Oh ja, nu weet ik het weerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:53 schreef mrsunshine21 het volgende:
Hij had 15 euro aan een zwerver gegeven
Beetje vals is tie welquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:15 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vind het een geweldig programma. Beide versies.
Ruud is echt vals trouwens.
'Dat iddquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Tof programma.
?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:52 schreef lunko1979 het volgende:
Iemand die de link heeft naar uitzending gemist want ik kan hem daar niet op vinden!
Bij voorbaat dank!
Het staat niet bij www.uitzendinggemist.nl.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:52 schreef lunko1979 het volgende:
Iemand die de link heeft naar uitzending gemist want ik kan hem daar niet op vinden!
Bij voorbaat dank!
Wel dus.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:11 schreef Mr_Booze het volgende:
Ik hoop niet dat deze afl. weer puberachtig word dat het dadelijk weer over een soort van onderwerp gaat zoals wie zijn schaarhaar scheert.![]()
Zo wat heeft die een slecht gevoel voor humor! Zielig mannetjequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:17 schreef Insomaniac het volgende:
Winston was echt pissed dat ie al die champagne over zich heen kreeg.![]()
Hoe meer hij praat hoe droeviger ik hem ook vind. Naar eng mannetje.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:15 schreef Merel het volgende:
[..]
Zo wat heeft die een slecht gevoel voor humor! Zielig mannetje
Ik denk trouwens best dat Winston heel vervelend en agressief wordt als ie gedronken heeft. Geniepig ventje is het.
Ze doen het , thanks!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
Hopelijk doen ze het.
Nog niet aflevering 4?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
Hopelijk doen ze het.
Hij staat er op de BNN site nog niet op.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nog niet aflevering 4?
Ja, daar doe ik ook aan mee. Ik heb Filemon uiteraard op 1, Jan Smit op 10.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Je kunt trouwens ook op internet meedoen met Ranking the Stars, Spanking the Stars heet het dan. Twee keer per week kun je dan weer een nieuwe vraag beantwoorden en zelf de top tien in elkaar zetten, dan krijg je later een mailtje met de uitslag hoe Nederland heeft gestemd
. Op dit moment staat de vraag open wie er het vaakst een wit neusje haalt. Volgens mij had ik Ruud de Wild op 1, en JKidV op 10
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |