np, en goed je best doen op sgool hequote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:27 schreef PAA-053 het volgende:
Ik zit wederom op school dus kan het niet downloaden, gister ook niet aan toe gekomen, maar Zonder Jou lijkt me een hele goede optie. Ga zsm kijken, alvast bedankt!
Ik heb meerdere keren je fluitconcert beluisterd, maar heb steeds het idee dat ik 'Jingle Bells' hoor...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:27 schreef Willempiehhh het volgende:
Nogmaals bij gebrek aan reactie: heb een zomerse gitaarnummer ingefloten, denk dat ie zo'n 8 jaar oud is? Te downloaden op: http://www.speedyshare.com/252627271.html
Bij voorbaat dank, ben heel benieuwd van wie het is!
Brother Bones - Sweet Georgia Brownquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:30 schreef j0rrit het volgende:
Wie weet hoe het liedje heet wat gebruikt wordt in dit filmpje?
http://youtube.com/watch?v=moIuHqIc-PQ
Bvd.
Thnx.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Brother Bones - Sweet Georgia Brown
Leaf - Wonderwomanquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:27 schreef bierjoost het volgende:
Een nummer gezongen door een vrouw met in de tekst iets als why is my life so boring. Vrij recent, vrij lowbudget clip.
Hoor je niet toevallig Yeppa yeppa yeppa!?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:36 schreef samdeman1984 het volgende:
Een lastige,
een trancenummer waarin je omdenduur 'jep jep jep jep' hoort, stijl van Armin van buuren!
iemand ideeen?
Wellicht Yvan & Dan Daniel - Enjoy The Silencequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:16 schreef ghostzrider het volgende:
Heey
Aangezien der redelijk veel remixes van gemaakt zijn..zal het geen eitje worden:P
Maaar...ik zoek een remix...van:
Depeche Mode - Enjoy The Silence
Ik heb de meeste remixes al gevonden ervan..maar geen enkele was de goede.
Degene die ik gehoord heb..werd gedraaid tijdens Wild Girls Wild Boys in de Hemkade..in september.
Dit is echt een duidelijke trance remix, en wat ik me nog kan herinneren, is dat de stem, iets word verdraaid bij het stukje "In My Heart" in het refrein.
Alvast bedankt:P
als ik luister naar andere nummers van Scooter lijkt het er wel op.., ben alleen het bewuste nummer nog niet tegen gekomenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:52 schreef Gitanki het volgende:
Lijkt me iets van Scooter.
http://www.zazell.nl/shops/zazell/info.aspx?bundle_id=12401 Dit is ook een tranceremix, kun je ook ongeveer 30 seconden preview luisteren.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:16 schreef ghostzrider het volgende:
Heey
Aangezien der redelijk veel remixes van gemaakt zijn..zal het geen eitje worden:P
Maaar...ik zoek een remix...van:
Depeche Mode - Enjoy The Silence
Ik heb de meeste remixes al gevonden ervan..maar geen enkele was de goede.
Degene die ik gehoord heb..werd gedraaid tijdens Wild Girls Wild Boys in de Hemkade..in september.
Dit is echt een duidelijke trance remix, en wat ik me nog kan herinneren, is dat de stem, iets word verdraaid bij het stukje "In My Heart" in het refrein.
Alvast bedankt:P
In de naam van je sample komt de naam 'DJ Baseline' voor.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:52 schreef WEST het volgende:
als ik luister naar andere nummers van Scooter lijkt het er wel op.., ben alleen het bewuste nummer nog niet tegen gekomen
Eerste twee voor mijn idee zeker niet. Vangelis verwacht ik niet, hoewel zijn werk van die jaren voor mij een blinde vlek is. Het klinkt ook net iets te klassiek voor Vangelis eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:31 schreef TubewayDigital het volgende:
geen enya, clanad of vangelis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |