Die hoef ik niet bij Ajax te zien.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:12 schreef Nashje het volgende:
Wat doet Wim Jonk eigenlijk momenteel? Volendam ofzo?
Tsja ik vind dit echt staatjes van niks, de verschillen tussen de selecties was enorm de laatste 10 jaar.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:16 schreef M0NTANA het volgende:
Heb ook absoluut niet het idee dat Frank de Boer een goede trainer/coach zou kunnen worden, alleen communicatief gezien al. Zie het al voor me, hoe De Boer een oefening uitlegt of een tactiek wil wijzigen:
"Ja,eeeeuh. We moeten, eeeeeuh. Het veld, eeeeeeuh. Meer breed, eeeeeeeuh. Houden."
Knoppertje is toch echt een keer topscorer van Ajax geweestquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:20 schreef Pritt het volgende:
[..]
Tsja ik vind dit echt staatjes van niks, de verschillen tussen de selecties was enorm de laatste 10 jaar.
Als je Knopper in de basis moet zetten vanuit armoede zegt dat genoeg denk ik.![]()
Niet meer.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij is technisch directeur daar volgens mij. Menzo is daar trainer.
Nee toen stond Machlas in de spits.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:27 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja toen stonden van der gun en knopper in de spits.
Ja maar ik kan me nog wel herinneren dat machlas gewisseld werd en dat de vervangers toen knopper en van der gun waren. Wat een kwaliteit.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:28 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee toen stond Machlas in de spits.
Frank heeft onlangs als spijt betuigt toch?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:08 schreef M0NTANA het volgende:
Frank en Ronald de Boer gingen respectloos met Ajax om, moeten we die ook dan maar beide spelers tot persona non grata bombarderen?
Dat mag toch helemaal niet?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:31 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja maar ik kan me nog wel herinneren dat machlas gewisseld werd en dat de vervangers toen knopper en van der gun waren. Wat een kwaliteit.
Kwam jij hier maar eens niet,.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:06 schreef Malibu-06 het volgende:
Hou eens op over HiddinkDie komt niet!
Ik geloof dat weinig mensen zullen tekenen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:10 schreef devv05 het volgende:
Niet dat het veel zin heeft;
Teken de petitie tegen het bestuur
Verrassend.quote:Ajacied Van der Wiel valt geblesseerd af bij Jong Oranje
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 10-okt-2007 12:47
Ajacied Gregory van der Wiel (foto, rechts) is met een blessure aan zijn bovenbeen afgevallen voor de EK-kwalificatiewedstrijd van Jong Oranje aanstaande zaterdag in en tegen Estland. De verdediger liep de blessure dinsdag tijdens de training op. Als vervanger is Koen Stam van Excelsior opgeroepen. Oranje speelt zaterdag zijn derde kwalificatiewedstrijd richting het EK 2009. Eerder won het elftal van trainer Foppe de Haan al twee uitwedstrijden in deze reeks. Macedonië en Noorwegen werden in eigen land verslagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |