Met Forza 2 waren mijn tijden anders een stukkie sneller dan die van hemquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:52 schreef GokuSFE het volgende:
Laat bartje twi dit topic maar niet zien, dan kan de rest net zo goed stoppen
Check againquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:15 schreef existenz het volgende:
1:22. nog wat. Sneller dan gamefreek was het
Wel met de lotusquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:22 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Check again![]()
Met die Lamborghini valt trouwens helemaal niet te rijden![]()
Die rijdt geweldig, maar is weer een beetje te langzaamquote:
Same here, kan zeker nog 2 seconden sneller. Maar de 1:15 haal ik nooit met de lotus en de lambo slipt al bij het eerste beste sneeuwvlokje... en laten die er nou juist heel veel liggenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:15 schreef existenz het volgende:
1:22. nog wat. Sneller dan gamefreek was het
Dat dacht ik ook over jou toen ik die 1.15.60 neerzettequote:
Toen heeft ie ook echt iets van 2 ronden gereden per baan, duhquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:55 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Met Forza 2 waren mijn tijden anders een stukkie sneller dan die van hem![]()
Heb 't al gezien hoor, maar vind 't een flinke tegenvaller. Ik ga niet voor m'n plezier rondjes tegen de richting in in de sneeuw rijden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:52 schreef GokuSFE het volgende:
Laat bartje twi dit topic maar niet zien, dan kan de rest net zo goed stoppen
behoorlijk ja... en zo slippery is het ook weer niet?! ik snap er niets van...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:34 schreef twi het volgende:
[..]
Heb 't al gezien hoor, maar vind 't een flinke tegenvaller. Ik ga niet voor m'n plezier rondjes tegen de richting in in de sneeuw rijden.
Na-aperquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:05 schreef twi het volgende:
Vanmiddag maar even zitten proberen, en ik kom grappig genoeg met de Exige ook tot 1:15.26.
Nou vooruit, sinds m'n vorige post nog een paar rondjes, en heb nu 1:14.52. En voor degenen die gaan lopen zeuren: er is geen millimeter van de baan afgesnedenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:12 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Na-aper![]()
Ik vind trouwens die ghosts erg irritant, met 1 kan ik nog wel leven maar op een gegeven moment heb je er gewoon 3 rondrijden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |