Ziek melden.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:53 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Vanavond lekkâh PGR4 ophalen, jammer dat ik morgen en overmorgen heel de dag moet werken.
We heten niet allemaal Gijs die toevallig bij iedere gamerelease ziek isquote:
Ja en vervolgens geen games meer kunnen kopen omdat ik bij elke gamelaunch me eigen ziekmeldt.quote:
Nu je het zegt, ik was die bonus disk helemaal vergeten! Meteen erin knallen :pquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:15 schreef Gamedemon het volgende:
Gister die bonus dvd van halo erin geknalt en de Warthog Launch minigame gespeeld..
Wat een tof iets zegDit moeten ze echt naar XBLA gaan porten, verslavende mini game!
Je hebt een warthog die zet je ergens neer, en een hoop granaten die je eronder legt.
Dan moet je de warthog tegen aliens aan laten stuiteren, en steeds meer en lastiger geplaatst.
Beetje lastig om uit te leggen, maar zeer zeker de moeite waard om te proberen.
Ik wou die Thema's en Gamerpics even instaleren en toen zag ik die mini game staan.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:18 schreef Markster het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik was die bonus disk helemaal vergeten! Meteen erin knallen :p
Ja mooi hequote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
Twi gisteravond ook met z'n " het ziet er echt wel beter uit dan Halo 2".
Die heb ik ook meteen ff geinstalleerdquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik wou die Thema's en Gamerpics even instaleren en toen zag ik die mini game staan.
Ik vind het echt fantastisch
Wat vind je van de mini game? gaaf he?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:46 schreef Markster het volgende:
[..]
Die heb ik ook meteen ff geinstalleerd
't hele spel kan me eig wel gestolen worden, veel te korte SP, en de MP is simpelweg een beetje met blauwe bolletjes en paars/roze naaldjes op elkaar schieten... Vond GoW een stuk leuker, maarja, da's nu helemaal dood online.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:46 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ja mooi he
Tuurlijk ziet het er beter uit dan Halo 2, tis alleen bij lange na niet Gears of war of Bioshock.
Oh en Capture the flag enzo kunnen me gestolen worden, Team slayer ftw
Als goku zijn xbox weer terug is uit duitsland kunnen we Gears weer online PROBERENquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
't hele spel kan me eig wel gestolen worden, veel te korte SP, en de MP is simpelweg een beetje met blauwe bolletjes en paars/roze naaldjes op elkaar schieten... Vond GoW een stuk leuker, maarja, da's nu helemaal dood online.
in GoW zat je een beetje te schieten op herfstkleuren die bukkend door een level heen rennenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
't hele spel kan me eig wel gestolen worden, veel te korte SP, en de MP is simpelweg een beetje met blauwe bolletjes en paars/roze naaldjes op elkaar schieten... Vond GoW een stuk leuker, maarja, da's nu helemaal dood online.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:02 schreef Koentje3 het volgende:
Clive Barker's Jericho 01/11/2007 ????
Naruto: Rise of a Ninja 02/11/2007
Assassin's Creed 09/11/2007
Call of Duty 4: Modern Warfare 09/11/2007
Army of Two 15/11/2007
Kane & Lynch: Dead Men 16/11/2007
Half-Life 2: The Orange Box 23/11/2007
Mass Effect 30/11/2007
Unreal Tournament III 30/11/2007
omfg wtfvolgende maand word eng
![]()
Zelfde probleem hier.. heb ook nog steeds PGR en GoW niet ontvangenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:35 schreef DJ_ het volgende:
[..]
duurt te lang, ben bang dat de douna hem heeft en ik straks weer een dikke import boete kan betalen
eternal sonata was er in 5 dagen .
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:02 schreef Koentje3 het volgende:
Assassin's Creed 09/11/2007
Call of Duty 4: Modern Warfare 09/11/2007
Half-Life 2: The Orange Box 23/11/2007
Mass Effect 30/11/2007
quote:OXM scoort Call of Duty 4
Met Bioshock die de maximale score in augustus haalde en Halo 3 die de maximale score pakte in september heeft het Official Xbox Magazine de laatste tijd leuk werk met het becijferen van Xbox 360 games. De volgende maximale score zit er alweer aan te komen.
Call of Duty 4 scoort namelijk een 10 in de nieuwste uitgave van het Amerikaanse magazine. Ook The Orange Box scoort goed met een 9,5. De Xbox 360 bezitter wordt ook de komende tijd dus nog stevig verwend. Met Conan is het magazine echter minder blij.
Call of Duty 4: 10
Kane and Lynch: 8.0
Orange Box: 9.5
Guitar Hero III: 8.0
Project Gotham Racing 4: 8.0
WWE Smackdown vs Raw 08: 8.5
Conan: 6.5
NBA 2K8: 8.5
kut douanequote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:56 schreef Katseviool het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier.. heb ook nog steeds PGR en GoW niet ontvangen![]()
krijg je eigenlijk een boete? of wordt er gewoon 30% importbelasting bijgeteld?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:20 schreef DJ_ het volgende:
[..]
kut douane, misschien morgen
anders ga ik die gasten eens mailen
import belasting + administratie kosten geloof ikquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:55 schreef WooZ het volgende:
[..]
krijg je eigenlijk een boete? of wordt er gewoon 30% importbelasting bijgeteld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |