Ach die kakkerlak is gewoon jaloers dat Co wel naar Mokum wil komen terwijl hij Rotterdam de deur wees.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:22 schreef Chivu het volgende:
Gut gut, wat heeft Van Marwijk toch een succes na 7 wedstrijdjes. Wel het ongelofelijke aantal van 1 punt voorsprong!
Je kan moeilijk zeggen dat ie het slecht doet tot nu toe toch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:22 schreef Chivu het volgende:
Gut gut, wat heeft Van Marwijk toch een succes na 7 wedstrijdjes. Wel het ongelofelijke aantal van 1 punt voorsprong!
Ben ik achteraf blij omquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:25 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ach die kakkerlak is gewoon jaloers dat Co wel naar Mokum wil komen terwijl hij Rotterdam de deur wees.![]()
Heel grappig.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:54 schreef Labrador1974 het volgende:
Als het functioneren van Adrie netzo goed uitpakt als bij RKC en daarvoor bij VVV hoeven Excelsior en VVV zich dit jaar alweer wat minder zorgen te maken om de 18e plek!
Zet jezelf nou toch niet zo voor lul joh, is nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:54 schreef Labrador1974 het volgende:
Als het functioneren van Adrie netzo goed uitpakt als bij RKC en daarvoor bij VVV hoeven Excelsior en VVV zich dit jaar alweer wat minder zorgen te maken om de 18e plek!
JE hebt nog minder humor dan een robotquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:54 schreef Labrador1974 het volgende:
Er is nog niet eens een kwart van de competitie gespeeld, en bovendien staat er toch duidelijk dat het meestal geen succes is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:55 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
[..]![]()
[..]
Idd John, vraag maar aan Bert
[ afbeelding ]
quote:Co Adriaanse heeft in Qatar tegenover een verslaggever van de NOS aangegeven de vacante functie van hoofdcoach bij Ajax te willen invullen. De omroep maakt op dit moment een reportage over Adriaanse bij zijn club Al-Sadd en vroeg hem om een reactie over de openstaande vacature van hoofdcoach bij de Amsterdamse club.
Gaat Adriaanse het nog een keer proberen? Adriaanse was van 1992 tot en met 1997 hoofd jeugdopleidingen bij Ajax. In juli 2000 volgde de zestigjarige trainer de ontslagen trainer Jan Wouters op in Amsterdam. Ondanks de koppositie in de Eredivisie werd Adriaanse vanwege forse kritiek op zijn beleid in november 2001 ontslagen. Samen met Martin van Geel, de huidige technisch directeur van Ajax, vormde Adriaanse een succesvol duo bij Willem II en AZ.
In Sportweek zei Ajax-voorzitter John Jaakke onlangs over Adriaanse: "Ik heb niks tegen Co als persoon, maar het is niet voor niets misgegaan de vorige keer. Ik was daar niet bij betrokken en kan er dus objectief naar kijken. Dan vraag ik me af wat de toegevoegde waarde voor Ajax zou zijn om het nog een keer te proberen. Is er nou werkelijk iets veranderd waardoor dat zou kunnen? Ik denk het niet. Nee, nog een keer Co Adriaanse zou niet in het belang van de club zijn."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |