En waar heb je dat gedaan?quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Voor de fans, ik heb de eerst 4 afleveringen op DVD gezet en upload het dit weekend.
Dat klopt, volgens TT.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:52 schreef Stansfield het volgende:
Klopt het dat het vanavond niet is ivm schaatsen?
Zoek even in dit topic, pagina 2 ofso.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:12 schreef roburt het volgende:
is er een linkje naar de uitzendingen van de vrouwen?
uitzendingemist.nl laat er maar 1 zien![]()
Matigquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:52 schreef Stansfield het volgende:
Klopt het dat het vanavond niet is ivm schaatsen?
@Urquhart, schaatsen hoort bij Studio Sport , niet bij Maxquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:54 schreef Urquhart het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom gaat Max dat schaatsen niet op Ned. 2 uitzenden. Prima zender, prima doelgroep hiervoor. Kan Ranking The Stars gewoon op 3.
Weet ik, maar ik bedoel er mee te zeggen dat ze schaatsen op 1 doen en dan Ranking The Stars op 3, zodat het elkaar niet in de weg zit. Maar ja, het is niet anders.quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
@Urquhart, schaatsen hoort bij Studio Sport , niet bij Max![]()
![]()
Ik vind het ook jammer ...dat Paultje vanavond niet komtquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:24 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik bedoel er mee te zeggen dat ze schaatsen op 1 doen en dan Ranking The Stars op 3, zodat het elkaar niet in de weg zit. Maar ja, het is niet anders.
Wat een bullshit dat schaatsen oude lullen zou aantrekkenquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:54 schreef Urquhart het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom gaat Max dat schaatsen niet op Ned. 2 uitzenden. Prima zender, prima doelgroep hiervoor. Kan Ranking The Stars gewoon op 3.
Beetje generaliseren kan geen kwaadquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat een bullshit dat schaatsen oude lullen zou aantrekken. Check het SPT-topic maar
.
Naar BN'ers kijken die dom met elkaar lullen en achterlijke vragen beantwoordenquote:
2 weken dus.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:20 schreef Treezz het volgende:
volgende week is het ook weer schaatsen... moeten we nou 3 weken wachten tot ranking the stars komt ?????
Thanks!quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:26 schreef roburt het volgende:
Streams met herhalingen.............
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |