quote:De ultieme oplossing voor veilig & comfortabel mobiel bellen, geschikt voor alle courante types mobiele telefoon, door unieke verwisselbare connector. De mr Handsfree carkit pro is uitgeroepen tot Beste Koop in de Consumentengids van november!
De mr Handsfree is een complete professionele Handsfree carkit die geleverd wordt met losse microfoon, GSM houder en 12/24 Volt voeding/lader (ook geschikt voor vrachtwagens). Hij is voorzien van een intelligent oplaadsysteem. De kristalheldere geluidskwaliteit wordt in vele testen geroemd. Bovendien is er geen installatie nodig: “plug in & drive”!
nou de batterij. Je doet hem aan, en naar 5 min issie weer leegquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:29 schreef 1080 het volgende:
Wat is er precies zo dood aan
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
Oké, zit even te denken of 't voor mij handig is. Ik zit vaak te kloten met m'n BT-verbinding die blijkbaar niet goed werkt met m'n headset en gps-ontvanger tegelijk.
Er zit 'n stekkertje met grote aansluiting voor Nokia bij, of is 't zo'n kleintje?
Den Helder of Nieuw-Amsterdamquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:56 schreef Eric_Cantona het volgende:
In principe zou 't met zo'n verloopstekkertje ook moeten lukken:
[ afbeelding ]
Al begrijp ik niet helemaal hoe de telefoon zich op deze manier oplaadt, aangezien er 'n apart laadpunt (met 'n verkleind Nokia-pinnetje) in de telefoon zitMaar als 'ie 't ook doet met dat speciale verloopstekkertje (die van 22,-) dan zou dit ook moeten werken.
Waar is 't eventueel te bezichtigen?
Nope sorry, maak er ex van en we hebben een deal. Nieuw issie bij mr handsfree 40 euro. En vergeet niet dat die 30 euro ws ook EX verzenden isquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik zal beginnen met 25,- incl verzenden. Ze worden op verschillende plekken rond de 30 euro aangeboden, dus ik zeg: geen gek bod
geen dankquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:10 schreef Eric_Cantona het volgende:
Mijn interesse vervalt, toch bedankt voor de info en moeite
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |