Er is nog niet eens een kwart van de competitie gespeeld, en bovendien staat er toch duidelijk dat het meestal geen succes is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:55 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
[..]![]()
[..]
Idd John, vraag maar aan Bert
[ afbeelding ]
quote:Co Adriaanse heeft in Qatar tegenover een verslaggever van de NOS aangegeven de vacante functie van hoofdcoach bij Ajax te willen invullen. De omroep maakt op dit moment een reportage over Adriaanse bij zijn club Al-Sadd en vroeg hem om een reactie over de openstaande vacature van hoofdcoach bij de Amsterdamse club.
Gaat Adriaanse het nog een keer proberen? Adriaanse was van 1992 tot en met 1997 hoofd jeugdopleidingen bij Ajax. In juli 2000 volgde de zestigjarige trainer de ontslagen trainer Jan Wouters op in Amsterdam. Ondanks de koppositie in de Eredivisie werd Adriaanse vanwege forse kritiek op zijn beleid in november 2001 ontslagen. Samen met Martin van Geel, de huidige technisch directeur van Ajax, vormde Adriaanse een succesvol duo bij Willem II en AZ.
In Sportweek zei Ajax-voorzitter John Jaakke onlangs over Adriaanse: "Ik heb niks tegen Co als persoon, maar het is niet voor niets misgegaan de vorige keer. Ik was daar niet bij betrokken en kan er dus objectief naar kijken. Dan vraag ik me af wat de toegevoegde waarde voor Ajax zou zijn om het nog een keer te proberen. Is er nou werkelijk iets veranderd waardoor dat zou kunnen? Ik denk het niet. Nee, nog een keer Co Adriaanse zou niet in het belang van de club zijn."
Hoorde het ja, grappig.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:41 schreef Noshiba het volgende:
Co wil graag terugkeren?
Wat zei HtC over Perez dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 07:46 schreef Longmen het volgende:
[..]
Hoorde het ja, grappig.
Geloofde het verhaal van HTC over Perez trouwens wel...
Daar ben ik van overtuigt. Een leuk menneke is die Kenneth niet. Echter, aangezien het in het belang van Ajax was geweest om hem te behouden, had HtC het in mijn ogen slimmer en/of taktischer moeten spelen dan hij gedaan heeft. Dat vind ik hem wel te verwijten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:06 schreef Longmen het volgende:
Dat Perez een basisplaats eiste. En dat HTC hem wilde behouden, maar dan wel met de plannen die hij met m had en dat niemand een basisplaats kan eisen (o.i.d.)
Treurig dat hij is weggeaan, maar Kenneth gaat ook niet vrijuit heb ik het idee.
quote:Klaas Jan Huntelaar noemt Gertjan Verbeek als trainer van Ajax
Ajax-trainer Henk ten Cate is vertrokken naar Chelsea en dus is Het Grote Speculeren begonnen. Klaas Jan Huntelaar zegt dat hij een hereniging met zijn oud-trainer bij sc Heerenveen wel ziet zitten.
nieuws Adrie Koster is als tussenpaus aangesteld. Klaas Jan Huntelaar: ,,Ik ken hem niet zo goed. Hij werkte namelijk met het tweede team. Ik weet ook dat bij Roda JC en Excelsior heeft getraind.'' Over de opvolger van Ten Cate wil Huntelaar niet het meeste zeggen, maar volgens VI ziet hij een hereniging met Gertjan Verbeek wel zitten.
Klaas Jan Huntelaar speelde vanaf de zomer van 2004 een half jaar onder Verbeek bij sc Heerenveen. Dankzij zijn goede spel en dankzij zijn vele doelpunten verdiende hij een transfer naar Ajax. De kans dat Ajax net zo enthousiast is als Huntelaar over Verbeek is overigens niet bijster groot.
Hiddink.quote:10/10/2007 - "Ajax wilde Guus Hiddink"
(Gepost door P.)
In de nieuwe Voetbal International is opgetekend dat Ajax afgelopen zomer Guus Hiddink zou hebben gepolst voor een functie bij Ajax, kennelijk op enig moment. John Jaakke heeft de huidige bondscoach van Rusland benaderd, maar kreeg een negatief antwoord.
Een hereniging? Vanaf de zomer van 2008? Dan denkt KJH toch al weg te zijn?quote:
Urby als jij eens begint uit de coffeeshop te blijven.quote:Huntelaar wil snel rust bij Ajax, spits wil nog een jaar blijven 9 oktober 2007
Klaas-Jan Huntelaar is de tweede aanvoerder van Ajax. De spits vernam dinsdagmiddag in het trainingskamp van het Nederlands Elftal via de media dat hij de rest van het seizoen onder trainer Adrie Koster voetbalt. "Ik weet niet of dat raar is", hield de aanvaller zich op de vlakte tegenover De Telegraaf. "Het kan goed zijn dat mensen van Ajax inmiddels mijn voicemail hebben ingesproken. Ik weet wel dat ik een week achter de rug heb die ik niet snel weer wil meemaken."
Huntelaar werd met Ajax niet alleen in de eerste ronde van de UEFA Cup uitgeschakeld. Hij speelde ook gelijk tegen Sparta en nam afscheid van trainer Henk ten Cate. Als Huntelaar volgende week weer bij Ajax arriveert, dan staat Adrie Koster voor de groep. "Ik ken hem niet zo goed. Hij werkte namelijk met het tweede team. Ik weet ook dat hij bij Roda JC en Excelsior heeft getraind."
Klaas-Jan Huntelaar: 'Ik wil volgend seizoen in de Champions League spelen'De 24-jarige topschutter vindt het niet raar dat de spelers niet bij de keuze voor de interim-trainer zijn betrokken. "Wij moeten gewoon goed voetballen. Spelers gaan niet over wat er op de lange termijn moet gebeuren. Daar is bijvoorbeeld Martin van Geel voor. Ik hoop dat hij snel orde op zaken kan stellen. Zoiets kan snel gebeuren. Bij Feyenoord was het vorig jaar natuurlijk ook allemaal niet zo best. Daar hebben ze de zaak snel weer goed voor elkaar gekregen."
Voor dit seizoen zijn voldoende doelen over, vindt Huntelaar. "Het is voor mij heel belangrijk dat Ajax dit seizoen kampioen wordt. Ik wil volgend seizoen in de Champions League spelen. Dat is goed voor mijn ontwikkeling." Daarmee geeft de Achterhoeker impliciet aan dat hij ook na dit seizoen graag nog een jaar voor Ajax wil blijven voetballen.
Huntelaar vindt het niet raar dat Ten Cate vorige week tijdens de wedstrijden tegen Dinamo Zagreb en Sparta nog op de bank zat. "Natuurlijk wisten we toen al wel een beetje dat hij weg zou gaan. Maar ik heb me niet zo met de trainer bezig gehouden. Ik wilde gewoon voetballen. Hij vertrekt wel op een ongelukkig moment. Maar dat is niet alleen zijn schuld. Er zijn meer partijen bij zijn vertrek betrokken."
Urby Emanuelson kan wel begrip voor het vertrek van Ten Cate opbrengen. "Chelsea heeft namelijk betere voetballers dan Ajax", stelde de verdediger. "Wat ik veel vervelender vind, is dat ik nu voor de zoveelste keer meemaak dat het als speler van Ajax wel even lekker is om bij Oranje te arriveren. Dat is al veel te vaak gebeurd. Daar moeten we vanaf. Ajax moet kampioen worden."
KJHquote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
Urby als jij eens begint uit de coffeeshop te blijven.
Klaas. Blijf hier.
Misschien moet John Jaakke maar eens per ongeluk onder een auto terechtkomen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:01 schreef Cordoba32 het volgende:
Co terug bij Ajax zou ik een goeie zet vinden.. en dan ook de tijd geven wat nieuws op te bouwen. Maar als ik Jaakke links en rechts hoor zie ik dat niet gebeuren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |