Als je gaat zitten kloten dan krijg je een schop onder je hol.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
dan zou ik minder fokken![]()
[..]
Ach ik vind dat zo'n flauw topic dat een klein beetje tegengas geen kwaad kan.
Vooral omdat zulke ratten zelf met het door de automobilist gesubsideerde OV gaanquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Du_Ke de maatschappij gaat ten onder aan mensen als jij die vinden dat we niets aan de wegen moeten doen.![]()
Ik ben juist van mening dat er wat aan die verbinding moet gebeuren. De weg langs het Naardermeer was een domme benadering maar dat wil niet zeggen dat er niets moet gebeuren. De plannen van Eurlings zijn een goede eerste stap maar de hele mobiliteit rond Amsterdam, of eigenlijk in de hele randstad, moet eens goed onder de loep worden genomen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Du_Ke de maatschappij gaat ten onder aan mensen als jij die vinden dat we niets aan de wegen moeten doen.![]()
en terecht.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Als je gaat zitten kloten dan krijg je een schop onder je hol.
En toch gebeurt er niksquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ben juist van mening dat er wat aan die verbinding moet gebeuren. De weg langs het Naardermeer was een domme benadering maar dat wil niet zeggen dat er niets moet gebeuren. De plannen van Eurlings zijn een goede eerste stap maar de hele mobiliteit rond Amsterdam, of eigenlijk in de hele randstad, moet eens goed onder de loep worden genomen.
Jij was hier toch de zwaar gesubsidieerde student met OV kaart?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:57 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Vooral omdat zulke ratten zelf met het door de automobilist gesubsideerde OV gaan![]()
Dat is nou net wat ik bedoel. Houding van "onder de loep nemen". Dat is precies wat GL wilt. Weer een onderzoek, de zoveelste en intussen maar niets doen en de aanleg van wegen blokkeren.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ben juist van mening dat er wat aan die verbinding moet gebeuren. De weg langs het Naardermeer was een domme benadering maar dat wil niet zeggen dat er niets moet gebeuren. De plannen van Eurlings zijn een goede eerste stap maar de hele mobiliteit rond Amsterdam, of eigenlijk in de hele randstad, moet eens goed onder de loep worden genomen.
Kan er niks aan doen dat die kaart me door de strot geduwd wordtquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jij was hier toch de zwaar gesubsidieerde student met OV kaart?
Klopt V&W zit vaak erg vast in oude denkpatronen ze zouden eens wat stappen verder moeten denken. Het idee alleen al om een weg naast het oudste natuurgebied van Nederland aan te leggen, is hoe mooi het technisch ook bedacht is, compleet kansloos omdat je nooit voldoende draagvlak zal verwerven en er een storm aan protest zal komen. Als erechter een goed plan komt waarin je verschillende vormen van mobiliteit combineert en echt verder denkt, kan je zelfs hoge kosten er gewoon doordrukken.quote:
Niets houd je tegen een topic te openen over jouw kijk op infrastructuur of inhoudelijke reacties te geven in andermans topic. Maar dit is gewoon zuigen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach ik vind dat zo'n flauw topic dat een klein beetje tegengas geen kwaad kan.
Neuh als je dergelijke ingrijpende maatregelen wilt toepassen moet je gewoon voldoende draagvlak hebben. Dan krijg je zelfs GL zo ver dat ze de aanleg van een nieuwe weg steunen maar dan moet er een goed totaalpakket zijn en niet de focus op individuele stukjes weg.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is nou net wat ik bedoel. Houding van "onder de loep nemen". Dat is precies wat GL wilt. Weer een onderzoek, de zoveelste en intussen maar niets doen en de aanleg van wegen blokkeren.
Ik heb geen onderzoek nodig. Conclusie in 1 regel: de bevolking is fors gegroeid net zoals het economisch verkeer-----------------------> dus meer vervoerscapaciteit nodig; dus meer infrastructuur nodig, dus meer wegen en openbaar vervoer.![]()
GL ouwehoert gewoon teveel en moeten de handjes es laten wapperen. Dat is veel beter.![]()
Eensch?
Sinds wanneer ben jij zo overgevoelig? Is dat gelijk gekomen met je bekering tot het Henriosewoudtisme?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:10 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Niets houd je tegen een topic te openen over jouw kijk op infrastructuur of inhoudelijke reacties te geven in andermans topic. Maar dit is gewoon zuigen.
Een weg pal naast het eerste bezit van de grootste vereniging van Nederland aan willen leggen is gewoon ontzettend kortzichtig. Maar goed dat lijkt niet echt tot je door te dringen. 15 km verderop had die weg er voor de helft van het geld al gelegen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:09 schreef Fastmatti het volgende:
Natuurgebieden bestaan in Nederland niet. Alles is in principe aangelegd dus alles kan worden verplaatst.
De storm van protest kwam trouwens maar van een paar BN-ers die het klootjesvolk flink voor hun karretje hebben gespannen.
Het was niet pal, maar een paar honderd meter. Veel verder in ieder geval dan de snelwegen die er al lagen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een weg pal naast het eerste bezit van de grootste vereniging van Nederland aan willen leggen is gewoon ontzettend kortzichtig. Maar goed dat lijkt niet echt tot je door te dringen. 15 km verderop had die weg er voor de helft van het geld al gelegen.
Nou, dat vraag ik mij ook een beetje af, ja,quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo overgevoelig? Is dat gelijk gekomen met je bekering tot het Henriosewoudtisme?
Ik geloof niet dat werkend Nederland met alle plezier nog langer in de file wilt staan. Alleen dit jaar nemen de files toe met bijna 18%! Dus dat draagvlak kan amper het probleem zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh als je dergelijke ingrijpende maatregelen wilt toepassen moet je gewoon voldoende draagvlak hebben.
Je moet ergens beginnen, Du_Ke.quote:Dan krijg je zelfs GL zo ver dat ze de aanleg van een nieuwe weg steunen maar dan moet er een goed totaalpakket zijn en niet de focus op individuele stukjes weg.
Voor een goed wegennet moet je niet bij groenlinks zijn.quote:Overigens kan je GL natuurlijk nooit de schuld in deze geven die hebben nooit de kans gekregen om het beleid te bepalen.
Constateren dat je zuigt is overgevoelig zijn... uh huh. Als je iets inhoudelijks te melden hebt over infrastructuur: open een topic, stel een these op, weet ik veel. Kom niet in een topic dat over bemoeizucht gaat lullen over een weg tussen Almere en Amsterdam.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo overgevoelig?
Als je bedoelt dat ik het eens ben met HenriOsewoudt qua politiek? Nee, dat ben ik niet en dat heb ik meerdere keren gezegd, dus misschien kun je in plaats van creatief invullen wat ik denk, vragen naar wat ik denk. Ik hoop dat je beter bent in het bijhouden van je eigen politieke standpuntenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:11 schreef du_ke het volgende:
Is dat gelijk gekomen met je bekering tot het Henriosewoudtisme?
Zelfde geldt voor jou.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, dat vraag ik mij ook een beetje af, ja,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |