Als 't goed is de één na laatstequote:Op vrijdag 2 november 2007 17:23 schreef pleeborstel het volgende:
Vanaaf alweer de enerlaatste aflevering toch?
Ik heb het schaatsen opgenomen, dus ze kunnen gewoon Ranken laten zienquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:59 schreef Haaibaaike het volgende:
Maar volgende week komt schaatsen op NED 3 van 20.00u tot 23.00u
Dus zal de laatste aflevering wel verschoven worden naar de week erop !!
quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:04 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik heb het schaatsen opgenomen, dus ze kunnen gewoon Ranken laten zien
Programma wordt wel gedragen door Paul. Met iemand anders zou het best wel eens heel saai kunnen zijn.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:01 schreef Dos37 het volgende:
Geniaal zeg. Zo simpel maar toch lachen.
Dat denk ik ook wel. Hij geeft de voorzetjes en maakt opmerkingen waardoor de rest ene beetje los lijkt te komen. Hij heeft precies het juiste valsige trekje.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:03 schreef Ole het volgende:
[..]
Programma wordt wel gedragen door Paul. Met iemand anders zou het best wel eens heel saai kunnen zijn.
Best wel ja, hij zorgt voor een relaxte sfeer waar ze allemaal goed in lijken te passen. Ze hebben ook allemaal wel zelfspot, dat maakt het ook leuk.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:03 schreef Ole het volgende:
Programma wordt wel gedragen door Paul. Met iemand anders zou het best wel eens heel saai kunnen zijn.
Hij straalt vooral iets heel erg geils uit. Dat je gewoon al zin krijg als je naar hem kijkt ongeveer.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:18 schreef roburt het volgende:
wat is er zo knap aan xander?
Nee vind Winston ook echt niks. Toen hij zo naar beneden kwam viel me gelijk weer op hoe klein en dikkig hij is. Echt zo'n propje met onwijs korte benen. Niks aan.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:25 schreef Brighteyes het volgende:
Filemon heeft gewoon een enorm hoge aaibaarheids factor.
En anders zou ik voor Beau of Ruud gaan. Die Winston vind ik echt helemaal niets aan.
En er is beeldquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:43 schreef Meddo het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)3892/bb.20071102.asf
Die was goed jaquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:58 schreef Ole het volgende:
Paul de Leeuw tegen Xander: "Je wilt toch niet zeggen dat je het van je stem moet hebben "
Ja ongelovelijk hé !quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:52 schreef Ole het volgende:
Dat verhaal van Xander over wat vrouwen achter hun oren smeren![]()
Dat vraag ik mij ook af wat er zo knap aan Xander is.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:18 schreef roburt het volgende:
wat is er zo knap aan xander?
Heb jij zo je man versierd, Truus?quote:
Ja ik ookquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:29 schreef Scandalous het volgende:
Ohh ik vind Beau zo leuk in dit programma, zo lollig, en charmant![]()
![]()
Jamai zegt ook alleen maar iets als het er echt iets gerichts tegen hem gezegd worden.quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:27 schreef Jivis het volgende:
Blijft een leuk programma met relaxte kandidaten, ik vind Winston alleen een chagrijn en die Jan Smit zegt echt nooit iets?
Komt omdat ie niet mag praten van de doktert.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jan zegt nooit iets behalve als er iets gevraagd wordt
Daar nog welquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:53 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
[..]
Komt omdat ie niet mag praten.
Hij heeft gewoon meer klasse dan bijv. die viezerik Beau.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jan zegt nooit iets behalve als er iets gevraagd wordt
quote:Op zondag 4 november 2007 12:02 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon meer klasse dan bijv. die viezerik Beau.![]()
Ik vind hem gewoon een enorm bal-gehalte hebben plus het komt van Talpa af.quote:
Ik vind Beau wel leuk ! Kakkertje valt wel mee hoor, oke, hij komt uit Bloemendaalquote:Op zondag 4 november 2007 13:00 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]Nee ik vind het gewoon een kakkertje.
En waar heb je dat gedaan?quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Voor de fans, ik heb de eerst 4 afleveringen op DVD gezet en upload het dit weekend.
Dat klopt, volgens TT.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:52 schreef Stansfield het volgende:
Klopt het dat het vanavond niet is ivm schaatsen?
Zoek even in dit topic, pagina 2 ofso.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:12 schreef roburt het volgende:
is er een linkje naar de uitzendingen van de vrouwen?
uitzendingemist.nl laat er maar 1 zien![]()
Matigquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:52 schreef Stansfield het volgende:
Klopt het dat het vanavond niet is ivm schaatsen?
@Urquhart, schaatsen hoort bij Studio Sport , niet bij Maxquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:54 schreef Urquhart het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom gaat Max dat schaatsen niet op Ned. 2 uitzenden. Prima zender, prima doelgroep hiervoor. Kan Ranking The Stars gewoon op 3.
Weet ik, maar ik bedoel er mee te zeggen dat ze schaatsen op 1 doen en dan Ranking The Stars op 3, zodat het elkaar niet in de weg zit. Maar ja, het is niet anders.quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
@Urquhart, schaatsen hoort bij Studio Sport , niet bij Max![]()
![]()
Ik vind het ook jammer ...dat Paultje vanavond niet komtquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:24 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik bedoel er mee te zeggen dat ze schaatsen op 1 doen en dan Ranking The Stars op 3, zodat het elkaar niet in de weg zit. Maar ja, het is niet anders.
Wat een bullshit dat schaatsen oude lullen zou aantrekkenquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:54 schreef Urquhart het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom gaat Max dat schaatsen niet op Ned. 2 uitzenden. Prima zender, prima doelgroep hiervoor. Kan Ranking The Stars gewoon op 3.
Beetje generaliseren kan geen kwaadquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat een bullshit dat schaatsen oude lullen zou aantrekken. Check het SPT-topic maar
.
Naar BN'ers kijken die dom met elkaar lullen en achterlijke vragen beantwoordenquote:
2 weken dus.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:20 schreef Treezz het volgende:
volgende week is het ook weer schaatsen... moeten we nou 3 weken wachten tot ranking the stars komt ?????
Thanks!quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:26 schreef roburt het volgende:
Streams met herhalingen.............
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |