http://www.radio.nl/2003/(...)/2007/10/124326.htmlquote:'Giel Beelen neemt programma Ruud de Wild over'
Ruud de Wild is al maanden niet meer op Radio 538 te horen. De Wild ging op 30 juli voor 4 weken op vakantie, maar de deejay meldde zich na zijn vakantie op 27 augustus ziek. De uren van Ruud de Wild werden daarna 6 weken lang overgenomen door Lindo Duvall. Komende week zal Jens Timmermans, wegens de vakantie van Lindo Duvall, de uren van Ruud de Wild overnemen. Momenteel gaan er ook steeds meer geruchten dat Giel Beelen de overstap gaat maken van 3FM naar 538.
Giel Beelen overweegt Radio 538
Giel Beelen liet afgelopen donderdag weer met kleine woordspelingen weten dat hij mogelijk naar Radio 538 gaat. Maar “zo ver is het nog niet”, zo vertelde Giel Beelen. Hij zou mogelijk de plek van Ruud de Wild willen overnemen.
Goed geïnformeerde bronnen melden Radio.NL dat Giel Beelen de middagshow van Ruud de Wild gaat overnemen voor 1 miljoen per jaar. Mogelijk gaat Giel Beelen op termijn naar de ochtend en gaat Edwin Evers naar de middag.
Diverse medewerkers bij Radio 538 zouden niet blij zijn met de komst van Giel Beelen bij het nummer 1 radiostation van Nederland. Hij zou volgens medewerkers niet bij het radiostation passen. Hoe 3FM de ochtend gaat opvullen na het vertrek van Beelen is nog onbekend.
Ruud de Wild exit
Ruud de Wild, onlangs getrouwd met Aafke Burggraaf, zou Radio 538 willen verlaten om zichzelf meer te storten op schilderen wat hij al meer dan 15 jaar doet. Ook liet hij weten een langere periode van rust te willen.
Maar betrouwbare bronnen meldden Radio.NL ook dat er geen sprake is van een zieke Ruud de Wild. Er zou eerder sprake zijn van een zeer moeilijke relatie tussen het management van Radio 538 en de deejays van het landelijke station.
Een gesprek eerder met de werkgever van 538 leverde Ruud de Wild niets op. Volgens de manager van De Wild is een bemiddelingspoging in het arbeidsconflict mislukt en lijkt een gang naar de rechter onvermijdelijk. Het contract van de presentator loopt nog tot begin 2009. Ruud de Wild presenteerde drie jaar lang, samen met sidekicks Jelte van der Goot en Kimberly van de Berkt, het radioprogramma Ruuddewild.nl op Radio 538. [Radio.NL]
quote:voor 1 miljoen per jaar.
Mee eens, Giel heeft alleen een dun alternatief sausje...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:06 schreef Nosh het volgende:
Beide zenders draaien precies dezelfde inwisselbare meuk, en Giel is dik met Lange Frans en Ali B, dus zo verwonderlijk is het nu ook weer niet..
quote:Radio 538: 'Wij lachen om geruchten rond Giel'
Ruud de Wild zit nog steeds ziek thuis, nadat hij zich twee maanden geleden ziek heeft gemeld bij zijn werkgever Radio 538. Dit laat een woordvoerder van Radio 538 weten aan RadioFreak. Er wordt overlegt met Ruud over een terugkeer bij de radiozender.
Ondertussen duikt de laatste weken regelmatig het gerucht op dat Giel Beelen op het punt staat de overstap te maken naar Radio 538 om het middagprogramma over te nemen. "Wij kunnen hier alleen maar om lachen, er is namelijk helemaal geen sprake van concrete gesprekken met Giel", zo laat een woordvoeder van de zender weten.
In het televisieprogramma Ranking The Stars zei Giel Beelen anderhalve week terug dat veel zenders hem hebben aangeboden voor veel geld bij 3FM te vertrekken. De dj vindt de vrijheid die hij heeft bij de publieke omroep echter belangrijker dan het geld. "En 3FM is natuurlijk gewoon de leukste zender", zo zei hij.
Voorlopig blijft Lindo Duvall in ieder geval samen met Jelte van der Goot en Kimberly van de Berkt de middagshow van 538 presenteren. Op dit moment valt Jens Timmermans voor Lindo in, omdat hij met vakantie is.
http://www.radiofreak.nl/nieuwsartikel.php?id=1191924205
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:56 schreef wolfrolf het volgende:
Giel op termijn naar de ochtend van 538![]()
Evers Staat Op is het best beluisterde ochtend programma van de Nederlandse radio. Derhalve is de OP een broodje aap.
onzin, niet dat 3fm nu alleen maar briljant is, maar in vergelijking met 538 is de muzkiek op 3fm toch echt wel een heel stuk beter.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:06 schreef Nosh het volgende:
Beide zenders draaien precies dezelfde inwisselbare meuk, en Giel is dik met Lange Frans en Ali B, dus zo verwonderlijk is het nu ook weer niet..
Nee.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:16 schreef VjenneKloetn het volgende:
Claudia weer terug naar de radio
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:16 schreef VjenneKloetn het volgende:
Claudia weer terug naar de radio voor tussen de middag![]()
Jaaaaaaaa Sander de Heer vind ik ook goedquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:32 schreef Dick-Schaffa het volgende:
Hehe, mooi zo! Zit al tijden te wachten op een nieuwe ochtendshow. Die copy-paste show van Giel Beelen is iedere dag precies hetzelfde. Een verademing als Sander de Heer eens overnam.
Alweer?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:28 schreef paultjuhhh het volgende:
LAAT MARK IN THE DARK MAAR NAAR 538 GAAN
Ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:55 schreef Modus het volgende:
Of zou dat al een half jaar geleden opgenomen zijn?.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:32 schreef Dick-Schaffa het volgende:
Hehe, mooi zo! Zit al tijden te wachten op een nieuwe ochtendshow. Die copy-paste show van Giel Beelen is iedere dag precies hetzelfde. Een verademing als Sander de Heer eens overnam.
Laten we een Sander de Heer actie ondernemenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]eens
Toen Giel een paar weken geleden op vakantie was vond ik `m al beter dan Giel. Laat maar komen![]()
In het begin vond ik Giel erg cool maar het is de laatste tijd steeds hetzelfde, elke dag bijna hetzelfde liedje...
Dat heeft hij anders jarenlang gedaan bij 3fm.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:28 schreef SunChaser het volgende:
Stenders is veel te blij man, die kan niet vroeg opstaan
ja en bij Yorin ook. Maar met tegenzin. Wegens vroeg opstaanquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:29 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Dat heeft hij anders jarenlang gedaan bij 3fm.
En terechtquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:33 schreef SunChaser het volgende:
[..]
ja en bij Yorin ook. Maar met tegenzin. Wegens vroeg opstaan
Giel weg bij 3fm? Dat lijkt me het domste wat 3fm kan doen. Giel is en blijft 3fm. Het is bijna de best beluisterde ochtendshow van de radio.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:52 schreef sjarreltje het volgende:
Giel naar 538? Lijkt me wel positief qua vernieuwing. Ik moet toegeven dat ik Giel in het begin van zijn ochtendprogramma geweldig vond, maar dat begint nu ook wel te vervelen. Eigenlijk zou 3FM es een gok moeten wagen en Domien gewoon van 6 tot 9 zetten
3Fm doet t dan ook niet maar Beelen zelfquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:54 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Giel weg bij 3fm? Dat lijkt me het domste wat 3fm kan doen.
Eeh, neuh. Dat is toch nog altijd met straatlengtes Evers Staat Opquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:54 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Het is bijna de best beluisterde ochtendshow van de radio.
Ik denk inderdaad dat hij naar 538 zal gaan, wat me wel tegen zou vallen van hem.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:22 schreef paultjuhhh het volgende:
Hij deed er net wel heel geheimzinnig over bij DWDD volgens mij zijn er wel gesprekken gaande
Ze maken zo een Freaknacht daar hoor, MIDNR is ook een succes.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat ik ook niet snap is dat hij toch veel meer vrijheid heeft bij 3fm en daar ook zijn zo geliefde nachtprogramma mag maken (vrijdag Freaknight ofzoiets).
pff na een weekje Sander de Heer 's ochtends had ik het wel weer gehad. Vind Giel nog altijd prima 's ochtends en lag me vaak rot om Coen en Sander 's middags. Wat mij betreft verandert het dus nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:40 schreef SunChaser het volgende:
Sander de Heer mag wel eens een eigen show door de weeks ja, heeft er meer recht op dan Stenders of Coen en Snder
Dan heeft Evers zelf zeker een baggersmaakquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:47 schreef SunChaser het volgende:
Evers heeft ook volledige vrijheid hoor
Sander de Heer vind ik meer zichzelf ik krijg altijd zo een 538erig gevoel bij Coen en Sanderquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
pff na een weekje Sander de Heer 's ochtends had ik het wel weer gehad. Vind Giel nog altijd prima 's ochtends en lag me vaak rot om Coen en Sander 's middags. Wat mij betreft verandert het dus niet.
Zit die MIDNR er nog ? mooi als Giel in zijn plaats zou komenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:48 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze maken zo een Freaknacht daar hoor, MIDNR is ook een succes.
Yeah right die heeft echt wel een playlist waar zich aan moet houdenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:47 schreef SunChaser het volgende:
Evers heeft ook volledige vrijheid hoor
Ach en daar heeft ieder zo z'n smaakquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:10 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Sander de Heer vind ik meer zichzelf ik krijg altijd zo een 538erig gevoel bij Coen en Sander
Tja, en Spijkerman.......deed dat met zijn kijkers..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:05 schreef santax het volgende:
dan onderschat hij zijn luisteraars vreselijk.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:52 schreef sjarreltje het volgende:
Giel naar 538? Lijkt me wel positief qua vernieuwing. Ik moet toegeven dat ik Giel in het begin van zijn ochtendprogramma geweldig vond, maar dat begint nu ook wel te vervelen. Eigenlijk zou 3FM es een gok moeten wagen en Domien gewoon van 6 tot 9 zetten
Als ik erover nadenk lijkt het op zich best logisch om Veenstra Veenstra naar de ochtend te halen (dan zou je ook nog een half uurtje Ekstra Weekend in de ochtend kunnen doenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Domien verdient idd een betere plek dan de nacht.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:05 schreef santax het volgende:
Ik kan amper geloven dat dit waar is. Maar als Giel de overstap maakt, dan onderschat hij zijn luisteraars vreselijk. 3fm-ers zijn 3fm-ers juist door de manier waarop 3fm werkt. En Giel is de Ster daar... Maar de luisteraars zijn fan van Giel omdat ie juist zo tegen spijkerman is, tegen zakkenvullen, tegen 'fout' doen etc... En al die luisteraars zullen niet overstappen naar 538. Mensen luisteren naar een zender. Niet naar een DJ. En de 538'ers zitten ook niet op hem te wachten. Dat is gewoon zijn publiek niet.
Mwah, ik weet nog wel dat Evers ook veel luisteraars naar 538 heeft meegenomen na zijn overstap, dus dat zal wel meevallen. Er zullen best wel mensen zijn die meer voor de DJ luisteren dan naar de zender.quote:
Dat is op zich wel een scenario dat werkelijkheid kan worden. Rick van Velthuysen doet ook redelijk geheimzinnig omtrent het voortbestaan van MIDNR. Dus het zou best kunnen dat Rick dan weg gaat en Giel er voor in de plek komt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:48 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze maken zo een Freaknacht daar hoor, MIDNR is ook een succes.
.....en het werd per zender slechter.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Mwah, ik weet nog wel dat Evers ook veel luisteraars naar 538 heeft meegenomen na zijn overstap, dus dat zal wel meevallen. Er zullen best wel mensen zijn die meer voor de DJ luisteren dan naar de zender.
Ik ben vroeger ook altijd meegegaan met Jensen & Paparazzi. Van Veronica naar Noordzee en weer naar Yorin FM.
Dat ben ik wel met je eens. Het werd inderdaad steeds minder. Hoewel hij na zijn Noordzee-tijd wel weer even opleefde bij Yorin FM. Maar op het einde waren het alleen maar oude fragmenten die door Jan aan elkaar werden gepraatquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
.....en het werd per zender slechter.![]()
Luisterde altijd met veel plezier naar Jensen op Veronica toen hij net was begonnen. Toen zat hij nog in de middag samen met Jeroen Kijk-in-de-Vegte. Programma was echtdestijds. Jammer dat Jensen alleen maar minder is geworden naarmate zijn populariteit groeide, al zie je dat bij meer deejays.
Evers heeft 100% vrije hand. Alleen draait ie idd wel van de playlist omdat t veel werk is het zelf uit te zoeken en hij ook wel weet waar zn publiek zit. Maar hij mag geruste en uur lang Dries Roelvink draaien. Hij heeft die vrijheid ook bedongen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:12 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Yeah right die heeft echt wel een playlist waar zich aan moet houden
Denk dat dat bij 3fm ook is natuurlijk maar wel in mindere mate
Volgens mij valt domien dan de eerste uitzending om 06:05 flauw...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:52 schreef sjarreltje het volgende:
Geloof mij nou dat ze bepaalde platen zoiezo moeten draaien zowel bij Yorin , radio3 en helemaal bij 538quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Evers heeft 100% vrije hand. Alleen draait ie idd wel van de playlist omdat t veel werk is het zelf uit te zoeken en hij ook wel weet waar zn publiek zit. Maar hij mag geruste en uur lang Dries Roelvink draaien. Hij heeft die vrijheid ook bedongen.
Giel heeft nu geen vrijheid, behalve dat hij kan overleggen met de redactie en hij wel hier en daar mag smokkelen.
Stenders had bij Yorin volledige vrijheid, nu bij 3DM heeft 1 weer een keuzeplaat per uur.
JAHA, maar topdj;s als Evers hebben dat contractueel laten vastleggen dat ze eigen keus hebben zoveel ze willen. Evers heeft ontzettende marktaandeel, die mag echt doen wat ie wil zolang hij maar scoort. Evers heeft dit laten vastleggen in 1998. Stenders later ook bij Yorin.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:33 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Geloof mij nou dat ze bepaalde platen zoiezo moeten draaien zowel bij Yorin , radio3 en helemaal bij 538![]()
Mark van den Akker is ern iet voor niets toen uitgemieterd omdat hij die platen niet wou draaien bij Yorin
Hoe diep wil je dat die luistercijfers zakken?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:52 schreef sjarreltje het volgende:
Eigenlijk zou 3FM es een gok moeten wagen en Domien gewoon van 6 tot 9 zetten
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Volgens mij valt domien dan de eerste uitzending om 06:05 flauw...
Neemt niet weg dat hij een top DJ is! Maar vooralsnog vind ik hem beter in de nacht passen...
Nou ja, de kans is ook vrij klein dat hij daar terecht komt nu. Maargoed, Michiel in de ochtend en Domien in de avond. Ik zegquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:36 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Hoe diep wil je dat die luistercijfers zakken?
Sander de Heer misschien. Of Rob Stenders.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:55 schreef du_ke het volgende:
Vande huidige DJ's zie ik eigenlijk niemand graag de plek van Giel innemen op de ochtend.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:03 schreef Piles het volgende:
Misschien is Rick van Velthuysen straks beschikbaar
Ruud de Wild ookquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:03 schreef Piles het volgende:
Misschien is Rick van Velthuysen straks beschikbaar
Doe Sander en Coen maar naar de ochtend, dan kan ik naar Evers luisteren zonder te zappen en luister ik smiddags wel naar Giel op 538.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:19 schreef du_ke het volgende:
Ok geen alternatief dus, dan moet Giel maar gewoon blijven.
Tja als ik naar evers enzo wil luisteren ga ik wel naar 538. 3fm heeft de ochtend en middagprogrammering nu lekker voor elkaar en dat moet even zo blijven als het kanquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Doe Sander en Coen maar naar de ochtend, dan kan ik naar Evers luisteren zonder te zappen en luister ik smiddags wel naar Giel op 538.![]()
no f'ing wayquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:00 schreef SunChaser het volgende:
Sander Lantinga mag vandaag nog van radio en tv![]()
Giel tegen zakkenvullen? Hij was destijds ook al bijna naar Yorin gegaan. Als Stenders niet was gegaan was Giel gegaan.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:05 schreef santax het volgende:
Ik kan amper geloven dat dit waar is. Maar als Giel de overstap maakt, dan onderschat hij zijn luisteraars vreselijk. 3fm-ers zijn 3fm-ers juist door de manier waarop 3fm werkt. En Giel is de Ster daar... Maar de luisteraars zijn fan van Giel omdat ie juist zo tegen spijkerman is, tegen zakkenvullen, tegen 'fout' doen etc... En al die luisteraars zullen niet overstappen naar 538. Mensen luisteren naar een zender. Niet naar een DJ. En de 538'ers zitten ook niet op hem te wachten. Dat is gewoon zijn publiek niet.
Was het niet meer dat Giel al 'Ja' had gezegd, maar dat Stenders de eerste keus was, en toe hij ook 'Ja' zei de optie voor Giel verviel?quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:39 schreef SunChaser het volgende:
IDD Giel was al rond met Yorin maar was te laat om JA te zeggen en toen ging Stenders.
heb net De Mannetjes van de Radio gelezen en daaruit blijkt dat Giel tegen iedereen zei dat ie wegging behalve tegen SBS.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Was het niet meer dat Giel al 'Ja' had gezegd, maar dat Stenders de eerste keus was, en toe hij ook 'Ja' zei de optie voor Giel verviel?
Dat mag altijd maar het zou wel zonde zijnquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:00 schreef SunChaser het volgende:
Sander Lantinga mag vandaag nog van radio en tv![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:11 schreef Piles het volgende:
De eerste stap is gezet: Ruud de Wild vertrekt bij Radio 538
Nee hoor, daar was geen redden meer aan. Vond Stenders ook heel goed, net als de muziek die hij draaide, maar de rest van de dag werd er gewoon kutmuziek gedraaid. Niet te vergeten dat het format elke maand wisselde...quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:28 schreef SilentChaos het volgende:
Als'ie naar Yorin was gegaan destijds had Yorin nog wel bestaanYorin FM was geweldig
je vergeet de beste, mark in the darkquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:07 schreef SilentChaos het volgende:
Dat weet ik wel zeker ja
Ja Yorin FM was qua muziek nou niet ideaal, wel prettiger dan 538 vond ik zelf...
De DJ's waren geniaal![]()
Stenders met z'n sidekicks vond ik erg sterk in de ochtend
Henk Westbroek tijdens de lunch vond ik ook genieten samen met Jelmer
Jensen, je moet er van houden, maar ik vond't best wel geinig met Bassie, Froger etc...
Hij zeggt zelf ook dat hij belachelijk veel geld krijgt. maar goed hij is het waard.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:02 schreef more het volgende:
Giel vind geld niet belangrijk, maar wil wel dat de belastingbetaler ¤ 350.000,- per jaar aan zijn slap gelul kwijt is!
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1067181.html
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij zeggt zelf ook dat hij belachelijk veel geld krijgt. maar goed hij is het waard.
Sunchaser moet ook zoveel verdienen hij is het gezicht van fok en fok tvquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:56 schreef SunChaser het volgende:
Idd, hij is t waard, waarom moet hij het met 2x modaal doen?Marktaandeel is geld waard, het is hem gegund. 350.000 + nog tv en schnabbels en vrijheid en publiek. Mooi toch.
Absoluutquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:12 schreef MrX1982 het volgende:
Het valt Giel te prijzen dat hij bij 3FM blijft en niet alleen maar voor het geld gaat.
Nu wel dan? Zijn timeslot zla de PO gewoon geld opleveren hoor.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:06 schreef more het volgende:
[..]
Publieke omroepen moeten alleen een educatieve taak hebben, dat slap gelul van Giel past heel goed bij een commercieel station. Daar mag hij wat mijn betreft 2 miljoen per jaar krijgen want dan kost het mij geen geld.
Want het geld van adverteerders (die de commercieëlen betalen) groeit op hun rug?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:06 schreef more het volgende:
[..]
Publieke omroepen moeten alleen een educatieve taak hebben, dat slap gelul van Giel past heel goed bij een commercieel station. Daar mag hij wat mijn betreft 2 miljoen per jaar krijgen want dan kost het mij geen geld.
Wat bedrijven met hun geld doen boeit me niet, maar als het belastinggeld betreft waar ik zelf ook fors aan mee betaal, heb ik graag dat de overheid dit goed besteedt. Dus niet ¤ 350.000,- aan lijpe Giel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:34 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Want het geld van adverteerders (die de commercieëlen betalen) groeit op hun rug?
Als hij voor het geld had gekozen was'ie echt niet bij 3FM gebleven.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:02 schreef more het volgende:
Giel vind geld niet belangrijk, maar wil wel dat de belastingbetaler ¤ 350.000,- per jaar aan zijn slap gelul kwijt is!
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1067181.html
kloptquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:28 schreef Light het volgende:
[..]
Als hij voor het geld had gekozen was'ie echt niet bij 3FM gebleven.
Jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:01 schreef roburt het volgende:
maar was hij nu die award aan het slopen in zijn uitzending gister.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |