quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:11 schreef darktower het volgende:
Ok, ticket geboekt! Retour Toronto-Amsterdam voor 25.000 miles. Kostte 50 EUR aan belasting, meer niet...
Ik boek zelf net een retour Amsterdam - Toronto (ook 25000 webaward) en betaal totaal 225.69 aan toeslagenquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:11 schreef darktower het volgende:
Ok, ticket geboekt! Retour Toronto-Amsterdam voor 25.000 miles. Kostte 50 EUR aan belasting, meer niet...
Ik ben veel naar New York gevlogen (woonde er 4 jaar) met KLM en er is altijd maaltijdservice (twee maal zelfs). Dat kun je ook niet achterwege laten op zo'n lange vlucht.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:21 schreef Tourniquet het volgende:
¤ 180.09
Zie alleen staan bij de reservering: "Er worden aan boord geen maaltijden aangeboden". Is dat weer nieuw ofzo?![]()
Het staat er nog steeds, bij de Award reserveringen. Gekke Fransen.quote:Op maandag 17 maart 2008 11:48 schreef jaco het volgende:
[..]
Ik ben veel naar New York gevlogen (woonde er 4 jaar) met KLM en er is altijd maaltijdservice (twee maal zelfs). Dat kun je ook niet achterwege laten op zo'n lange vlucht.
De KL644 vertrekt om 11 uur s'avonds. Dan heb je normaalgesproken al gegeten. Ik heb die vlucht zelf ooit gevlogen en in mijn herinnering werd er een warme snack/mini maaltijd uitgedeeld. Misschien willen ze met die mededeling mensen waarschuwen dat ze geen volledige maaltijd kunnen verwachten ?
1) Op www.klm.nlquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:00 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik zal wel ontzettend dom zijn, maar een paar dingen kan ik nergens vinden.
1. Waar vraag ik een kaart aan voor KLM, of is dat alleen op uitnodiging?
2. Kost het geld?
Bedankt alvast.
ze doen net zoiets bij KLM. Als je de goedkoopste tickets boekt krijg je ook maar 25%.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:12 schreef just.in.case het volgende:
Iemand toevallig ervaringen met het Top Bonus Miles-programma van AirBerlin? Ben aan het sparen, maar moet binnen een jaar tijd 10.000 miles hebben.. Best lastig, aangezien alle goedkope vluchten voor slechts 25% aan miles sparen.
Met name korting op vliegtickets en bij genoeg miles volledig gratis vluchten, maar dan moet je wel even sparen. Vanaf 10.000 miles heb je een gratis enkele reis binnen europa excl. belastingen. Domestic flights vanaf 7500, maar daar heb je in Nederland dan weer wat minder aan.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ze doen net zoiets bij KLM. Als je de goedkoopste tickets boekt krijg je ook maar 25%.
Met Air Berling geen ervaring. Staat er niet ergens op de site/ in de voorwaarden waar je ze voor kan gebruiken? Alleen voor korting op vliegtickets of ook voor andere zaken?
Ben er ook voor benaderd. Is op zich wel interessant, maar ¤85 euro per jaar vind ik wat prijzigquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:32 schreef Fogel het volgende:
Leuke aanbieding van de KLM met Amex: 25.000 punten krijgen als je een combikaart aanvraagt, uiteraard met enkele voorwaarden (bv: eerste jaar wel contributie betalen, en in de eerste maand 500¤ uitgeven).
Zie hier: http://www.americanexpres(...)flyingblue/index.cgi
Je kan ook voor de andere aanbieding gaan waar je 2500 punten krijgt en het eerste jaar gratis. Als het alleen om de punten gaat, zeg je gewoon in maand 11 op.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ben er ook voor benaderd. Is op zich wel interessant, maar ¤85 euro per jaar vind ik wat prijzig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |