Jezus ging bijvoorbeeld ook om met criminelen en hoeren. En die gozer wordt nogsteeds door iedereen aanbeden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is wel degelijk boeiend omdat aan de advocatuur regels verbonden zijn. Deze dienen na geleeft te worden. Indien dit niet gedaan word zal de deken ingrijpen. Echter hebben ze dat bij Bram nooit gedaan.
Precies, jij snapt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat laatste klopt, hij zou een smet zijn op de goede naam van de beroepsgroep natuurlijk.
Wat een kromme vergelijking. Laten we alles anders gaan vergelijken met een persoon waar van nooit enig bewijs is dat hij ook daad werkelijk bestaan heeft. Ja uit verhalen maar verder zijn ze nooit gekomen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:47 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jezus ging bijvoorbeeld ook om met criminelen en hoeren. En die gozer wordt nogsteeds door iedereen aanbeden.
Ja, klopt, je mag hem maffiamaatje noemen, echter er bestaan geen gefundeerde verdenkingen tegen hem, anders dan bij Zeeger indertijd het geval was.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
maar ja kijk naar bram oud advocaat van holleeder. Die heeft ook een hele lijst met punten waar uit blijkt dat hij gewoon fout is.heeft lang in een Ferrari 550 maranello van Holleeder gereden postadres van Holleeder was aan bram z'n kantoor holleeder gebruikte bram z'n kantoor om gasten te ontvangen Bepaalde betalingen zijn nooit opgegeven aan de deken zoals dat wel zou moeten. Okal beweert Bram anders.
Om maar even door te gaan. Dit zijn allemaal zaken die kei hart bewezen zijn in de ruzzie tussen Bram en Jort.
Het is dan ook onbegrijpelijk waarom de deken nooit ingegrepen heeft. Wel hebben ze Bram het advies gegeven te stoppen om Holleeder te verdedigen.
Holleeder heeft verschillende regels van de advocatuur overtreden. En daar is nooit iets aan gedaan.
In principe is er netzoveel bewijs dat Jezus niet bestaan heeft als dat Holleeder schuldig is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat een kromme vergelijking. Laten we alles anders gaan vergelijken met een persoon waar van nooit enig bewijs is dat hij ook daad werkelijk bestaan heeft. Ja uit verhalen maar verder zijn ze nooit gekomen.
Feit is dat er regels zijn. Indien regels niet nageleeft worden door de advocatuur moet de deken daar op ingrijpen. De relatie zoals die bewezen is tussen Bram en Holleeder was niet conform de regels.
Dit zelfde is met Bram Zeegers gebeurd.
De verdenkingen waren er wel. Echter is er nooit werk van gemaakt. Het enige wat gebeurd is, is dat de deken een advies uitgebracht heeft naar Bram toe.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, klopt, je mag hem maffiamaatje noemen, echter er bestaan geen gefundeerde verdenkingen tegen hem, anders dan bij Zeeger indertijd het geval was.
Overigens een broer van Bram is wel tegen allerlei problemen aangelopen en kon een tijdje stoppen inclusief een rechtszaak. Het is nu niet bepaald zo dat als er verdenkingen zijn tegen een Moskovitsch, men opzij kijkt.
De bewijzen tegen hem stapelen zich alleen maar op.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:53 schreef JohnDope het volgende:
[..]
In principe is er netzoveel bewijs dat Jezus niet bestaan heeft als dat Holleeder schuldig is.
Een advocaat is iemand die de waarheid boven water haalt en de belangen van zijn/haar client beschermt.quote:Een advocaat is geen smeris die is om te kopen, maar iemand die boeven in vrijheid probeert te stellen.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:56 schreef ook_gek het volgende:
Een advocaat is iemand die de waarheid boven water haalt en de belangen van zijn/haar client beschermt.
Ja, dat-ie te close was.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De verdenkingen waren er wel. Echter is er nooit werk van gemaakt. Het enige wat gebeurd is, is dat de deken een advies uitgebracht heeft naar Bram toe.
Nerdje, ik weet niet of jij wel eens buiten komt, maar als jij niet meer met mensen mag om gaan die wat strafbaars hebben gedaan, dan blijven er heel weinig gezellige mensen over.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat-ie te close was.
Zoals Peter R de Vries ook te close is als misdaadverslaggever.
En die maffiafiguren geilen daar op, zoals Bram en peter daar wrs ook op geilen.
Vertel, wat is het dan wel?quote:
Een advocaat is geen smeris. Een advocaat - waar wij nu over praten - verdedigt schuldige criminelen, dus wat boeit het of de advocaat in kwestie crimineel is????quote:
Nee, ik verkeer niet in die kringen nee, volgens mij ken ik ook niemand die weleens in chachot gezeten heeft; en ja het is verder wel gezellig hier.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:58 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nerdje, ik weet niet of jij wel eens buiten komt, maar als jij niet meer met mensen mag om gaan die wat strafbaars hebben gedaan, dan blijven er heel weinig gezellige mensen over.
Je zou eens moeten weten pikkie.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ik verkeer niet in die kringen nee, volgens mij ken ik ook niemand die weleens in chachot gezeten heeft; en ja het is verder wel gezellig hier..
Dan ga je meteen al op de plaats van de rechter zitten???quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:00 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het is objectief gezien al zwaar crimineel dat een advocaat een schuldige crimineel probeert vrij te pleiten!![]()
Uhm iemand is onschuldig tot het tegendeel bewezen is. De Advocaat in kwestie zal door bewijzen op tafel te leggen zijn of haar client vrij pleiten. Indien dit niet mogelijk is en de advocaat weet dit al, zal er alles aan gedaan worden om de straf zo laag mogelijk te laten uitvallen. Door middel van BV zijn of haar client ontoerekenings vatbaar te laten verklaren.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:00 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Een advocaat is geen smeris. Een advocaat - waar wij nu over praten - verdedigt schuldige criminelen,
Je doet net alsof iedere willekeurige Nederlander omringd is door dozijnen ex-gedetineerden.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:04 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je zou eens moeten weten pikkie.![]()
Haha als iedereen zou vast zitten die schuldig is, dan zouden we meer gevangenissen dan kerken en moskees hier in nederland hebbenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm iemand is onschuldig tot het tegendeel bewezen is. De Advocaat in kwestie zal door bewijzen op tafel te leggen zijn of haar client vrij pleiten. Indien dit niet mogelijk is en de advocaat weet dit al, zal er alles aan gedaan worden om de straf zo laag mogelijk te laten uitvallen. Door middel van BV zijn of haar client ontoerekenings vatbaar te laten verklaren.
Hmmm... da's trouwens geen slecht idee...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Haha als iedereen zou vast zitten die schuldig is, dan zouden we meer gevangenissen dan kerken en moskees hier in nederland hebben![]()
Aan een veroordeling hangt een straf. Soms een lange gevangenisstraf en soms een klein of een taakstraf.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Haha als iedereen zou vast zitten die schuldig is, dan zouden we meer gevangenissen dan kerken en moskees hier in nederland hebben![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:00 schreef JohnDope het volgende:
Het is objectief gezien al zwaar crimineel dat een advocaat een schuldige crimineel probeert vrij te pleiten!![]()
En in welk holje mogen we jou plaatsen danquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:09 schreef JohnDope het volgende:
Stelletje hypocrieten zijn jullie gewoon.
Hoezo, wat heb ik gedaan...?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:09 schreef JohnDope het volgende:
Stelletje hypocrieten zijn jullie gewoon.
Ik wrijf het er nog maar even in![]()
[..]
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:11 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Dronken, volgesnoven ruziezoekers
Ikzelf zit aan de Coke Lightquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:11 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.![]()
Ikzelf zit aan de Malt Bierquote:
Misschien toch maar beter een normaal biertje nemen dan. Of beter nog:quote:
Misschien toch maar beter een normale coke nemen dan. Of beter nog:quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:36 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Misschien toch maar beter een normaal biertje nemen dan. Of beter nog:
[ afbeelding ]
zoiets.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:42 schreef TomTancr3do het volgende:
Maar ik zou het wel graag eens willen doen. Veel vrienden van me doen het ook met regelmaat en zeggen dat het fantastisch is.
Coke mensen vinden alles fantastisch en vooral zichzelf :S en als je al paranoide bent door wiet zou ik toch wel even wat beter nadenken voor je aan coke begintquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:42 schreef TomTancr3do het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit coke gesnoven. Word soms al volledig paranoia en zelfs agressief van een blowtje, dus coke leek me nooit een erg strak plan.
Maar ik zou het wel graag eens willen doen. Veel vrienden van me doen het ook met regelmaat en zeggen dat het fantastisch is.
Niet doen? Of niet fantastisch? Of allebei niet?quote:
Uhm ik wil me er niet mee bemoeien maar ik kan het niet laten. Niet mee beginnen..Je denkt dat het fantastisch is en dat is gelijk ook het probleem. Vooral als je vrienden hebt die het ook regelmatig doen dan heb je ook snel een excuus voor jezelf om het weer te gebruiken. Erg verslavend en helpt je naar de klote. Niet doen dus!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:53 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Niet doen? Of niet fantastisch? Of allebei niet?
Rustig maar, je hoeft niet bang te zijn dat ik het 'ineens' ga doen. Ik ben niet zo piepjong meer en ga ook wat betreft zwaar drugsgebruik in mijn directe omgeving al wat langer mee. Heb meerdere vrienden en kennissen kapot zien gaan aan (met name) de speed, al tijdens het begin van m'n middelbare schooltijd, en ben wat dat betreft niet zo makkelijk te beïnvloeden. En zoals je zelf al schreef: als ik een blowtje meestal al slecht trek, dan is wat zwaarders waarschijnlijk geen goed plan. Maar ik waardeer je betrokkenheid.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:58 schreef Mejoon het volgende:
[..]
Uhm ik wil me er niet mee bemoeien maar ik kan het niet laten. Niet mee beginnen..Je denkt dat het fantastisch is en dat is gelijk ook het probleem. Vooral als je vrienden hebt die het ook regelmatig doen dan heb je ook snel een excuus voor jezelf om het weer te gebruiken. Erg verslavend en helpt je naar de klote. Niet doen dus!
Hehe ok ik schrok alquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:05 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Rustig maar, je hoeft niet bang te zijn dat ik het 'ineens' ga doen. Ik ben niet zo piepjong meer en ga ook wat betreft zwaar drugsgebruik in mijn directe omgeving al wat langer mee. Heb meerdere vrienden en kennissen kapot zien gaan aan (met name) de speed, al tijdens het begin van m'n middelbare schooltijd, en ben wat dat betreft niet zo makkelijk te beïnvloeden. En zoals je zelf al schreef: als ik een blowtje meestal al slecht trek, dan is wat zwaarders waarschijnlijk geen goed plan. Maar ik waardeer je betrokkenheid.
Echter, de nieuwsgierigheid, die blijft.
Ja, ik vermoedde al zoiets. Jij dacht natuurlijk: die steekt morgen z'n neus in een grote berg met poeder en komt nóóit meer 'boven'.quote:
Je zou niet de eerste zijnquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:15 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Ja, ik vermoedde al zoiets. Jij dacht natuurlijk: die steekt morgen z'n neus in een grote berg met poeder en komt nóóit meer 'boven'.
Veel mensen om me heen gehad met goede banen...niks gemerkt aan hun tot de coke echt de overhand nam..gingen stelen, liegen en bedriegen en ze kwamen er zelfs mee weg. Ik denk ook dat al die criminelen wel iets te maken hebben met coke dat sowieso maar ook echt gebruikers zijn....is daar wel eens onderzoek naar gedaan?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:21 schreef TomTancr3do het volgende:
Nee, ik weet het...
Overigens, die cokegebruikers in mijn vriendenkring hebben het volgens mij wel redelijk in de hand. Zijn ook allemaal mensen met verantwoordelijke banen in het onderzoek, die het zich niet kunnen veroorloven om kneiter op hun werk te komen. Maar met coke weet je het toch nooit, da's ook het gevaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |