http://www.discogs.com/artist/Anticappella?noanv=1quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:38 schreef Sequencial het volgende:
Ik zoek naam en uitvoerende van een housenummer uit begin jaren '90. In de titel staat een wortelteken (doe ik nu even als V), het is iets als 2V231. Hij stond in ieder geval op een verzamelaar die ik in die tijd van iemand geleend heb, Move the House ofzo.
Ha, had ik de titel nog goed ook!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:43 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
http://www.discogs.com/artist/Anticappella?noanv=1
Rene et Gaston - Vallée des Larmes ?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:01 schreef KaterPils het volgende:
Ik zoek een housenummer met een melodie die lijkt alsof het afkomstig is van een houten xylofoon.
Beetje vreemde omschrijving maa rhet is een best bekend nummer, ik kan er alleen niet opkomen.
Ik heb 'm nog op die move the house cdquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:57 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Ha, had ik de titel nog goed ook!Zoekmachines gaan niet zo lekker op worteltekens... Thanx!
Helaas.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:14 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Rene et Gaston - Vallée des Larmes ?
Neuh, nu ik Anticappella zag kwam me dat wel bekend voor. Bovendien heb ik 2 Cappella cd's in de kast staanquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:15 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Wel een tegenvaller zeker, dat die van de heer Bortollotti is ?
Hm, dan zal het Capricorn - 20Hz ook wel niet zijn?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:25 schreef KaterPils het volgende:
[..]
Helaas.
Het is echt een bekender nummer. De melodie wordt de hele tijd herhaald.
Sorry. Deze vraag beantwoorden we niet in dit topicquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:45 schreef Rio het volgende:
Ik zoek een nummer dat momenteel best vaak te horen is (oa op 538). Is een housy nummer met een accordeongeluidje erin gesampeld en is best een irritant nummer. Ik mis steeds net de titel :-(
Thanks alvast!
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:07 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Hm, dan zal het Capricorn - 20Hz ook wel niet zijn?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:45 schreef Rio het volgende:
Ik zoek een nummer dat momenteel best vaak te horen is (oa op 538). Is een housy nummer met een accordeongeluidje erin gesampeld en is best een irritant nummer. Ik mis steeds net de titel :-(
Thanks alvast!
Because?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:54 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Sorry. Deze vraag beantwoorden we niet in dit topic![]()
Jah, what can I say. Ik schaam me ook wel een beetje. It's an urgequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:01 schreef Sequencial het volgende:
[..]
![]()
en waarom vragen als je het een irritant nummer vindt (WAT HET OOK IS!!!)![]()
ik denk zo dat het samin met heater is...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:46 schreef Rio het volgende:
[..]
Because?
Ik kan er ook niks aan doen, ik MOET het weten.
[..]
Jah, what can I say. Ik schaam me ook wel een beetje. It's an urge![]()
Mijn dank!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:07 schreef Eltonno het volgende:
[..]
ik denk zo dat het samin met heater is...
http://uk.youtube.com/watch?v=vNqmBDP5VSU
Rustig gast.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:27 schreef Michiel1992 het volgende:
The Opposites - Domp, lomp en famous.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:04 schreef Rio het volgende:
Ja, kom ik weer eens op Fok!, ga ik toch niet gelijk alle 7 miljard pagina´s lezen die ik in de tussentijd heb gemist![]()
[..]
Mijn dank!
Veelgebruikte radio jingle (heaton?)quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:54 schreef bartrid het volgende:
Gefeliciteerd, je bent de 10.000ste die om dit nummer vraagt en gaat door voor de koelkast.
Anja - Op het strand van Cadzandquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:58 schreef Michiel1992 het volgende:
Salah Edin - Op de Straat (ft. Kempi Ft. Appa & Sticks,Winne )
Het ouderwetste liedje aan het begin, wie weet de naam?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:12 schreef Rumille het volgende:
Ik zoek een liedje over Jari Litmanen.
Nederlandse tekst, verder weet ik het niet echt.
Iemand suggestie?
quote:En wie is toch die 10, wie niet weg is is gezien?
Dat is die snelle boy uit Finland...
Litmanen whoho
Zie hierboven.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:46 schreef Rio het volgende:
[..]
Because?
Ik kan er ook niks aan doen, ik MOET het weten.
[..]
Jah, what can I say. Ik schaam me ook wel een beetje. It's an urge![]()
Kan ook niet zeggen dat het onterecht is om die sport te beoefenen. Heb ook al rottend fruit naar mezelf gegooid.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:41 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Zie hierboven.
Het is gewoon een sport geworden om iedereen te jennen die om dat nummer vraagt.![]()
Zelfkritiek is de eerste stap naar verlichtingquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:19 schreef Rio het volgende:
[..]
Kan ook niet zeggen dat het onterecht is om die sport te beoefenen. Heb ook al rottend fruit naar mezelf gegooid.
House of pain - Jump aroundquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:35 schreef hello_moto1992 het volgende:
Weet iemand het originele nummer? Van het deuntje dus...
http://www.youtube.com/watch?v=-FDCoCkJeQY
Baggernummer dit trouwens
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:56 schreef kvd het volgende:
[..]
House of pain - Jump around
http://www.youtube.com/watch?v=ZZZADbubu0Y
volgens mij niet, maar vertel eens wat meer....oud of nieuw? Wat voor stijl muziek?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:23 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
![]()
Weet je de andere ook toevallig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |