abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 19:43:26 #76
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_53820388
hij heeft niet eens een toestel in zijn hand
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 19:47:51 #77
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_53820482
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 19:43 schreef N.i.c.k het volgende:
Denk wel dat Van Geel een spelletje speelt. Beetje zijn gram halen na een slechte verstandhouding met Henk.
Van Geel wil het ook gewoon laten lijken dat HTC wordt weggeplukt door " het grote" Chelsea in plaats van dat Ajax hem eigenlijk liever kwijt dan rijk was en dat Chelsea gewoon een heel goede oplossing is.
I would sooner fail than not be among the greatest.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 19:49:20 #78
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_53820510
Ik vind ajax.nl de laatste tijd trouwens zwaar kut, de site doet het vaak niet.
I would sooner fail than not be among the greatest.
pi_53820556

En wie hebben we daar links? hij leeft nog mensen
AFC AJAX
pi_53820682
Is het nou zo moeilijk om op zijn minst de naam van die gast goed te schrijven?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_53820876
En kap eens met dat gezeik op Colin. Laat die jongen lekker zijn contract uitdienen bij Ajax. Hij kan er niets aan doen dat hij gehaald is.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 20:05:59 #83
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_53820912
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 19:51 schreef BonJovi het volgende:
[ afbeelding ]

Ja, Colin...

Alsof ie 2 jaar geblesseerd is geweest
Jawel, je keek.
pi_53820952
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 19:55 schreef Suijk het volgende:
Is het nou zo moeilijk om op zijn minst de naam van die gast goed te schrijven?
Ja, hoezo?
pi_53821186
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 20:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En kap eens met dat gezeik op Colin. Laat die jongen lekker zijn contract uitdienen bij Ajax. Hij kan er niets aan doen dat hij gehaald is.
Ik vind het zo zielig voor hem dat ie altijd uitgefloten word.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_53821238
Die Colin is gewoon een aardige jongen die niet goed genoeg kan voetballen om bij Ajax in de basis te spelen.

Denk ik.
pi_53821255

Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_53821287
Zo erg was ie ook alweer niet.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 20:38:39 #89
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_53821833
quote:
[ afbeelding ]

Volgens mij ben jij stiekem een beetje verliefd op die gast ofzo. Laat hem...
pi_53821927
Is de eerste keer dat ik wat zeg over hem
AFC AJAX
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 20:42:50 #91
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 20:43:10 #92
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_53821945
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_53822002
Dit seizoen beginnen de opnames voor Daar hoorden zij engelen zingen, de sie-kwal jongens.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_53822054
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 20:43 schreef Houniet het volgende:
iets voor Aanvoerder !

Beertender B65 >> 120 euro << (ajacieden)
wat moet ik met een beertender als ik in cheapbierland zit?
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 20:49:37 #95
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_53822081
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 20:42 schreef BonJovi het volgende:
Is de eerste keer dat ik wat zeg over hem
Ok sorry, dan haalde ik je met iemand anders door de war die heel het verval van Ajax aan Collin toeschreef
pi_53822180
quote:
[ afbeelding ]

Ach, binnen een week speelt die bij Chelsea.
pi_53822183
quote:
In het begin had ik ook een hekel aan hem, maar nu heb ik wel genoeg van al dat gezeik op hem. Het is gewoon een chille negert ( die niet het niveau van Ajax aan kan )
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_53822189
quote:
Waarheid als een
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_53822342
quote:
AFCA Supportersclub wil vertrek Jaakke en Fontein
De AFCA Supportersclub heeft in een statement laten weten dat het tijd wordt dat de beleidsbepalers van Ajax in de spiegel gaan kijken. De supportersorganisatie is van mening dat met het vertrek van trainer Henk ten Cate 'de kern van het probleem natuurlijk niet is opgelost'. De fans hopen dan ook dat voorzitter John Jaakke en algemeen directeur Maarten Fontein hun conclusies zullen trekken.

"Het vertrek van een trainer is vaak het offer wat wordt gebracht om het 'echte' probleem te verbloemen", aldus de AFCA Supportersclub. "Maar het 'echte' probleem wordt vervolgens niet aangepakt. Nieuwe trainer aanstellen en we gaan met z'n allen weer vrolijk verder. Maar wat heeft ons dat de afgelopen negen jaar opgeleverd? Hoe staat onze club er anno 2007 voor? Een trieste constatering voor iedereen die Ajax lief is. De sfeer binnen de club is te snijden. Dit heeft een negatieve invloed op de spelersgroep, maar ook op de jeugdspelers op De Toekomst."

"Iedereen ziet dat het huidige beleid van onze club al jaren weinig positiefs heeft opgeleverd", vervolgt de supportersgroep. "Daarmee kunnen wij nu goed onderbouwd stellen, dat de beleidsbepalers binnen onze club hebben gefaald. De AFCA Supportersclub is dan ook van mening dat voorzitter Jaakke en directeur Fontein de eer aan hunzelf moeten houden. Doen zij dat niet, dan hopen wij dat de ledenraad van Ajax deze beslissing neemt in het belang van onze club."

Het is tijd voor nieuwe gezichten bij Ajax, vinden de fans. "Er zal een nieuwe frisse wind moeten gaan waaien door de club, met de juiste mensen op de juiste plek. Het negatieve moet weer plaats gaan maken voor het positieve. Dit kan alleen door ingrijpende veranderingen door te voeren, anders blijven we vervallen in het oude."

De AFCA Supportersclub hoopt ook dat er een einde wordt gemaakt aan de beursgang. "Het geld wat hiermee is opgehaald is geheel verkeerd geïnvesteerd in plaats van dat het Ajax geholpen heeft aan een zorgloze toekomst. Dat is echter nog niet het ergste. Doordat Ajax inmiddels een beursgenoteerd bedrijf is moet het aan veel regels voldoen. Er moet veel openheid van zaken gegeven worden en de aandeelhouders hebben inspraak in de 'bedrijfsvoering'. We hebben nog een lange weg te gaan voordat ons Ajax weer is waar het hoort!" Bron: AFCA / AOL
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')