Omdat hij de vorige keer gewoon gefaald heeft. "Opgebouwd voor Koeman" dit, "laatste goede spelers gekocht' dat, maar de prestaties waren onder Co net zo slecht. Bovendien heeft Co van die domme geintjes om spelers te straffen, die gewoon mensonwaardig zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:45 schreef kleinzusje het volgende:
Wrom niet ?
Wat zegt dat nog vandaag de dag?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:43 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Vermaelen heeft toch net z'n contract verlengd?
Dat Ajax 'm dus pas laat gaan voor +¤20 miljoen....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:50 schreef Longmen het volgende:
[..]
Wat zegt dat nog vandaag de dag?
Co of Marco, dan ga ik toch voor Coquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:50 schreef Chivu het volgende:
[..]
Omdat hij de vorige keer gewoon gefaald heeft. "Opgebouwd voor Koeman" dit, "laatste goede spelers gekocht' dat, maar de prestaties waren onder Co net zo slecht. Bovendien heeft Co van die domme geintjes om spelers te straffen, die gewoon mensonwaardig zijn.
ik zou voor Marco gaan in dat geval. Heb al eerder uitgegeven dat de voordelen van Marco als clubcoach meer waard zijn als de nadelen van Marco als bondscoach.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
Co of Marco, dan ga ik toch voor Co![]()
Hij werd ontslagen toen hij bovenaan stond, zijn opvolger werd uiteindelijk kampioen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:50 schreef zjroentje het volgende:
Adriaanse werd toch voornamelijk afgerekend op z'n grote mond, gekoppeld aan nul resultaat.
Als een ploeg dat dus betaald prima.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:51 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat Ajax 'm dus pas laat gaan voor +¤20 miljoen....
Die voordelen moet hij eerst nog maar bewijzen, is nergens op gebaseerd. Marco van Basten heeft slecht één seizoen ervaring, nota bene bij Jong Ajax. We hebben iemand nodig die er meteen staat, niet een potentiële goede trainer/coach.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:53 schreef Chivu het volgende:
[..]
ik zou voor Marco gaan in dat geval. Heb al eerder uitgegeven dat de voordelen van Marco als clubcoach meer waard zijn als de nadelen van Marco als bondscoach.
Dat ben ik wel met je eens, daarom zou ik ook liever Rijkaard zien komen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die voordelen moet hij eerst nog maar bewijzen, is nergens op gebaseerd. Marco van Basten heeft slecht één seizoen ervaring, nota bene bij Jong Ajax. We hebben iemand nodig die er meteen staat, niet een potentiële goede trainer/coach.
Co is wel veranderd na die periode. De resultaten met AZ in Europa waren natuurlijk uitstekend, gezien ook het materiaal.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:58 schreef Fides het volgende:
Adriaanse had als Ajax-trainer volgens mij juist de slechste resultaten behaald van de afgelopen 10 jaar. We werden 3e in de competitie (22 punten achterstand op PSV). We werden bovendien in de 2e ronden UEFA Cup uitgeschakeld door Lausanne Sport en het jaar daarna (het jaar waar hij ontslagen werd) in de 2e UEFA uitgeschakeld door Kopenhagen...
Dat willen de Ajax-fokkertjes toch ook?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:54 schreef Chivu het volgende:
[..]
Belachelijkmakend, denigrerend en aandachttrekkerij voor zichzelf.
Flikker nou toch gewoon eens een eind op, als je niet fatsoenlijk wilt mee discussieren.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:02 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat willen de Ajax-fokkertjes toch ook?
Bij elke verliespartij lopen Heathwave en co. hier weer te schreeuwen om straftrainingen, naar huis lopen, boetes etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |