaak maar die dennix drijft me er toe.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:52 schreef Varen het volgende:
Dennis gaat met Luc praten; Hij zingt en zegt, mooie issus allemaal weer
Dennis heeft niks tegen Luc, hij zegt dat Nadia erg een flirt is en erg toegankelijk. Hij haalt haar exen erbij
heel verstandig,snap best dat fries meer beweging moet....beest staat stalpoten te kweken daar!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:56 schreef BuffyJan het volgende:
Ellen zei dat ie meer beweging moest hebben.
Prima natuurlijk maar dat moet je wel opbouwen.
Haha Nadia mag niet rijden want ze heeft gedronken! Hahaha
Hij valt misschien wel op d'r borstenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:58 schreef Varen het volgende:
Fries wil niet luisteren, hij wil bijten
zou ik doen als hamsterweken bij me in de buurt kwam met leidsel en drank kegel van hier tot tokio!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:58 schreef Varen het volgende:
Fries wil niet luisteren, hij wil bijten
Heeft Nix al een ex ? Of komt ie er binnenkort aan ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:57 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
ik post niet vaak maar die dennix drijft me er toe.
wat een verschrikkelijk zwaktebod om haar exen er bij te halen. Wat een ontzettend weekdier is het ook. Als het mijn vriend was had ik hem eigenhandig over het hek geflikkerd. Drie keer nix![]()
Nadia wilde gewoon een mooie eenzaam paardenmeisjequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:58 schreef SIRA het volgende:
heel goed dat 'achter' op zit te letten
is ook geen tijd om nu op Fries te rijden, laat dat beest toch lekker rusten.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft Nix al een ex ? Of komt ie er binnenkort aan ?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:02 schreef petraa het volgende:
zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo, zowiezo,
God god ik zit me werkelijk DOOD te irriteren hier. Fries snapt t niet omdat ze t verkeerd doet. Ze blijft steeds voor m lopen, dan is t logisch dat ie niet om dr heen loopt. Dan hapt ie en dan trekt ze m heel hard aan de teugels in zn mondquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:57 schreef cindy10 het volgende:
[..]
heel verstandig,snap best dat fries meer beweging moet....beest staat stalpoten te kweken daar!
maar een ritje of longeren om bij elf uur,vind ik wat overdreven??![]()
![]()
nadia is zijn toekomstige exquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft Nix al een ex ? Of komt ie er binnenkort aan ?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:03 schreef Prospera het volgende:
Huub: Fries is boos
Naad: Fries is kwaad
[ afbeelding ]
Kom, schatje; je hoef maar 1 rondje te rijden voor mij.
Jaap: hij kan doorslaan.
Huub: hij luistert beter dan Dennis.
Kill that biatchquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:03 schreef Deisyy het volgende:
Trut, laat Fries toch met rust, die heeft er helemaal geen zin in.
vind het pure misbruik van een paard,voor eigen frustratie....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:03 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
God god ik zit me werkelijk DOOD te irriteren hier. Fries snapt t niet omdat ze t verkeerd doet. Ze blijft steeds voor m lopen, dan is t logisch dat ie niet om dr heen loopt. Dan hapt ie en dan trekt ze m heel hard aan de teugels in zn mondLekker als je een bit in hebt.
En die meid heeft paarden gehad?![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:03 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
God god ik zit me werkelijk DOOD te irriteren hier. Fries snapt t niet omdat ze t verkeerd doet. Ze blijft steeds voor m lopen, dan is t logisch dat ie niet om dr heen loopt. Dan hapt ie en dan trekt ze m heel hard aan de teugels in zn mondLekker als je een bit in hebt.
ik irriteer me ook rot hier en ik zie niet eens dat ze 't verkeerd doetquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:03 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
ze doet het hadstikke verkeerd. Hopelijk geeft ie haar een trap.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:05 schreef SIRA het volgende:
[..]
ik irriteer me ook rot hier en ik zie niet eens dat ze 't verkeerd doet
zie alleen dat Fries duidelijk geen zin heeft
Idd! En anders ga je maar lekker naar huisquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:03 schreef Deisyy het volgende:
Trut, laat Fries toch met rust, die heeft er helemaal geen zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |