no f'ing wayquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:00 schreef SunChaser het volgende:
Sander Lantinga mag vandaag nog van radio en tv![]()
Giel tegen zakkenvullen? Hij was destijds ook al bijna naar Yorin gegaan. Als Stenders niet was gegaan was Giel gegaan.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:05 schreef santax het volgende:
Ik kan amper geloven dat dit waar is. Maar als Giel de overstap maakt, dan onderschat hij zijn luisteraars vreselijk. 3fm-ers zijn 3fm-ers juist door de manier waarop 3fm werkt. En Giel is de Ster daar... Maar de luisteraars zijn fan van Giel omdat ie juist zo tegen spijkerman is, tegen zakkenvullen, tegen 'fout' doen etc... En al die luisteraars zullen niet overstappen naar 538. Mensen luisteren naar een zender. Niet naar een DJ. En de 538'ers zitten ook niet op hem te wachten. Dat is gewoon zijn publiek niet.
Was het niet meer dat Giel al 'Ja' had gezegd, maar dat Stenders de eerste keus was, en toe hij ook 'Ja' zei de optie voor Giel verviel?quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:39 schreef SunChaser het volgende:
IDD Giel was al rond met Yorin maar was te laat om JA te zeggen en toen ging Stenders.
heb net De Mannetjes van de Radio gelezen en daaruit blijkt dat Giel tegen iedereen zei dat ie wegging behalve tegen SBS.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Was het niet meer dat Giel al 'Ja' had gezegd, maar dat Stenders de eerste keus was, en toe hij ook 'Ja' zei de optie voor Giel verviel?
Dat mag altijd maar het zou wel zonde zijnquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:00 schreef SunChaser het volgende:
Sander Lantinga mag vandaag nog van radio en tv![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:11 schreef Piles het volgende:
De eerste stap is gezet: Ruud de Wild vertrekt bij Radio 538
Nee hoor, daar was geen redden meer aan. Vond Stenders ook heel goed, net als de muziek die hij draaide, maar de rest van de dag werd er gewoon kutmuziek gedraaid. Niet te vergeten dat het format elke maand wisselde...quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:28 schreef SilentChaos het volgende:
Als'ie naar Yorin was gegaan destijds had Yorin nog wel bestaanYorin FM was geweldig
je vergeet de beste, mark in the darkquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:07 schreef SilentChaos het volgende:
Dat weet ik wel zeker ja
Ja Yorin FM was qua muziek nou niet ideaal, wel prettiger dan 538 vond ik zelf...
De DJ's waren geniaal![]()
Stenders met z'n sidekicks vond ik erg sterk in de ochtend
Henk Westbroek tijdens de lunch vond ik ook genieten samen met Jelmer
Jensen, je moet er van houden, maar ik vond't best wel geinig met Bassie, Froger etc...
Hij zeggt zelf ook dat hij belachelijk veel geld krijgt. maar goed hij is het waard.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:02 schreef more het volgende:
Giel vind geld niet belangrijk, maar wil wel dat de belastingbetaler ¤ 350.000,- per jaar aan zijn slap gelul kwijt is!
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1067181.html
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij zeggt zelf ook dat hij belachelijk veel geld krijgt. maar goed hij is het waard.
Sunchaser moet ook zoveel verdienen hij is het gezicht van fok en fok tvquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:56 schreef SunChaser het volgende:
Idd, hij is t waard, waarom moet hij het met 2x modaal doen?Marktaandeel is geld waard, het is hem gegund. 350.000 + nog tv en schnabbels en vrijheid en publiek. Mooi toch.
Absoluutquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:12 schreef MrX1982 het volgende:
Het valt Giel te prijzen dat hij bij 3FM blijft en niet alleen maar voor het geld gaat.
Nu wel dan? Zijn timeslot zla de PO gewoon geld opleveren hoor.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:06 schreef more het volgende:
[..]
Publieke omroepen moeten alleen een educatieve taak hebben, dat slap gelul van Giel past heel goed bij een commercieel station. Daar mag hij wat mijn betreft 2 miljoen per jaar krijgen want dan kost het mij geen geld.
Want het geld van adverteerders (die de commercieëlen betalen) groeit op hun rug?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:06 schreef more het volgende:
[..]
Publieke omroepen moeten alleen een educatieve taak hebben, dat slap gelul van Giel past heel goed bij een commercieel station. Daar mag hij wat mijn betreft 2 miljoen per jaar krijgen want dan kost het mij geen geld.
Wat bedrijven met hun geld doen boeit me niet, maar als het belastinggeld betreft waar ik zelf ook fors aan mee betaal, heb ik graag dat de overheid dit goed besteedt. Dus niet ¤ 350.000,- aan lijpe Giel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:34 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Want het geld van adverteerders (die de commercieëlen betalen) groeit op hun rug?
Als hij voor het geld had gekozen was'ie echt niet bij 3FM gebleven.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:02 schreef more het volgende:
Giel vind geld niet belangrijk, maar wil wel dat de belastingbetaler ¤ 350.000,- per jaar aan zijn slap gelul kwijt is!
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1067181.html
kloptquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:28 schreef Light het volgende:
[..]
Als hij voor het geld had gekozen was'ie echt niet bij 3FM gebleven.
Jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:01 schreef roburt het volgende:
maar was hij nu die award aan het slopen in zijn uitzending gister.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |