Floatin' Sarahquote:
ja man, scofield had gewoon uit tralies moeten klimmen over terrein moeten rennen de toren in klimmen de zwaar bewapende bewaker neerslaan, zijn wapen pakken terug rennen en iedere bewaker afknallenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:43 schreef Haunter het volgende:
Eigenlijk had Scofield die sniper van die corrupte militair moeten pakken, en die bewakers moeten neerschieten... nee hoor, Scofield wil het weer op een onhandige manier via een magenetron doen, terwijl hij volgens mij alles kan pakken wat hij wil?!
Nee, ik vind het echt zonde dat een serie met een geweldig 1e seizoen naar een matige 2e rangs serie is getransformeerd.
Precies, want precies op het moment dat Scofield het veld over rent vliegt er een vogel door het kijkveld van de bewakersquote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:53 schreef Syd het volgende:
[..]
ja man, scofield had gewoon uit tralies moeten klimmen over terrein moeten rennen de toren in klimmen de zwaar bewapende bewaker neerslaan, zijn wapen pakken terug rennen en iedere bewaker afknallen![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:34 schreef Repeat het volgende:
En wel ruimte hebben om 2 keer die kuthouse uit te zenden he?
house zuigt harige ballen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
[afbeelding], je kan te ver gaan natuurlijk.
House is 5,4x zo goed als de gemiddelde PB-aflevering (wetenschappelijk bewezen). Dus mond houden.quote:
Michael is nog nooit geframedquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:09 schreef -Franktastic- het volgende:
http://www.comingsoon.net/news/tvnews.php?id=38664
volgens mij om er iets in te doen. Hij drinkt elke ochtend standaard zn koffie, dus als ze daar iets inmikken kunnen ze hem zo uitschakelen.quote:
Ow ik dacht dat ze die bekers wilden hebben die op grond lagenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:44 schreef Repeat het volgende:
[..]
volgens mij om er iets in te doen. Hij drinkt elke ochtend standaard zn koffie, dus als ze daar iets inmikken kunnen ze hem zo uitschakelen.
Ze waren 200 meter van Sona vandaan, dus dat deed ze om niet op te vallen. Als die bewakers af en toe het strand checken, dan staat het niet zo goed als je aan het graven bent.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat stukje van Linc en die slet op 't strand waarbij ze opeens haar vest (of wat 't was) uittrok was echt belachelijk slecht(en paste totaal niet in 't verhaal
).
Ook al zag het er niet meer normaal uit, ze weten echt niet dat er een EMP van is gemaakt. Daarnaast waren ze natuurlijk op zoek naar een geweer met scope, dus dan maakt een niet normale magnetron niet zo veel uit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:21 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
Waarom merkten de bewakers trouwens die EMP niet op? Zag er toch niet meer uit als een normale magnetron![]()
In de laatste aflevering van het tweede seizoen deden ze voorkomen, dat wanneer er een verrekijker in iemand z'n cel wordt gevonden, dat diegene dat dood wordt geschoten? Volgens mij was de wreedheid van de gevangenis binnen de vier muren, het enige wat ze impliceerde.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:04 schreef El_jefe07 het volgende:
[..]
Als het echt zo'n wrede gevangenis was geweest; zoals het in de laatste episode van het tweede seizoen min of meer werd voorgesteld, hadden ze Scofield wel meteen uit het rijtje gehaald toen hij bekende dat het zijn cel was waar die verrekijker werd gevonden. Daarna was het normaal gesproken meteen over en uit geweest en had de gravedigger ook weer wat te doen gehad. Maar niets van dat al, zo'n wrede gevangenis is het blijkbaar niet...
Ze gaan met z'n allen 22 kilometer zwemmen met één zuurstoftank?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:52 schreef Houtspeer het volgende:
Hun 'getaway vehicle' is volgens mij een zuurstof tank. Ze zwemmen Panama uit en dan delen ze een zuurstoftank met z'n allen.
Nou ok, misschien niet Panama uit, maar wel het gebied waar het vol zit met agenten, snapte je dat niet?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:54 schreef Guilin het volgende:
[..]
Ze gaan met z'n allen 22 kilometer zwemmen met één zuurstoftank?
Idd, gaat hard achteruit....quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:50 schreef Haunter het volgende:
Wat een matige serie is Prison Break toch geworden![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |